HALF MEI : hoeveel uur heb je dan wel niet hahaha hier ben je met 7 dagen klaar ( uitzonderingen daargelaten ) owjahhhhh ik was aan de chips..... ben weer weg
Ben zooooooooooooo moe, maar wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben...morgen ben ik er weer! XXXXXXXX
Ja, ik heb het ook wel moeilijk om in te slapen met al die geluidjes...Maar ik kan ook moeilijk inslapen als ik haar helemaal niet hoor, dan ga ik meteen kijken Pfff...vind het soms wel moeilijk hoor, die nachtvoedingen!Ik ben superblij met onze kleine meid en wil haar noooooooooit meer kwijt, maar soms ben ik zoooo moe en dan is het wel zwaar...Mijn vriend werkt 's nachts dus 's nachts en in de voormiddag sta ik er bijna altijd alleen voor...en als zijn dochter hier logeert moet hij ook om 8 uur opstaan dus verlang ik niet echt van hem dat hij er 's nachts uitgaat. En het is niet alleen dat ik moe ben, maar soms heb ik dan ook nog 'ns flink last van m'n litteken en m'n rug,en dan kan ik 's nachts niet zeggen: 'schat, wil jij er voor een keertje uitgaan?' Maar dan voel ik me ook zo zwak, net of ik geen goeie mama ben en het allemaal niet aankan... Pfff sorry hoor, ik moest het effe van me afschrijven...Effe klaaguurtje... @Pooh; weltrusten meid!
hey Ik ben er ook nog hoor. We zijn vandaag naar den haag gegaan naar familie...nu erg moe.. Dus ff gauw bijgelezen en nu slapen...tot gauw! doei doei
Goedemorgen Hier een goede nacht gehad.Bryan heeft gisteravond om 22 uur een fles gehad en hij kwam om kwart over 4 pas weer.Hij ligt nu nog lekker te slapen.Mijn man moet er om half 6 weer uit maar hij maakt een flesje klaar 's nachts terwijl ik Bryan een schone luier geef.Hij hoeft het niet te doen voor mij maar hij wil het zelf.Ben dan ook apetrots op mijn mannetje. Bryan ligt over het algemeen in zijn kinderwagenbak en soms ligt hij in zijn ledikantje.'s nachts ligt hij in zijn kinderwagenbak naast mijn bed.
Goeiemorgen! Pfff hier komt sam nog steeds snachts om de 3 uur! En het was zoooo lekker dat hij 2 weekjes doorsliep. Hoop dat het snel weer terug komt! Hier slaapt sam ook al sinds de derde week altijd in zijn ledikantje! De eerste twee weekjes snachts in de familiewieg naast het bed, maar ik deed geen oog dicht met die geluidjes. Ik heb de deur snachts dicht van sams kamer omdat hij anders te snel wakker wordt als we naar de wc gaan ofzo Hij heeft nog nooit in de box geslapen. Hij gaat er nu pas sinds 2 weekjes na de voeding als hij nog wakker genoeg is even 10-30 minuutjes in en vindt het nu echt leuk! Totdat hij moe is en dan gaat hij schreeuwen. In de box slapen zou niks voor sam zijn...dan is hij veel te vlug wakker. Maar hij slaapt super op zijn eigen kamertje!
Nathalie1973, Dieudonnee en Roosje76 jullie hummeltjes kunnen nog stemmen gebruiken bij baby van de maand! Allemaal stemmen op de maartmama's! Ik heb aan het begin van de maand al gestemd..
