Goeiemorgen! Nou, hier geen last meer van de tandjes gelukkig! Ziet er nog steeds goed uit! Foto komt eraan zodra ik het kabeltje heb gevonden MJ! Hoefde niet alleen aan de yoghurt gister, heb lekker chinees besteld. @MJ: Mooi je tattoo! Echt schitterend! @Nona: mmsje gestuurd hoor! Dat shirtje is leuk joh! Zo hee, toen jij de was al had opgevouwen lag ik nog lekker in m'n bed. Tygo kwam pas om 8.30 uur! Heerlijk uitgeslapen. Enne Nutrix? Mag dat al? Ik zou het ook al wel bij Tygo willen proberen. @Daisysanches: Nee, geen rode bietjes, haha! een vriendin die dronk de avond dat ze haar tanden had laten bleken rode wijn en ja hoor, het sloeg helemaal rood uit! Dus ik alleen witte dingen. @Dalillah: Wat een schatje! @Pooh: Hoe kan het, weer op 6 voedingen? Hoort dat ook bij een sprongetje? Ik heb het idee dat Tygo nog geen last heeft gehad van sprongetjes, kan dat? Enne, als je die bon nog hebt.. Graag!
JESSEKE wordt al een paar daagjes s nachts terug wakker. Ligt eerst half uurtje te brabbelen zingen lachen en begint dan te wenen en wil alleen maar fles. Iemand een idee? Maak ik hem nu weer nachtvoeding gewoon? Hij slaapt echt alleen terug na een flesje ze.
@ Sabbe en n4th4li3 dat wakker worden snachts of sochtends of ineens 6 voedingen heeft allemaal met sprongetje te maken, maar bij mij ook met aankomende ongi! @ n4th4li3 en alle andere die de bon willen even een pb sturen met je emailadres!
mamanona wij zouden goed overeenkomen ze ik had voor m'n eerste bericht ook al twee wassen gevouwen, twee weggelegd, nieuw wasje aan de draad +wasje in de droger. Jesseke zijn te kleine kleertjes uit de kast, nieuwe kleertje erin. drie kids gebadderd enz; enz. ... Maar nu doe ik efkes ene heel half uur niks magoed, ik vraag mij af, wie doet hier nog meer graag al dat huishouden? Ik ben saai, ik doe graag alles wat met de was te maken heeft, strijken is m'n favoriet. Op de tweede plaats dweilen
ik heb trouwens maasa's kleertjes 62 uit jesse z'n kast gehaald. Ongelooflijk. Ik denk wel zeker 50 stuks. Ow ja zeker minstens Maar ik vrees dat alle beebjes hier al 62 of 62 voorbij zitten? 't is goed voor e-bay dan
Goedemorgen mama's Hier zoals gewoonlijk een goede nacht. Straks om 12u weer bij de kiné zijn. Sabbe huishouden graag doen, nee dank je. Dit komt omdat ik al van kleins af aan thuis het huishouden moest doen denk ik. En jij strijkt graag, kom je even langs er staan nog 2 manden strijk te verlangen naar een strijkplank en strijkijzer. MJ mooie tattoo.
ah zuurtje, ik heb juist zo mijn huishoud-liefde ontdekt. Ik moets ook huishouden doen thuis, tot aan koken toe en de jongste naar school brengen. Zorgen voor m'n broers en zus. En dan toen ik 18 was woonde ik al alleen met de zorg voor een jongere broer en zus in huis. Gek he, ik doe het nog steeds graag (hoewel ik het toen wel eens haatte ze)
Dan komt er hier binnenkort ook een sprongetje aan, hoewel ik vandeweek ook een hangerige dochter had. Ze wilde enkel bij mij op de arm
hey meis.... hier nog geen mms ontvangen hoor ook niet leuk ! alysha heeft uiteindelijk om 10 uur de fles gehad.... word ongeveer 1400,1800 en dan denk ik toch maar vanavond een fles met nutrix om +/- 2200 nutrix.... jah jamilia kreeg t ook al eerder bij mij toen en ik hoorde van redone dat zij van het CD Bryan ook al mocht geven.... kan het altijd proberen,als ze er goed op reageerd heb ik geluk!
Toen het nieuw was deed ik dat ook graag, alleen moest ik het doen alle dagen beginnen doen en mij oudere zus haar taken moest ik er van haar ook bij doen anders kreeg ik wel eens een veeg van haar.
nutrix is dat als bambix? Ik gaf dat aan m'n andere twee ook vanaf deze leeftijd s avonds. Ik ging er straks halen. Rijstvlokken met vanillesmaak?