heeeee FD! Leuk je weer te zien en fijn te lezen dat alles goed is! Ja inmiddels het alweer gedaan hier (afgelopen zondag) In kilo's ben ik bijna weer in vorm, nu alleen die buik nog strak krijgen hahaah @Wicjuh! joehoeee 4 weken onze beebs! @Becca, idd we zien wel wanneer hij doorslaapt! @nathalie, kan babyacne zijn? Het Cb waarschuwde er voor van de week, dat het nu kan komen. Wij hebben trouwens ook niks gebruikt van de week.. zal met het verminderde zaad ook wel los lopen. En anders.. dan krijgen we er nog 1 hahaha @pooh, lekker druk dagje! vanavond lekker benen op de bank he? hahahah ik moet zo lachen om die ontplofte luier verhalen! Hier gaat het poepen ook wat minder soepel... rode kop en huilen.. en dan uiteindelijk flatshhhhh Mili, Lekker op het buikje wrijven wil hier wel helpen. Hier net gezellig visite gehad, iemand van het forum kwam met haar kindje op bezoek!
@Mili : Hier ook deze week de eerste echte lach voluit....geweldig ! Vond t zo leuk, dat ik te laat op mn afspraak kwam, bleef proberen of er nog eentje kwam. @Wen : 37,8 is aan de warme kant, maar nog geen koorts hoor ! Hooguit een laagje teveel aan. Wicjuh : Pffff hier ook krampjes....hoop zo dat t snel beter gaat. De poepluiers zijn hier donkergroen, net stopverf en soms ineens met een dotje mosterd ertussen....maf hoor ! @pooh en nathalie: Muppies ! Wel veilig doen hoor ! Blij dat ik er weer bij ben ! @zuurtje : dat gaat goed dan zeg ! Klinkt als doorslapen ! @eekje : balen hè !? Heb je net al die bloederige toestanden gehad...... @mamanona : sterkte met zitten, meid...wordt beter hoor ! XFD
heeeeeeeeeeee FD meid eindelijk ! ik miste je al maar dacht dat je het te druk zou hebben voor hier ! gelukkig lees ik dat het allemaal wel gaat buiten het moe zijn ! zo ben ik ff uurtje wandelen hebben jullie mega veel gebept ! ff bijlezen !
wow wat lekker druk hier vanmiddag ! leuk dat iedereen wat meer tijd begint te krijgen om ook te beppen en info uit te wisselen ! oh meiden toch wel veilig doen he ! haha straks kunnen jullie al gaan bijkletsen bij de oktober mama's ha ha hier ligt de pil al klaar mag maandag beginnen als ik nog niet ongi ben geweest ! en wij fiesele foselen ook al wat af nu hoor ! heb nog wat in te halen haha wat nu gister op het nieuws dat mannen meer willen dan vrouwen pffffff maar goed hier ook niet aan de onderkant geprutst en dat scheeld denk ik ook wel hoor ! lijkt mij minder eng zeg maar .. al raad ik daar een KS niet voor aan hoor haha pff vraagje over de pil (is voor mij jaaaaaaaaren geleden) als ik op maandag begin met slikken stop ik ook op zondag ... wanneer wordt je het dan ongeveer heb geen zin om het in het weekeind te zijn want de andere week op maandag begin je dan weer... iemand tips wanneer te beginnen ? over mijn kleding ik kan onmogelijk in mijn broeken ! door mijn buik de rest van mijn lijf gaat wel maar ik moet nog mijn "stopppen met roken" kilo's kwijt en dat waren er 8 ! dus nog 10 te gaan .... gatver moet er niet aan denken om te gaan lijnen .. 9 maanden niet kunnen doen wat ik wilde en dan ook weer gaan lijnen grrrr Pooh ik woon vlak bij de oude praxis is volgensmij even ver lopen ! alleen ik loop er langer op haha kan jij al rennen ofzo ? Zuurtje wat lekker dat je meissie zo lang heeft geslapen ! Mamanona wat jammer van je doos ! hoop dat het snel beter gaat zodat je lekker lang hier kan zitten brabbelen ! hihi en lekkere tijden hoor voor de voedingen ! FD en Eekje bah al ongesteld ben blij dat mijn muts net maandverband-vrij is haha Wenneke lekker knuffen met je kindje hoor je kunt ze nu nog niet verwennen en vaak worden kids juist rustig van jou en je geknuffel ! stomme opmerking van je kraamhulp Nathalie wat zul jij een schone vloer hebben haha lekker hoor de stofzuiger de hele dag aan whaha ! maar goed wat je zegt plek zat in de auto ! mili nou dat gaat goed hoor met Nora ! mooie cijfers en wat geweldig die lach ! Tim doet al wel iets maar een mega lach moet nog komen ! kan niet wachten ! ik wil die eerste ook hebben haha Lucia de tijd voor reageren komt wel hoor ! doe maar rustig aan ze zijn het huis nog niet uit he de kids haha Natasja hier ook echt de buik nog ! en jij ook uitkijken voordat je oktobermama wordt haha en wat gezellig een forum vriendin ! zo en nu lekker aardappeltjes bakken ! mmmm
