Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nou, eerste kindje hier maar ik ben toch echt nog lang niet in model :(. Damn, wat zit mn lichaam me in de weg.
    Maar goed, we hebben wat moois ervoor teruggekregen en volgens een din moet ik niet zo ongeduldig zijn... komt wel. Pffff...

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Heeft iemand van jullie "het" alweer gedaan ? :oops:

Ikke nog niet. Eerst 3 weken gebloed, toen 2 weken niet en nu ben ik alweer ongesteld (1,5 week al !) Het is aan het afnemen gelukkig.

Verder weer gestart met de pil, dus zo gauw het kan ga ik weer proberen...toch best spannend. Had toch een klein scheurtje, wat ik niet hoop te voelen.....

XFD

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    I know....hihi

Vóór mijn eerste had ik maat 36/38, daarna maat 42/44 en nu maat 46/48, dus eh......ik wil ECHT weer slinken nu, hihi

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ja wij hebben al gesext hahahaheb maar 3weken gevloeid

ja had eerst maat 38 nu maat 46 :oops: wil me oude maat wel :p terug hahahah

kan het zijn da die kleine nu gewoon een huil week heeft?

5. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    tja baby's huilen nu eenmaal. Is ook hun enige manier om te communiceren. Gelukkig krijg ik jesse meestal snel rustig. Ik voel dan ook helemaal geen behoefte om er even 'vanaf' te zijn.

uhm. Ik was bij de vorige twee geknipt. Maar gezien de gyn te laat was of ik veel te snel, heb ik nu twee scheuren. Ik heb er niet zo veel last van gehad, maar heb toch het gevoel dat het niet meer zo 'fraai' is nu. Net zoals m'n gewicht, ik weeg er nu nog steeds 60 en zou toch echt terug 55 willen zijn, Maatje 36/38 hoeft niet na drie zwangerschappen (was toch veel te mager), maar 38/40 zou wel leuk zijn.
    En ja, buik is wel weg maar slap. Het zou helpen als je zoveel mogelijk met ingetrokken/aangespannen buik rondloopt?

Hoedanook, ik heb het nog steeds moeilijk te aanvaarden dat m'n kleintje geboren is en niet meer de hele tijd bij mij. Hoewel ik enorm gek op hem ben.
    Nog iemand dit?

grts

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    maar mij hebben ze gezed als je m eruit haalt als ie zo huilt dat ie dat dan blijft doen dat ze daar aan wennen

ga dalijk maar effe met m wandelen wort ie denk wel rustig
    klopt dat? mocht van kraam hem er nooit uit halen :(

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Justin had al 3 dgn niet meer gepoept en nu had ik net 3 keer zo'n luier zoals Sam (van die foto laatst) :confused: :confused: :confused:

Ook zo orange achtig

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    wenneke,

het is pas vanaf een maand of drie dat ze echt bewust gaan huilen om gepakt te worden hoor.
    Niet dat ze nu niet eens huilen omdat ze eens een knuffel willen :D
    Ik zou daar niet teveel naar luisteren.
    En ja, sommige kindjes wenen nu eenmaal meer als andere. Ik had één heel rustige baby (ik wist een hele tijd niet of ze wel kon huilen ;) ), één huilbaby en nu eentje tussen de twee.
    Ook de huilbaby is na een maand of twee rustiger geworden. Maar je merkt ook nu nog dat hij meer huilt en zeurt als de andere twee ;)

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ow arme justin. Hij zal mss nu weer beter slapen :(:

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wat een donder is Justin :)

Ligt in de kinderwagen(moet zo naar het CB)

Maar ik was aan het stofzuigen en ik zet de stofzuiger uit nadat ik klaar was.

Whé whé whé<---------is huilen hahaha

Zet de stofzuiger weer aan en hij slaapt weer :(

Nou oke dan laten we toch een half uurtje de stofzuiger aan staan.

