Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    leek dat kind nog groter? :confused: en die van jullie is al zo'n reusje ;)

leuke foto trouwens op de site van de vk praktijk :)

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Beccaatje ik heb het gezien !
    ik zag de baby en wilde weten hoe zwaar het was !
    moest ook gelijk aan jou denken pfff wat een flinkerd was dat zeg ...
    weet alleen ff niet waarom KS ?
    de vader stond wel ff flink te huilen wat lief was dat zeg ... was niet de eerste van hun volgensmij..
    en idd die pa van dat meissie wilde het wel heeeeel erg graag samen doen allemaal..

eigenlijk heb ik het ook wel gehad met die programma's en toch betrap ik mezelf er op dat ik ze toch nog ga kijken
    was ook te lui ik kom net weer uit bed hihihihihi zalig zo'n daggie thuis niks doen ... nouja bijna niks doen dan !

3. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Nou dat vind ik lief!

Ben al een hele tijd niet geweest.
    Gewoon omdat ik alles niet bij kon houden...en niet zoveel tijd heb!

Het gaat best goed.
    Julian slaapt al best lange stukken door, vooral 's nachts! Soms wel 9 uur achter elkaar!
    Dat betekent wel dat hij overdag veel wakker is!

Vrijdag is hij een dagje naar mijn zus geweest, zodat ik ff tijd voor mezelf had. Dat was wel even lekker. Eerst even naar het ziekenhuis bloed prikken, om te kijken naar de werking van de schildklier (ben nog steeds erg moe en huilerig!) daarna heerlijk maskertje, en een superlange warme douche! Daarna lekker mijn bedje in en bijtanken!
    Iedereen heeft genoten, Julian, mijn zus, mijn nichtje en ik!
    Heerlijk!
    Nu kan ik er weer lekker tegenaan! Ga wat vaker kolven nu, zodat mijn mannetje ook wat vaker de fles kan geven!
    Vanavond terugkomavond van de zwangerschapscursus! Dta betekent bevallingsverhalen!
    Zonder kinderen, hopelijk gaan we nog eens samen afspreken met kids!

Iedereen een fijne dag!

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Vandaag is Faylinn trouwens 1 maand oud! :)

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey lieffies !

@emma : topdagje geweest dus ! Mooi zo ! Kira wordt op 27 april gedoopt, dus daar heb ik ook zo'n zin in !

@allen :

Vandaag zijn we hard in de tuin bezig. Mannetje moest hele weekend werken en volgende week komen er nieuwe graszoden in. We zijn nu een border aan het metselen etc. De rest van de week moet hij weer werken van 5 tot 19 uur..... en dan doet hij ook nog eens de late voeding, elke avond (21.30 naar bed, 24 uur wekkertje...)Zooo lieffff !

Hij is bijna jarig, dan krijgt ie een megakado, hihi. Hij krijgt een Dakarexperience van mij kado (crossen met quads en een landrover etc)

Kiraatje (of zoals onze oudste zegt...Kiertje) was vanmorgen om 5.15 uur wakker, dus best ok. Ze ligt al sinds dag 1 op haar kamertje van s avonds 7 tot s morgens 8. We hebben een babyfoon met camera, dus dat is geen probleem.
    Overdag ligt ze in de woonkamer, in de box.

XFD

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goedemorgen!

Vanmorgen lekker uitgeslapen met mijn kleine mannetjes!
    Wij houden vandaag ook een gezellige pyama dag.
    Heerlijk lekker niets doen.. ja alleen nog even stofzuigen en dweilen ;)
    Gisteren middag zijn we naar den haag geweest naar familie.. was heel gezellig.
    Mijn man zijn nichtje zat lekker met ons mannetje te tutten toen we op eens een BIG SMILE op zijn gezichtje zagen verschijnen.
    Wat was dat een lief gezicht zeg.. zo leuk. Hij bleef maar naar haar lachen.. zoo lief!
    Ons oudste kereltje zei de hele tijd ''is mijn kleine broertje'' en bleef hem maar kussen .. zo lief :D
    Zijn daar blijven eten. Ze zijn surinaams dus die zorgen wel goed voor je :D .. ze willen dat je wat gegeten hebt voor dat we dan weg gaan :D
    Na het eten nog even gebleven en toen weer op huis aan gegaan.

Nou ik ga even de stofzuiger pakken.. fijne dag allemaal!

@ emma: fijn dat je het zo leuk hebt gehad.. ook een fijne pyama dag he :D

@ pooh: hoe is het gegaan met sam zijn eerste prikjes!

