Zo, ik ben ff goed bezig gegaan. Heb inmiddels de vaatwasser leeggeruimd, de wasmachine aangezet en 2 grote glazen water gedronken. Als ik zo niet Pamela Anderson ben, weet ik het ook niet meer. Ha ha.
Meeting in Amerongen bij Utrecht! Bij invullen ---> ff quoten,qoute ervoor en erachter weghalen en je naam erbij zetten natuurlijk *Mamanona (5x) * Mama 1984 (3 of 4 onder voorbehoud ivm werk ) * Dieudonnee * Redone(2 x ) * Pooh69 (2 of 3) * Tinusje * Emma (2 of 3) * Wic * Divi (2 of 3 x) * MamavanJordy (4x) * Miekje1982 (2x) * N4th4li3 (2x) * Beppie80 (3x) * Lucia (4 x) (MMHyves) * FD * Petra (MMHyves) * Flientje * Meelanie (onder voorbehoud) * Dalillah 4 x Zijn er nog meer gegadigden of is dit alles ? Het lijstje (nouja DE LIJST kan ik beter zeggen ) zal ik regelmatig voorbij laten komen,dan kan niemand m missen Locatie: http://www.hetberghuis.nl/ met lunchbuffet : Graag Even Laten Weten Welke Data's Je Zou Kunnen & Met Hoeveel Personen Je Komt 20 juli: *Mamanona *Divi * Pooh69 * N4th4li3 * Miekje1982 * FD * emma * Dalillah * Redone * Beppie80 * FD * Lucia 27 juli: *Mamanona *Divi * Pooh69 * N4th4li3 * emma misschien * Dalillah * Redone * Beppie80 * Lucia 3 augustus: *Mamanona * MamavanJordy * Pooh69 * emma * Dalillah * Redoneonder voorbehoud * Beppie80 Voor diegene die nog geen data hebben gekozen of het aantal hebben doorgegeven: DOE DIT AJB ZSM ! ! !
@Mamanona Ik weet er alles van dat ze de peuter/kleuterpuberteit hebben.Succes ermee @Wenneke Ik zie dat je geen werk meer hebtJe zou per 18 augustus daar toch weg of is het wel eerder gelukt?
hier is weer bal meneer wil niet in box niet in wipstoel en nu ligt ie in bed te huilen laat m gewoon effe ligge hoor heb effe gehad nu
Hallo, nou ik ben ff naar het dorp gewandeld voor dat drankje! Er zit wel alcohol in?....is dat niet erg? lekker weer zeg! heerlijk. joeri is lekker in slaap gevallen dus staat nu met kinderwagen en al binnen om lekker door te slapen! Straks mijn zusje halen die komt terug van 15 dagen portugal! ook lekker