Nu al strontverwennen :oops:

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    heeeeey mama's ! ! ! !

hier dan weer ff bericht van ikke :)

wat hebben jullie veel gekletst zeg,kan het even niet opbrengen ( nouja ik wel,mn "doos" niet :oops: ) om alles terug te lezen..... HOOP DAT ALLES GOED GAAT MET IEDEREEN MET DE KLEINTJES :)

wij zijn dinsdagmorgen dus thuisgekomen en de eerste nacht was een supernacht.... Alysha nam de laatste voeding om 23:00 toen om 4:30 en daarna rond half 8 ergens.....heerlijk hoor even bijslapen :D de 2e nacht bedacht ze dat ze maar eens wakker was tussen 2 en 4 ( zonder huilen) maar wou gewoon bij mij zijn ..... en niet in dr ledikantje... nouja ook goed hoor.... de voedingen verliepen zo ongeveer hetzelfde .... afgelopen nacht en vanmorgen had ze helaas veel last van krampjes en hield ze mama lekker uit dr slaap,maar verder is het een superrustige en tevreden baby :)

\:D/ ik ben zo blij \:D/

ik ga mezelf eens een lekkere mok "opkikkertje" indoen..... jamilia slaap nu lekker op de bank,ze is een beetje ziekerig en heeft een soort uitslagvan vlekjes wat op een beginnende waterpokken lijkt,maar de kraamhulp d8 iets van 6e ziekte ofzo..ff kijken wat t wordt .... :rolleyes: Alysha ligt in dr bedje,kraamhulp is weg voor vandaag,dus heerlijk die rust :D :D

nou,einde EGO bericht hoor......

kussies voor jullie kleintjes ( en grootjes ;) )

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik vloei nog steeds een beetje.

Ik moet trouwens die speciale pil nog even halen ziraceta ofzo hoe heet dat?

Vd week wel gesexd zonder iets gebruiken,het zal je gebeuren dat.........
    Ach ja heb nu toch een 7- persoonsauto hahahaha.

Neuh ik haal die pil wel even morgen ;)

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    wij hebben een 9 persoonsauto! Maar m'n ventje wil niet alle plaatsen vullen ;) Ik ga dus terug aan de pil binnenkort.

en de stofzuiger, daar wordt jesse ook rustig van, gek he.

14. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @FD: Jij ook al ongesteld. Ik ook sinds deze morgen, dacht nogthans dat dat bij borstvoeding pas na het stoppen van de borstvoeding kon komen. Duidelijk niet dus. Ofwel is het wat anders :(
    Hier ook een buik met te veel vel :( . Deze week nog vlug nieuwe kleren gaan kopen, want ik moet volgende week naar een trouwfeest en ik pas nog nauwelijks in mijn vroeger kleren. Was niet erg gezellig winkelen. Jana heeft nauwelijks geslapen, had nogthans gedacht dat het wandelen haar in slaap zou wiegen. Niet dus :(

@Nathalie: praktisch toch, gewoon de stofzuiger aan laten staan. :D

@wenneke: de eerste 2-3 maand kan je de baby niet verwennen door hem op te pakken als hij weent (hebben ze mij dan verteld). De ene zegt zo, de andere weer anders. Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt.

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's

Hier nog eens een berichtje van mij. Heb de vorige dagen wel alles meegelezen maar had de fut niet meer om te reageren ofwel was ik niet thuis. We hebben de laatste dagen van het mooie weer genoten. Vanmorgen naar de markt geweest. Wat kan dat toch deugd doen om weer buiten te komen zonder dat ik echt afhankelijk ben van anderen.

Vandaag nog wat kraaltjes gehalld. Heb voor ieder kindje een hangertje met naam gemaakt en ook een voedingsarmband. Ik kon nergens vinden dat ze ook naar België sturen. Ben heel fier op het resultaat, hij is heel mooi geworden.

Deze morgen heeft Ynse me laten schrikken. Ze heeft altijd 3 uren tussen haar voedingen. Maar de afgelopen 3 nachten was het langer: 1 nacht 4u, dan een nacht 4,5u en afgelopen nacht zelfs 5,5u. Dit is telkens wel maar tussen de laatste voeding 's avonds en de eerstvolgende voeding. Voor de rest behoud ze netjes haar 3 uren.

