sry ik moest gewoon ook effe spammen enneuh neen de farm is niet van mezelf maar van me schoonbroer. Die heeft zowat overal in de buurt een wei met een paard op. Op ene daarvan staat trouwens net een caravan. Leuk hoor Uhm... Maar wij maken daar dus ook gebruik van van al die grond. Want onze tuin is net iets kleiner
wat n grapjassen zijn jullie toch en wat m'n meiske betreft, die is op dit eigenste moment erg zielig aan t doen en ze gaat haar kamerjasje halen en in de zetel liggen...
Hey meiden Hier een heel eerg geschrokken zuurtje, helemaal in paniek. Auto is stuk. Ineens een heel erg lek: olie?, benzine?, mannetje denkt remvloeistof. Ik weet het niet. We reden net de helling op om uit de ondergrondse garage te komen. Ik vlug uit de auto en de kids uit de auto gehaald. We staan bij de ingang van de garage dus niemand kan nog on of uit. Heb ik maar naar mannetje zijn werkgever gebeld, ken hem persoonlijk dus vind het niet erg om hem op te bellen. Is een lieve man. Ben nu nog aan het trillen en bibberen van de schrik. Heb al een takeldienst gebeld en die zouden er ten laatste achter een half uurtje moeten zijn. Mannetje is bij de auto en ik binnen bij de kids. Die merken er gelukkig niets van. We zouden net boodschappen gaan doen. Sorry als er fouten instaan of als ik wartaal gebruik maar ben nog steeds niet bekomen. Het van mij afschrijven doet al een beetje maar het zal nog wel even duren. ale:
haha vast wel..... hier speciaal voor jouw dan ff wat groter en hier kan je zien dat alysha ook niet altijd zin heeft.... ze was zelf ook zo gaan liggen,dus was al ff bezig met martelen http://nl.youtube.com/watch?v=3jJue99ekSc niet op mijn "gekwaak" letten hoor
dikke knuffel voor Zuurtje...probeer rustig te blijven/worden! ik ben nu weg naar mijn meisje....ze heeft eventjes weer geslapen, maar roept me nu, ze mag eruit!
whahaha sorry als ik lach hoor,maar klinkt een beetje als wat ikl aatst had..... had je ook rook enzo? had ik wel.... whahaha..... nou meis... kalm aan.... tis maar een auto