Goedemiddag mama's Hier weer een goede nacht gehad. Wij houden hier vandaag een pyjamadagje. Er wilde bezoek komen maar ik heb er even totaal geen behoefte aan. Voel me ontzettend moe vandaag dus geen bezoek. Hier blijf ik ook bijna dagelijks oefenen om mijn bekken terug in orde te krijgen. Mij op mijn zijkanten draaien en bukken lukt nog niet. Ben al blij dat ik terug kan stappen en naar buiten kan zonder afhankelijk te zijn van anderen. Dalillah veel beterschap voor je dochter. En flientje hoe gaat het vandaag met Daniël? Bravo voor jou dat je hem alleen in de tubtub hebt gewassen. Apie goed dat ze Shania zo goed opvolgen en geen risico's nemen. Emma veel plezier. Roosje jammer dat je het niet hebt volgehouden. MamaNona wat fijn dat Alysha het al zo goed doet 's nachts. Joepie voor Lucia: doet deugd hé enkele uurtjes na elkaar kunnen slapen. Fd ik kan je hier geen antwoord opgeven. Ik mag blij zijn als ik ongi wordt van mezelf. Knuf van zuurtje
Ik ken het. De vroedvrouw in het ziekenhuis gaf de tip om in het gezichtje te blazen. Van het verschieten halen ze dan terug adem om verder te huilen. Hier helpt het in ieder geval. Maar is natuurlijk wel verschieten en zeker de eerste keer. Wij zijn het ondertussen al gewoon
Hey Flien, Er zaten 3 weken tussen voor ik weer bloedverlies had, dus ik denk dat dat niet kan.... Over de tub....Hier het tegenovergestelde vandaag ! Ik heb Kira voor t eerst alleen in de tub gedaan. Vond het al engig, maar toch gedaan. Water was 37 graden. Mijn hemel...ze ging totaal uit haar dak ! Overstuur en overstrekken..... Ik kreeg haar niet rustig en hele plonzen water gingen over de commode..... Ben maar gestopt en dacht dat ik het water te warm had gemaakt.... Voelde me een flutmama... XFD Manlief helpt straks weer mee, gaat beter
@meelanie wij gaven nu 160 maar drinkt t niet op maar we zulle is proberen om 130 te geven en dan laatsate fles 160 meschien da ie dan langer slaapt
meiden,ik loop natuurlijk een paar weekjes achter,maar wat doen jullie met de anti-conceptie : ( en waarom die keuze?) ik denk dat ik gewoon lekker een spiraaltje laat plaatsen paps zou eerst laten "helpen",maar ik ben er dus nog niet over uit of ik echt geen meer wil hierna en paps had ook heel erg twijfels .... hahahaha heb ook net een kleine van bijna 1 week \/ kraambezoek hier was erg gezellig vanmiddagen kreeg ook nog s een hele mand vol kraamkadootjes,leuke kleertjes en speelgoedjes enzo
Een flutmama?Nee meid,ik durf Alyna nu ook pas alleen in badje te doen,en dat gaat echt niet altijd goed hoor!Soms hebben ze er volgens mij gewoon effe geen zin in,ligt niet aan jou hoor!En het water is hier ook 37°C dus...Voel je echt maar niet schuldig! @MamaNona: ik ben terug aan de pil,omdat wij volgend jaar terug voor een tweede willen gaan,dus is dan niet echt de moeitje om een spiraal ofzo te nemen...Ik denk dat ik later ook voor een spiraaltje kies.
@nona: ja, knap van mij hé! Over de anticonceptie: geen flauw idee nog. Mijn HA had het over een minipil die icm met BV kan, maar ik weet niet of ik dat zo zie zitten eigenlijk. Het zijn toch hormonen die je binnenkrijgt... Wij hebben ook overwogen om de boel te laten doorknippen bij mijn man, maar aangezien wij het nog niet 100% zeker weten dat we écht geen derde willen doen we dat dus maar niet. Ik ben dus nogal besluiteloos maar aan de andere kant: ik heb momenteel de sexdrive van een bejaarde huisjesslak en ik verwacht dus voorlopig nog niet aan de wip te gaan...Maar we hebben voor de zekerheid een doos condooms in het nachtkastje liggen.
@Fruitdruifje: Welnee, niks flutmama. Ze had gewoon even haar momentje niet, da's niet jouw schuld hoor! Over het ongesteld zijn: dan zou ik het ook niet weten zeg, bel anders even de huisarts morgen?
Hier liggen de cd'tjes klaar voor het geval van. Niet dat het veel verschil maakt met of zonder aangezien ik maar heel zelden een eisprong heb uit mezelf en zonder medische hulp niet zwanger wordt. Misschien 1 of 2 keer op een jaar een eisprong. Maar aangezien ik niet weet wanneer nemen we toch onze voorzorgen. Hier komt er zeker nog een derde en misschien zelfs nog een vierde kindje. Knuf van zuurtje
hahaha ja meid,echt goed enne sexdrive van een bejaarde huisjesslak : oww ik ga me echt schamen ik heb alweer zo'n zin paps vond het gisteren ook helemaal niet erg dat ik mn handjes enzo niet thuis kon houden.... ja ik ben in het verleden al eens zwanger geraakt door de pil heen,wat helaas eindigde na bijna 14 weken in een miskraam,dus ik wil liever geen pil en volgend jaar een 2e .... leuk ikzelf heb er nu van mezelf 2 en paps heeft er nu in totaal 4 ,maar echt,wat een gezelligheid met al die kids aan tafel enzo kan niet meer zonder
go zuurtje \/ go zuurtje \/ go zuurtje \/ is net wat ik net al heb getypt ergens.... is echt vet gezelly zoveel kiddies
Ik kan ook niet meer zonder de kids. Ben ook niet voor niets onthaalmoeder geworden. Je kan blijkbaar al weer wat langer zitten. Heb je nog veel last? Knuf
Slapen jullie kindjes allemaal in hun eigen bedje? Heb Alyna net voor het eerst in haar ledikantje gelegd om te wennen, voorlopig is het nog stil...(of m'n babyfoon werkt niet )Ik sta wel bijna constant aan de deur te luisteren Normaal slaapt ze in de reiswieg of box... @Mamanona: wij hebben er nu in totaal 2, mijn vriend heeft ook al een dochter...echt gezellig ja! Enneuh...wat erg van je miskraam! :sad: Kan me voorstellen dat je de pil dan niet meer erg aantrekkelijk vind!
kleine was vandaag by opa en oma geweest die hebbe 2flesse van 165 erin geprobt met resultaat dat ie ligt te krijsen van krampjes vind zo zielig
Hoooi, Fijn om te horen hoe het met iedereen gaat. Hier alles oke. Nora ligt alleen erg te huilen nu, krampjes weer. buikje wrijven helpt niet heel veel, enige wat beetje helpt is knietjes tegen buikje duwen.. maar ja heel zielig voor haar... Ze spuugt ook regelmatig..drinkt teveel en is gulzig....kunnen we weinig aan doen ook..zzucht hihi zooo sneu voor ukkie Liefs en dikke kus van Mili