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    heey dat vind ik nou een leuk kado! is dat ergens op internet terug te vinden? hier is er ook bijna een jarig namelijk ;) :p

en hier gaan we binnenkort ook met de tuin bezig,maar de gemeente wil een stuk "innen" dus wact nog even met zoden leggen enzo tot de definitieve plannen doorgevoerd zijn! hoop het niet dat het doorgaat,anders ga ik van 150 m² naar zo'n max 50 m² :cry:

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: pooh: hoe ging het Sam af met de prikjes :(:

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Fijne Pyama Dag :) \:D/

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Het is me eindelijk gelukt het lachje van Yannick vast te leggen op de gevoelige plaat. Zie hier het resultaat. Ik smolt weer helemaal weg.

http://www.mijnalbum.nl/Album=LBZRZBAQ

Reageer straks meer.

Vannacht trouwens geweldig geslapen! 22.15 uur laatste voeding en om 6.30 uur heb ik hem maar wakker gemaakt. Heerlijk. We hadden hem van tevoren wel in bad gedaan.

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Happy 1 month :) :whistle:

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

WAT EEN HEERLIJKE PRETLETTER :) geweldig hoor!

Lekker he?! z'n nachtje doorbikkelen ;)

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hey meiden

hoe doen jullie dat als je wilt gaan zwemme van de zomer met die blubber buik?durf niet meer in me bikini

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ mamavanjordy: Wat een leuke foto's.... hier kreeg ik ook net zijn eerste lachje naar mij toe.. vond het zo lief.. gisteren had hij voor het eerst gelachen naar een nichtje van mijn man ..Nu net kreeg ik er een.. vond het zo heerlijk :D

@ mamanona: jemig dat is een heel stuk kleiner zeg :(

@ wenneke: misschien is het tegen die tijd al een stuk minder.. je moet gewoon ff geduld hebben, hoe moeilijk het ook is. Je hoeft je ook niet te schamen als het tegen die tijd niet weg is. Mensen zien toch dat je net een kindje hebt gekregen..bij de een duurt het wat langer dan bij de ander.

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ja precies ja, ik was al helemaal benieuwd, want het leek echt een kleuter!

Wel lachen, hij is met de ks gekomen en zegt zijn vader tegen zijn moeder - die overigens een enorm stevige dame is - maar geod dat je een ks had, die had je er noooit uitgekregen.

mannen zijn mietjes :D

Leuk he, scheetje is het he? Je herkende hem aan zijn lome glimlach :D

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    KS was mij ook onduidelijk. De eerste was omdat de ontsluiting niet vorderde maar dit was een zogenaamde primaire, nog voordat de weeen begonnen. Trouwens, ze was 39+1, dus als zij de 42 weken bijna had gehaald was hij denk ik wel groter geworden dan mijn buddha. MAar wat 'n kind he? Ik weet zeker dat de mijne kleiner leek / lijkt.

Ik vond die andere pap echt sneu hoor, dat meisje was net twee en ze moest echt helpen met aankleden en het badje en zo...lijkt mij niet volgens de boekjes hoe het nieuwe kind te introduceren....

Ik ben ook wel klaar met de programma's, maar ik vind de kraamafdeling nog wel leuk om te kijken. Zit zelf ook nog in de kraamtijd he, dat zal het zijn :D

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    fijne vermaanddag voor haar!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's

Hier denk ik dat Ynse haar eerste regeldagje heeft. Ze komt zowat iedere 2 uur voor haar voeding. Vannacht was ze er iedere 3 uur. Voel me moe na vannacht een extra voeding gehad te hebben en toen ik vanmorgen eindelijk sliep begon ze te huilen. Dan maar mee bij mama in bed en wat geknuffeld. Ze was weer tevreden voor eventjes, er zat nog een enorme vieze luier aan te komen.(was alweer 2 dagen geleden)

Sorry dat ik even niet verder reageer maar mama wordt geroepen door haar prinsesje.

Knuf en tot laters ;)

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    *smeltmomentje*

zit mijn zoon fijn aan de tiet, zit ik 'm te bekijken, kijkt hij met zijn ogen naar opzij, mij aan. Doet ie ineens lachen! Was zooooooo scheetig!

Hij lacht nog half bewust / half in een stuipje, en hij trekt zijn mond dan met 1 mondhoek wat omhoog. Beetje moeilijk verhaal zo, maar het is een heel schetig lachje. Ach, dan ben je je waardeloze nacht ook weer zo vergeten he .....(bijna dan).

Hier vandaag ook relax. Ik doe mijn hele verlof relax, aangezien het de laatste grote vakantie is die ik voor mijn pensioen ga hebben...

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tnx all :)

Wat gaat de tijd hard zeg!
    Voor mn gevoel kom ik echt net uit het ziekenhuis terug ;)

@ Beccaatje: laatste grote vakantie als in 16wekenverlof? Of ga je helemaal geen vakanties meer nemen?

@ zuurtje: Kan een dag of 2 duren he, soms korter, soms langer? Ik heb af en toe het idee dat onze kleine meid continue regeldagen heeft ... ;)

Deel Deze Pagina