En wat heb jij vandaag gedaan Naat? Och een beetje gespeeld met de fotocamera http://www.mijnalbum.nl/Album=XTZD6TMD
ik ga straks even kijke,maar zegt nu vast LEUK hahaha is automatisme he leuke kinderen is leuke foto's
Max heeft het nog steeds erg benauwd Hopelijk gaat de AB wel snel werken Verders een hoop geregel nog samen met mams. Komt een hoop bij kijken een scheiding
lieve meiden, Wat hebben jullie gigantisch veel gekletst vandaag. Heb even geen puf om het allemaal bij te lezen, hoor. Misschien morgen. Mijn tattoo zit erop! Tataaaaaa
ja ik hoop t ook voor MAX..... geef m maar een knuffel van me hoor ja een scheiding geeft n hoop gedoe.... ik weet t ..... knuffel je mams ook maar van me KNUFFEL JE HELE FAMILIE MAAR VAN ME **KNUFFFFF**
hier draait alweer een wasje en is er weer een opgevouwen.... alleen vanmiddag nog even het draaiende wasje ophangen en klaar = de was voor vandaag ga nu maar ff mn stof & zuig ritueeltje afwerken,dan doen we daar verder ook nix meer aan vandaag..... nog een gratis toegangsbewijs voor morgen voor ouwehands dierenpark over... iemand interesse :