Ik weet het, ik drink ook niet teveel koffie en cola. Maar helemaal zonder kan ik niet, hoor. Heb vandaag nog maar 1 koffie gehad. Als borstvoeding echt het allerbeste voor je kind is, waarom heeft de Here Jezus er dan zoveel nadelen aan verbonden? Rekening houden met wat je eet en drinkt bijvoorbeeld....
Als je het beste voor je kind wil moet je er wat voor over hebben denk ik dan maar Kan ook niet zonder cola hoor! Drink het ook nog steeds, maar probeer het niet teveel te doen.
ik drink nescafe oplos. Senseo is leuk, maar momenteel geen prioriteit. Ow ja, ik ben dus terug. Jesse had alleen zin om wat tv te kijken en vrolijk mee te zingen... en voor 1 EUR. Naaaaaaaaaaah al m'n merkenspulletjes zet ik hoger op e-bay ze. Heb es van jarne een setje gekocht esprit, was 52 EUR. Hij heeft het één keer gedragen op feest. Ik had het belachelijk laag gezet (10 eur), maar heb er toch bijna 30 EUR voor gekregen. Ma goed, merkenspullen per stuk tss 3 en 5 eur en de rest tss 1 en 3. Jah wat ik heb, heb ik he. Het moet toch weg, want m'n knullen passen niet in roze en frulletjes.
Ik moet voor mijn maag veel melkproducten eten en drinken dus dan drink ik maar chocomelk. En het is nog lekker ook.
ja, eerst 24 uur laten staan en dan met behoorlijk wat geweld los trekken. In het midden van de padhouder zit een gaatje en die moet je goed open laten. Door ze bijv. af en toe in de vaatwasser te stoppen. Als dat gaatje verstopt raakt, trekt hij vacuum en krijg je het deksel niet meer open.