gaaf, je eerste regeldag! Leuk he (niet...) Neem je rust de rest van de dag he, anders is het ook zo afzien...
ik hou niet van vakanties nee de laatste keer dat ik 18 weken (hij was te laat he) vakantie achter elkaar ga hebben, voor zover ik nu vooruit kan zien. De rest van de vakanties zullen hooguit 4 weken achtereen beslaan of zo... Over vakantie gesproken - nu ik er zelf over begonnen ben - hebben jullie al vakantieplannen? Wij hebben in september een week portugal staan en hopelijk in maart 2009 gaan we op wintersport.
Damn, ik wil ook op wintersport! Verder weten we het nog niet, wil wel weg eigenlijk... sept of okt wordt het dan.
natasja ook een fijne vermaanddag! @wicjuh: ik ook man, ik vond het een enorm gemis dat we dit jaar niet gingen...maar dat was echt niet te doen geweest denk ik. We gaan volgend jaar trouwens zonder kids op wintersport. Zoonlief is net wat te klein dan, niet handig.
@becca.. lekker rustig aan doen dan! genieten van die heeeele lange vakantie! enne Dean doet ook van de geheimzinnige tietlachjes.. hahaha ik moet dan zelf ook hard lachen. Op vakantie.. hmm ik riep hoogzwanger nog dat ik van de zomer niet weg wilde met een heel klein kindje, maar begin er nu wel heel erg zin in te krijgen. @wicjuh, thanks! @zuurtje, lekker aan toe geven zolang je het volhoud. @wenneke, ik heb niet echt een blubber buik, maar zal wel een hogere bikini aanschaffen.. ach ja we hebben nog even tot de zomer? bleeeg heb weer een zere kop en een zere keel... maar ja mama's mogen niet ziek zijn toch?
@natasja: je mag best ziek zijn, als je het maar goed timed en plant Komt vast goed met een kleintje op vakantie. Ik ben van plan bv te geven tot hij 6 maand is en daar valt de vakantie net in. Dan is het helemaal goed te doen, denk ik. En die bikini...ach, tegen die tijd zie ik wel hoe ze me staan. Ik vind mezelf toch wel leuk en ben inmiddels ook voorzien van man en kinderen dus.... Dat ik geen strakke tiener meer ben dat geloof ik zelf ook wel. Alleen jammer van de striea. Dat vind ik echt klote. Maar ja, ook daar is niks aan te doen. Moet ik maar geen 11-ponder dragen....
Hier ook striae en daar baal ik ook behoorlijk van, maar denk maar niet dat ik me ervan laat weerhouden om een bikini aan te trekken hoor. Het is al vervelend genoeg die striae en ik ga er dan niet nog een extra probleem bijmaken. Als iemand op het strand zich eraan stoort kijkt diegene maar mooi de andere kant op... En nu ga ik proberen wat foto's van Daniƫl hierop te zetten..
@becca.. aaah daar ga ik dan de mist in... heb het niet op de kalender gezet, dat ik even ziek wil zijn hahhah @flientje.. goed gezegt!
jaaaaaaaaa dat is dan niet handig! O o o o.....hoe moet dat nog goedkomen met jou! ik bijvoorbeeld, ben over een week of 3 verkouden. Op de donderdag, dan is het papadag. En ik neem ook de pinksteren een snotterdag...zie maar, kan allemaal best.. flientje: nog een keer?