Sorry dat ik even niet op iedereen reageer maar beloof er beterschap in te brengen.

Knuf van zuurtje ;)

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Zo stom dit heb ik twee weken geleden ook gedaan. Echt gewoon bij de eerste keer helemala vergeten iets te gebruiken :( Zou niet fijn zijn voor mijn lichaam. Ik heb voor de zekerheid ook maar een test gekocht.

@ Emma ik woon tussen Jan bruins en spoor! ;) Dus naar centrum voor mij 15 minuutjes lopen en heb ik al vaak gedaan de laatste weekjes! Ik ga zeker bij die winkel kijken! Was de enige winkel waar ik nog niet was geweest! Ben benieuwd! :D

@ Ally super dat ze is aangekomen! :D

@ Nathalie gelukkig gaat het weer stukken beter met je! Nogmaals respect voor jou! ;) Knuffel!

@ Cornelia ja ik ken de site, maar wilde in het echt de kleertjes uitzoeken! Leuk merk en site! :D Thanks

@ Mamavanjordy beterschap voor je oudste zoontje! ;)

@ Sabbe sam heeft dat ook dat het slijm via overgeven er uit komt! ;)

@ Wicjuh bij Sam zijn de krampjes over! Ik denk dat zijn darmpjes het grootste deel gerijpt zijn, dus er is een goed vooruitzicht dat het echt minder wordt of over gaat! ;)

@ Fruitdruifje tuurlijk mag je hier meepraten en gelukkig heb je ons gevonden! Had ik maar geweten dat je het niet wist, dan had ik je in kunnen lichten! ;) Sam is van 12-2, dus eigenlijk februarimama, maar ik kan ons clubje niet missen hoor! :D Hier alles behalve in model! In totaal nog 8 zwkilos en 10 rookkilos :confused: Pas nog helemaa niks wat betreft broeken enz. De truitjes wel. Het zit echt op mijn billen, heupen en buik :(

@ Nathalie dat zijn de darmpjes die ana het veranderen zijn! Sam heeft woensdag na 6 dagen eindelijk gepoept en wer zo'n grote en nu poept hij al drie dagen achter elkaar elke dag, maar wel veel. Ik hoop dat het bij Justin ook snel wer elke dag is! ;)

Vandaag druk druk...tandarts, osteopaat voor sam, kraker voor mij, kapster aan huis....komt goed! :D

17. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Aahhhh dus er is hoop! ;) :)

Gister had Faylinn een luier die verdacht veel leek op die ontplofte van je foto .. tsss alsof ze wilde zeggen: kan ik ook hoor, mama!
    Haha..en dan niet eens na een week niet poepen, gewoon een dagelijkse poepluier! :confused:

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hoe hoog mag de temp maximaal zijn hy had net 37.8 :confused:

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey hoi meiden!

Hier ff snel berichtje van mij..alles oke hier.
    Nora groeit goed. Was afgelopen maandag 4275 gr en 54,5 cm goed gegroeid dus want bij geboorte was ze 3250 en 48 cm!

En ze heeft afgelopen woe voor t eerst echt gelachen..haha zooo leuk om te zien!

Ze heeft alleen erg veel last van krampjes..iemand nog tips? Ben zelf al aan de venkelthee en cinababy van VSM..maar t helpt niet echt. Iemand tips voor bijvoobeeld massage ofzo?

Liefs en knuf,
    Mili

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Pfffff ik kom er maar niet aan toe om hier te posten he :oops:

Meiden, weet dat ik met jullie meelees en meeleef! :D Alles is superherkenbaar!

@Mili: Heb al iets gehoord van het baby'tje dragen met haar buikje op je onderarm (dus kinnetje in je hand), en dan over het ruggetje wrijven,misschien dat eens proberen?

Onze kleine groeit ondertussen als kool, alweer 4 weken oud! :confused:
    Ben zoooooooo verliefd op haar...Maar nu begint ze te huilen, dus ik ga gauw een flesje maken! :)

Tot de volgende!

Deel Deze Pagina