hahaha ja een leuk zomerjurkje + bijpassend luierbroekje,een prenatal setje (legergroene broek + rozige longsleeve) en H&M setje met baby winnie the pooh en baby knorrie en een leuk spijkerbroekje ( zachte stof) en nog een leuk roze zomersetje ( korte broek en topje achtig shirtje.... dat was de eerste lading... ben benieuwd wat ik morgen krijg.... en zal zaterdag ook nog wel wat krijgen..... HEB TROUWENS NOG ! DIERENTUIN TOEGANGSBEWIJS OVER VOOR ZATERDAG...... IEMAND INTERESSE ? is voor ouwehands
Zij kan goed delen! Heeft ze vast van mama geleerd 1 koekje voor Jamilia en de rest van het pak voor mama Nou, ze heeft groot gelijk hoor, lekker de meeste zelf houden
@Nathalie: wat verwen je ons weer met die geweldige foto's van Justin. Ik ben echt Justin-fan. Heb net ook foto gemaakt. Geprobeerd Jadyn en ik samen. Volgens mij staan we er allebei half op. Komt eraan!
hihi iedereen is precies aan t kopen geslagen ik heb vandeweek voor laura al binnen twee nieuwe longsleeves van doerak en een truitje van filou en nu nog wachten op mijn H&M kleertjes dan kan ze weer verder ik moet trouwens dringend kapstokken, want heb er geen enkel meer vrij, er ligt al een stapeltje gevouwen...
Ik heb de eerste kleertjes van Jadyn ook alweer op MP staan. Gaat niet hard met de verkoop moet ik eerlijk zeggen. Wie heeft er een overzicht je van hoeveel porto erop moet? Bijvoorbeeld 1 rompertje in een iets grotere envelop? Hoeveel plak je daarop? xx
zeeman is leuk! voor beebjes dan. Voor de grotere vind ik niet zo heel veel meer wibra hebben we hier niet in de buurt
@ dallilah: Jawel dat kan wel hoor, maar vind het ook allemaal wel erg eng..Ik heb een vaste baan en ja de vraag is gewoon of je dat ergens anders ook weer krijgt Het scheeld dat ik dus in de thuiszorg werk... Je werkt dus niet samen met je collega's maar je gaat alleen alle clienten af. Gelukkig heb ik hele leuke clienten waar ik het ook allemaal uiteindelijk voor doe.. Mijn collega's zie ik dus ook niet zo vaak doordat we allemaal zelfstandig werken en ik niet veel uren werk en daardoor minder op kantoor hoef te komen. Ik werk vlak bij huis en bij mijn ouders dus het is ook een voordeel dat ik dan tussendoor even mijn zoontje kan voeden.
Ja, vind ik ook hoor! Vind er bijna nooit iets leuks voor de oudste, maar voor Keziah genoeg! Wibra hier ook niet in de buurt.
mss volgende week es foto's maken en ja kapstokken is voor je kleren aan te hangen ik ga weg nu, jesse heeft besloten eens een dagje niet tot 16 uur te slapen dada
Dan zitten er idd veel pluspunten aan jouw baan, begrijp dan ook wel dat je er niet weg wil. Gelukkig hoef je niet veel tijd met je collega's door te brengen, maar het blijft rot natuurlijk.
Een shirtje dat nieuw 12 euro koste en nauwelijks gedragen is....dat kan ik echt niet voor 1 euro verkopen hoor. Dan geef ik het liever weg aan iemand die ik ken!