kom hier op de wei camperen. Is gratis. Kan je ook nog paardrijden en rariteiten bezichtigen (=ik en m'n familie)
dag meisjes, ik loop ook weer ff langs. Ben even druk geweest omdat Jadyn op bed lag kon ik ff wat doen. Mevrouw heeft nog geen uur geslapen en wil er nu alweer uit! Ze ligt wat te steunen en te kreunen, maar ben bang dat ze niet meer in slaap valt!
ow woon je ook op een farmeke ofso : pas op met wat je zegt hoor,we komen zo echt hahaha hebben jullie ooko rariteiten te bekijken
ach Nona, dat is ook zo...en ik heb eigenlijk ook wel heel veel zin om weer lekker met haar te gaan kletsen en spelen..... Heeeeeeel soms laat ze 4 uur tussen de voedingen en slaapt ze heel lang. Dan mis ik haar gewoon!
Die foto op je avatar vind ik zo cute Nona! Ik kreeg de laatste keer op het cb te horen dat Keziah dr hoofdje niet goed op kan tillen. Iedere keer als ik haar op d'r buikje leg is 't na een paar tellen huilen geblazen, vind ik zielig dus ik doe het niet zo vaak. Ze heeft al genoeg gehuilt in d'r korte leventje. Ach ja, voor d'r 18e zal ze 't vast wel geleerd hebben denk ik dan maar!
Ze hebben alle 3 van die mooie grote blauwe ogen! Echt zielig voor je meisje dat ze de waterpokken heeft, nu maar hopen dat het gauw over is.