Had pas geleden ook wat op EBay gezet, maar kon er niks voor terug kopen. Ging maar voor 1 euro weg .
Kruidvat heeft de Zwitsal Sensetive doekjes trouwens in de aanbieding, voor de liefhebbers! Zo'n 6-pak voor 9,99.
Is hij vacuum gezogen? Dat heb ik een keer gehad! Vreselijk zeg. Dan kom je er pas achter hoe verslaafd je bent!
Die had ik voor mama d'r verjaardag gekocht in het rood! Zijn mooi, met die opdruk. Ik lust zelf geen koffie!
Ik weeg op keukenweegschaal en kijk dan op http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/tarieven/Brievenbuspost_binnen_Nederland.aspx
Doe je wel rustig aan met de koffie haha, ik ben verslaafd aan Pepsi & Dr. Pepper, maar drink er maar niet teveel van omdat cafeine in de moedermelk komt helaas
Zeeman zit helaas naast de AH, dus ik kom er vaker dan ik zou moeten. En Wibra zit bij mijn werk in de buurt, dus dat wordt nog wat.. .
Wat bedoel je met vacuum gezogen. Er komt geen warm water meer uit, zelfs helemaal geen water meer. Maak altijd warme choco van hotcemel ermee. Van senseo zelf is in België nog steeds niet te krijgen