ze deden mij ook zeer, en ik zag bij Marc ook witte meuk op zijn tong. Ik was toch bij de dokter....en ja hoor. Nu van dat vage spul gekregen om op mijn tepel te smeren en daardoor krijgt Marc het dus ook binnen...wat een plak-derrie zeg!
nou, het zijn hier dus rode bulten met een witte punt, maar ook een paar echte puisten, van die vieze puberdingen zeg maar. In principe gaat dat weg tegen de tijd dat ze 3 maand zijn maar...ze kunnen dus ontsteken (die echte puisten zijn ontstekingen) en daar zijn ze eigenlijk nog wat te klein voor. Dus heb ik preventief een antibiotica zalf gekregen, om ontstekingen te voorkomen. Verder moet ik 'm in de gaten houden, bij koorts of lusteloosheid gelijk een dokter bellen. Kun je hier wat mee?
heey! ik lees dat sommigen van jullie na wat langere tijd nog vloeien enzo,ik kan het nu al bijna af met een inlegkruisje gebruik voor de zekerheid een maandverbandje,maar wat er in zit is zó superweinig! ben al bijna 11 kilo kwijt trouwens \/ en de stuwing zakt alweer af mn baarmoeder is alweer verdwenen ( was meer dan 5 vingers onder de navel ofzo ). nou ik ga even mn "hollands pannetje" door roeren en het zitten gaat al wel wat beter trouwens,maar mn lip heeft een klemblaar van de vacuum opgelopen.... hahaha das gevoelig hoor nou KUS voor jullie en tot gauw
ehm...model....ik moet nogal wat kilo's dus, en ik kan nog niks van mijn normale kleren aan. Maar, over 3 weken begin ik weer met sporten....als ik dan wat meer beheersing over mijn bekkenbodem heb...ik voel nog steeds mijn blaas-spieren niet. o o...kind is net in zijn wipstoel in slaap gevallen....ik slechte moeder
Hoi mama's! Fruitdruif: good to have you back! @Wicjuh: Faylinn plaste toch wel goed toch? Hopelijk krijgt ze weer wat regelamtiger ontlasting, ik kan me voorstellen dat een ontplofte luier nou niet bepaald ideaal is om te verschonen... @Wenneke: nog niks om je zorgen om te maken hoor! En zolang je kindje goe bij is en goed plast en poept zou ik me niet druk maken. Je tempt hem trouwens wel heel vaak zeg, maak je je veel zorgen om zijn gezondheid? @Natasja: buik... Tisdat? Mijn vriendje noemt me flensje, ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom.. @mili: over het buikje wrijven en lekker op de arm rondjes lopen heeft hier meestal wel succes. @Emma: als ik op zondag de laatste pil innam, werd ik meestal woensdag ongesteld. Ik weet niet of dat normaal is, maar zo werkte mijn lijf destijds. Hier alles wel oké, de kleine man heeft gisteravond van 23.00 tot vanmorgen 06.30 geslapen, jeuhh! We geven hem 's avonds een flesje ''nepmelk'' en daar doet hij het goed op. klop klop (ik klop ff af hoor) **begin vies verhaal**Even wat anders: ik ben echt ontzettend lelijk gehecht! Gisteravond besloot ik voor het eerst mijn ''rampgebied'' in de spiegel te aanschouwen, maar het ziet er niet uit. Overal kleine littekentjes, en aan de achterkant één rafelige scheur die gewoon niet mooi is gehecht... Hoe moet dat nou? Zelfs mijn man schrok ervan en die kijkt normaal gesproken nergens van op... En de hechting zit er nog in, terwijl we al 3 weken verder zijn, hoort dat? **einde vies verhaal** Liefs, Flientje
@Nona; goed bezig, 11 kilo! En zo snel al... Becca: ik bel de kinderbescherming hoor, dat kan toch écht niet!