@FD je ben geen flutmama hoor kom nou ben jij nou zot ...ik heb in mijn eentje ook ruzie met die tummytub dus ik hou het ook lekker bij het badje of ik neem Shania lekker mee onder de douche dat vind mijn moppie ook heerlijk ...
goedemorgen meiden ! zo hier zijn we nog aan het bijkomen van Tim zijn kraamfeest van gisteren ! het was echt zo super gezellig ! echt leuk en gelukkig vonden de gasten het ook leuk om iedereen en elkaar te zien het was echt nog gezelliger dan we gedacht hadden ! er waren 100 mensen dus lekker durk .. maar het was goed te doen omdat ik er een aantal al van had gezien en een kado's dat we hebben dat is niet normaal meer heeeeel veel kleding en bijna allemaal in maat 74/80 ! lekker makkelijk maar ik had expres niet veel gekocht voor nu omdat ik dacht veel klein spul te krijgen haha gelukkig heel veel bonnen ook dus kan ik lekker zelf gaan shoppen haha nog leuker ! na het feest zijn we er zalig blijven eten met de fam en om half 8 waren we thuis Tim was zo lief de hele middag maar wel erg wakker ... hij heeft alleen in de wagen gelegen en in mijn moeder haar armen (super trots) dus geen doorgeefkind ! hij was gisteravond nog wel ff krielig door alle indrukken maar na de laatste fles van 11 uur kwam hij pas om 5.30 en net om 9.30 uur ! we geven in de avond ook iets meer eten nu hij heeft het volgensmij nodig dus ik ga de voeding maar met 10 cc verhogen ! nou ik ga vandaag met Tim lekker pyamadag houden en lekker niet veel doen ! de was staat aan en misschien wat kado's opruimen maar dat is het ! man is morgen vrij en die heeft al aangegeven de hele dag te gaan maffen haha
@ Emma leuk dat het zo'n super feest is geweest! Geniet lekker van je pyamadag! Ik ga zop op weg voor de eerste prikjes op het CB! Hoop dat Sam er niet teveel last van zal hebben! Tot strakjes!
zo dan! Vannacht 2:00 en 5:15 mƔƔr....direct na de voeding weer verder geslapen. Dat is de eerste winst. Nu nog ƩƩn van die nachtvoedingen laten vervallen en wij zijn weer meer dan blij. Ik kijk nu de kraamafdeling. Er is een groot kind geboren - keizersnee - en ik ben natuurlijk enorm benieuwd hoe groot groot is....
Becca joepie! lekker gelijk weer tukken dus! @Emma, klinkt als een geslaagd feestje! @pooh, heb ook even geen fut hoor! @Wicjuh, alleen bij het cb, ga me er niet druk om maken. Als manneke 3/3,5 uur tussen de voeding volhoudt en snachts iets langer, zal hij wel genoeg binnen krijgen. FD, doe ff niet zo gek! Dean gaat hier in 38,5 graad! 37 is eigen lichaamstemp dus kan niet te heet zijn. verder heb ik niet veel onthouden.. heb een zere keel Gister een drukke dag, 2 keer visite gekregen en daarna zelf nog op visite. Ik ga even de douche opzoeken, ik ruik naar Melk! hahahaha
@natas: ja, dat scheelt al gewoon weer, dat je niet 2 uur wakker moet zijn daarna....En de truc was gewoon het licht uit laten, ook al hadden we het licht enorm gedimd (ik zag het haast niet) maar goed, helemaal donker is wat 'ie wil dus. Is nog wel even zoeken, aanleggen in het donker. Zit nog iemand kraamafdeling te kijken? Die Stijn die geboren is, die vader loopt zuslief wel heel dwingend erbij te betrekken. Ik vind dat haast zielig.
Ja dat scheelt zeker! ik merk het hier ook hoor als hij wat langer slaapt is heeeeerlijk!. Nee zit niet te kijken vandaag.. heb het gehad met die programma's hahahah
hier wordt 3ling en de heks gekeken en ik heb even eigen tijd kraamhulp is weg,dus alles weer alleen doen.... (stief)zoontje is er ook vandaag,die was vrij van school en wou bij zn zusjes zijn... ZOO LIEFFFF
hier net zo en hij wil het flesje ook nog wel s geven,dan ziet ie alysha en kijkt heel vertederd en zegt dan : ach geef maar ff hier