goeiemiddag kan niet op alles reageren, jesse op arm, maar zag op deze blz foto's van een erg mooi beebje verder fijne dag aan iedereen, ondanks de hevige regen hier bah
bah sporten, ik denk dat dat er hier nooit meer van komt. ik trek m'n buik gewoon altijd in, wordt ie vanzelf weer steviger. Dat lukte bij de vorige twee toch. En doe alles te voet + wandel veel.
haha flientje, het viel mij gewoon op; doet mij ook n beetje denken aan m'n eigen knulletje okay, hier is het weer hevig aan t gieten en ik moet zo m'n meisje van school halen
hahaha hij lijkt op zn mama heh neej fun.... tis echt een prachtje hoor enne ik heb ook geen id hoe het met de formaten zit
nou ik ga ff op de bank zitten...... mijn 4 kilo hangt op mn arm en maait met dr armen op t toetsenbord iedere x wordt overigens ook wel beetje zwaar hihihihi tot later **kus**
Nou pfoewie ik heb ook net topsport geleverd hoor ...ben effe met die kleine om boodschappen geweest ..nou das topsport hoor ..Kleine in de maxi die in de auto kinderwagen erin ..instappen uitstappen kinderwagen met maxi uit de auto(heb kinderwagen waar de maxi opkan) nou en dan shoppen maar pfoewieeeeeeeeee heb er platpoten van hahahahahaha ..dus sport genoeg dacht ik zo ..hihihi
mijn 4 kilo ligt in dr kinder wagen te pruttelen..... hahaha zo skattigggg! owjee wat typ ik nu,ze begint te jammeren.... ff denken wat ik vanavond ga eten,zal s met de kids overleggen .... wat eten jullie? ?