Mpje leuke pica's! nouhier ook weer wat... alysha heeft honger... ik geef een 200 fles.... ze drinkt er 80 met nog een dikke boer tussendoor ook en toen was ze klaar.... ik legde dr ff in de box.ik d8 misschien wil ze nog dadelijk.. LIGT ZE TE SLAPEN nou ben benieuwd hoelaat ze honger krijgt
Eén dosering van 2,5 ml siroop verdund in een half glas water geeft een alcoholpercentage van 0,5% v/v; staat er op de fles. Da's over de dag verdeeld vast net zoveel als Wic met haar ene slok bier per dag .
Nona, beetje minder sjaggie al? Niet leuk zo'n peuter puber! wat zie ik een leuke fotos voorbij komen! Wat een moppie zeg! Ik ook spammen dan:
Ik ga even naar postkantoor... pakje op de post doen, en meteen even enveloppe voor Nona afgeven Laterssssssss!
oh heerlijk wat een mooie foto's! Dat vind ik zo gezellig. Ik kan niet genoeg krijgen van de prachtige babytjes!
als ik die foto vergelijk met mijn banner, is Jadyn's haar echt al gegroeid! Het wil ook alleen nog maar rechtop staan. Hi hi
whahaha zie die foto lachen! (van alysha staat ook alleen maar rechtop hoor ,in hanekam vorm ) hahah ik kan oook spammen.....