Mama's: ;merken jullie ook dat jullie kindjes langer slapen na een badje? Alyna slaapt 's nachts zo'n 4,5 uur aan een stuk, als ik haar in badje doe soms wel 5,5 of 6 uurtjes!
@ flientje: ze poept elke dag, no problem. Hihi. Vandaag trouwens nog niet, maar verwacht nog wel minstens 1 poepluier vanaaf. Overigens best moeilijk, je kind laten huilen..pffff... stond net op t punt weer op te staan en dr te halen, maar ze lijkt rustig ..ohnee, ze begint weer...
@lucia : Yep, helemaal gelijk...badjes zijn perfect. Helemaal als ik haar vantevoren nog even een lekkere massage heb gegeven. @becca : Ik zie wel in de mamabajes......de mijne ligt ook te tukken in de wipstoel.... @flientje : mozeskriebels zeg ! Da's mooi...K... ! Een vriendinnetje van mij is vorige week voor de 2e keer gehecht, want die had echt veel last (3 mnd later...) Hou het in de gaten ! eneh..nepmelk ? @mamanona : 11 kilo....? Kan jij toveren ? @emma : Hey buddietje ! Ik durf pas n deze ongi weer te proberen hoor.... brrrr, alsof je ontmaagd wordt.... De pil plannen ? Mens, ik ben nu al 1,5 week ongi ! Normaal maar 4 dagen..... @natas : Wat leuk forumbezoek ! Wie kwam er langs ? Iemand van de maartmama's ? Hier trouwens ook huilen, rood worden en dan flatsch...en STINKEN ! @Mili : ABC Dophilus kan helpen en SAB simplex, check google even..... XFD
@fd, nee iemand van het walvissen topic, lieke om precies te zijn! hahaha ja en stinken kan Dean ook onwijs! brrrr @wicjuh, je kan het! @lucia, soms.. ene keer haalt het niks uit en de andere keer weer wel. @Flientje.. Flensje Heb ongi pijn.. zal toch niet al ongesteld worden?
nou ik moet bekennen ik ben nog 2 kilo van mijn startgewicht af en al 14 kilo afgevallen ! ik hield ook mega veel vocht vast in de laatste 2 weken ... toen ik thuis kwam uit ZH na 4 dagen en ik op de weegschaal ging staan woog ik hetzelfde als de week voor het bevallen ! ik heb zo gehuild van ongeloof ! schoot in paniek ... kind er uit en 0 afgevallen ! na een week begon het vocht weg te gaan en al snel zat ik op mijn "oud" gewicht ! ik was zelfs al weer een kilo aangekomen vorige week ... dus ben maar beetje gaan opletten wat ik snoep ! ondanks dat ik dat de hele zwangerschap al heb moeten doen .... tja is nu wel fijn maar broeken pas ik toch echt niet hoor ! mijn buik is nog een 5 mnd buik al wordt het wel wat minder lijkt het daarom ga ik ook lekker veel wandelen .. beetje conditie en soort van trainen voor ik weer naar sportschool ga ! maar goed wil nog 10 kilo kwijt dus heb nog wat te doen hoor ! he jakkes ik wou lekker hier hangen maar Tim is aan het krijsen ik ga hem ff troosten want die gaat zo niet slapen ! tot laterssss
Nee, ik kon het niet ... Maarre .. sssssstt ... ze is op mn arm in slaap gevallen en ligt nu in de box ... houwe zo