Meeting in Amerongen bij Utrecht! Bij invullen ---> ff quoten,qoute ervoor en erachter weghalen en je naam erbij zetten natuurlijk *Mamanona (5x) * Mama 1984 (3 of 4 onder voorbehoud ivm werk ) * Dieudonnee * Redone(2 x ) * Pooh69 (2 of 3) * Tinusje * Emma (2 of 3) * Wic * Divi (2 of 3 x) * MamavanJordy (4x) * Miekje1982 (2x) * N4th4li3 (2x) * Beppie80 (3x) * Lucia (MMHyves) * FD * Petra (MMHyves) * Flientje * Meelanie (onder voorbehoud) * Dalillah 4 x Zijn er nog meer gegadigden of is dit alles ? Het lijstje (nouja DE LIJST kan ik beter zeggen ) zal ik regelmatig voorbij laten komen,dan kan niemand m missen Locatie: http://www.hetberghuis.nl/ met lunchbuffet : Graag Even Laten Weten Welke Data's Je Zou Kunnen & Met Hoeveel Personen Je Komt 20 juli: *Mamanona *Divi * Pooh69 * N4th4li3 * Miekje1982 * FD * emma * Dalillah * Redone * Beppie80 * FD 27 juli: *Mamanona *Divi * Pooh69 * N4th4li3 * emma misschien * Dalillah * Redone * Beppie80 3 augustus: *Mamanona * MamavanJordy * Pooh69 * emma * Dalillah * Redoneonder voorbehoud * Beppie80 Voor diegene die nog geen data hebben gekozen of het aantal hebben doorgegeven: DOE DIT AJB ZSM ! ! !
Morgen meiden, Ik ga zo alles inpakken om te gaan werken en de kids weg brengen. Yannick heeft gisterenavond om 20.00 uur de laatste fles mamamelk gehad en vanmorgen om 6.00 uur wakker gemaakt.
Samantha sliep uiteindelijk rond middernacht. Enne... ze slaapt nog steeds .... \/ Dus heb net gekolfd. 150 cc uit een borst . Ik geloof dat 't bv-drankje werkt. Valt me nl. op dat als mijn borsten goed vol zitten, Samantha 3 uur tussen de voedingen laat. Dus ik probeer vollere borsten te krijgen.
Iemand interesse in hak schoentjes voor je pasgeboren dochter? Klik -> http://www.heelarious.com/images/brookenew.jpg
Goedemorgen dames, Hier is de nacht een stuk beter gegaan dan de vorige. Jadyn heeft gedronken om 23.45, 3.30 en 6 uur. Alle drie keren heb ik geprobeerd om haar zoveel mogelijk te geven, zodat ze langer verzadigd zou blijven. Ik heb haar gestimuleerd door te drinken en heb haar beide borsten aangeboden. Ze heeft alle keren ongeveer een kwartier gedronken! Dat is voor haar heel lang. Voorheen dronk ze ongeveer 10 minuten en dan meestal 1 borst, maar dat liep steeds verder terug tot maar 5 minuutjes ongeveer. Het viel me wel tegen dat ze zo gauw alweer kwam. Ik had gehoopt dat ze met zo'n dikke voeding wel wat langer door zou slapen. Helaas niet gelukt. Maar we blijven hopen en proberen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds een beetje jaloers ben op die mooie doorslaapverhalen hier hoor. Maar ik gun het jullie natuurlijk ook van harte. Jadyn is weer snipperdesnip verkouden. Het was nog niet helemaal over, maar lijkt nu nog weer erger te zijn. Haar voorhoofdje voelt ook een beetje warm. Misschien heeft ze wel wat verhoging van de prikjes van gisteren. Kan dat nu nog? Wat doen jullie in zo'n geval? Zetpilletje geven? Ga nu even teruglezen en reageren. Fijne dag allemaal! liefs Mary Jane en Jadyn
Heeeerlijk Nathalie! Ruilen? En wat een leuke banner, wat een lekkerding is die Justin toch! Vond je foto's van CP echt super mooi! Heel mooi gezinnetje heb je!
Die is ook leuk! Die wil ik ook wel. Volgens mij heb ik die een keer in Wij Jonge Ouders zien staan. Maar is dat wel een ketting voor on je nek?
Jadyn doet mij soms ook behoorlijk pijn met haar nageltjes. Vind het ook moeilijk om ze te knippen/vijlen. Je doet ze gauw te kort volgens mij. Vind het ook zo eng dat ze steeds met haar vingertjes in haar mondje zit. Volgens mij krabt ze zichzelf daar ook wel! Kan bijna niet anders met die scherpe nageltjes!
sjonge zeg, het is teveel! En dan nog vandaag ook aan het werk....ik ga het niet bijbenen vrees ik. Ik ben gekomen tot aan een leuke foto van mauro. Dan weten jullie dat... Hier vanmorgen ging de wekker! dus wij hebben ons kind wakker moeten maken. Grappig nieuw ritme, vanaf 8 uur 's avonds drinken en op mijn arm in slaap vallen, maar zodra ik 'm ook maar neer wil leggen schreeuwen en gelijk wakker (hoe zacht ik ook doe...!) maar rond half 10 - 10 uur nog een voeding, schone luier, sokjes aan zijn handen (hij krabt zichzelf als hij boos is) en dan op bed....paar minuten jengelen en dan prima slapen. Mama blij! Nu was er nog wat....oh ja. Drinken gaat hier in volle concentratie maar duurt eerder 5 dan 10 minuten (1 borst per keer). Dus afleiden hoef ik niet. Hij houdt mijn trui of bh vast en het andere handje ligt heel lief in mijn zij. Daarmee wordt ik ook wel geaaid. Schattig he?