MJ, hier lagen we 12 uur in bed, 3 uur werd ze alweer wakker, daarna 5 uur & 6 uur weer. Ik probeer nu om haar 's nachts niet meer te voeden, ik geef haar d'r speen en hoop dat ze weer gaat slapen, dat was dit keer gelukt en ze kwam toen pas om 7:30 voor een voeding. Gistermiddag & avond was ook een ramp! Ze kwam steeds om de 2 uur en huilde weer wat meer. Hopelijk is 't haar sprongetje en zijn we er snel vanaf! Wat de zetpil betreft, CB had ons aangeraden pas een zetpil te geven als de verhoging boven de 39 graden kwam.
Wat heerlijk dat jouw meisje zo goed doorslaapt! Wat is dat voor bv-drankje dan? Die wil ik ook wel! Ik heb ook het gevoel dat mijn borsten niet zo lekker vol zitten....
Wat supergoed van Justin! En wat is het inderdaad ook een mooi schatje! Ben weer helemaal verliefd op jouw banner!
Dat betekent dat ze dus waarschijnlijk helemaal geen honger heeft 's nachts? Alleen zuigbehoefte? Jadyn wil/kan helaas geen speen, dus dat kan ik helaas niet doen. Ik heb er vanmorgen ook aan gedacht om haar niet te voeden, maar alleen een knuffel te geven ofzo, maar ik kon het niet over m'n hart verkrijgen. Was bang dat ik haar met honger terug zou leggen. Terwijl m'n verstand weet dat dat eigenlijk niet kan. Als zo om alf 4 17 minuten lang gedronken heeft, kan ze om 6 uur nog geen honger hebben, toch? Maar ook toen heeft ze weer een kwartier gedronken!
het is normaal dat na een periode van voeden je borsten niet meer vol of leeg aanvoelen hoor. Pas bij erge stuwing krijg je dan weer van die kanonskogels (afhankelijk vna de cupomvang natuurlijk).
Ja, het was dan idd zuigbehoefte. Soms probeer ik het met een speen en dan spuugt ze 'm steeds uit, dan voed ik haar wel 's nachts. En of ze zo snel honger hebben? Keziah wilde gister ook steeds om de 2 uur drinken terwijl ze aan beide borsten gedronken had. Misschien is het gewoon het sprongetje/regeldagen.
gisteravond 12uur wakker gemaakt en vanmorge kwam ie om 5uur hy krijgt denk ik ze oude ritme weer beetje terug maar meneer zat half 7alweer met mij beneden en net dronk ie fles niet leeg hy viel gewoon in slaap straks sollicitatie voor anderhalf uur s avonds poetsen vanavond om 7uur komen alle kindjes van de sufklup by mekaar met de moeders ga gaauw ramen zemen zolang ie stil is en slaapt
goeiemorgen allemaal! mooie foto van mauro en super foto van jadyn Die hakschoentjes bah... MJ, met inbakeren is het normaal zo dat ze na een paar dagen een terugval hebben, net alsof t niet meer werkt. Het is dan daarover heen gaan en dan zou het prima werken. Maar eerlijk gezegd had ik t met jesse al opgegeven na twee dagen Ik vond het niks voor hem. Hij is ook helemaal niet wild met z'n armpjes, allee, was. Want nu is ie dat wel. Hij doet niet krabben en nijpen en zo. Als ik z'n flesje geef dan streelt hij m'n arm en dat is zooooooooooo zalig. M'n dochter doet dat trouwens nog altijd, als ze bij mij op schoot zit Vandaag precies 3 maanden geleden dat ons JESSEKE het levenslicht zag ik word er zo emotioneel van. Het is trouwens al twee nachten op rij dat mijn bazeke rond 1 uur wakker wordt voor een flesje Niet zo leuk (ook aangezien m'n windpokkendochter mij meermaals per nacht wakker maakt). Hij drinkt dan niet z'n hele fles leeg, maar heeft precies behoefte om bij te tanken. Zo komt hij wel aan erg veel voeding op een dag. Hopen dat t van tijdelijke aard is door een groeispurtje of zo (help!) Iemand een idee? Verder gaat alles prima Fijne dag allemaal! Grts
mijn poets is er! Ziet het kolfapparaat staan...'moet je nog steeds kolven'? Ik vraag me af wat iemand denkt. Alsof ik maar 1 keer hoef te kolven en dat het dan in de vriezer vermenigvuldigd of zo..? Zo eerst maar eens kolven! Daarna tandarts, en dan aan het werk. Volgende week dinsdag naar het bureau. Ik ben benieuwd, ik gok 8 kilo. Gelukkig zijn we bijna 3 maand, dan is de periode van grote groei voorbij, want ik til me echt een breuk inmiddels....
@Daisy, poeh je hebt het er idd maar druk mee. @MJ, Klinkt als een OK nachtjes, hopelijk wordt het alleen maar beter. @Becca werkse! 8 kilo hihi lekkere bink! Dean heeft ondanks de prikken goed geslapen. HIj had om half 9 de laatste voeding en kwam weer om half 2. Daarna pas weer om 5:15 dus dat is mooi. Hij is weer vrolijk, dus ik denk dat we de prikken doorstaan hebben! Hier mijn laatste dagje verlof, morgen aan de bak. Naar de tandarts, even langs mijn oma en verder niet veel doen. Morgen gaat Dean mee naar mijn werk en vrijdag naar mijn zus. Volgende week 3 dagen cursus van 8 tot 5, daar kijken ik wel erg tegenop.
Misschien denkt ze dat het alleen hoeft om de bv op gang te brengen, of dat drie maanden voldoende is... .