Net weer ff gebeld. Mijn moeder kwam net binnen, en Samantha was lekker rustig en wakker. Inmiddels hed ze weer ca. 10 cc op. Voel me wel wat geruster nu. @Boja: Ik doe hier het meeste aan de verzorging. We begonnen eerlijk 50/50. Maar toen ze een keer in paniek raakte tijdens het verschonen, en liep hij kwaad weg. Terwijl ze op de commode lag . Sindsdien durfde hij het niet meer aan. Hij doet het nu dus ook alleen maar omdat het moet, want KDV ziet hij zelf niet zitten (of is het inmiddels zag )
@DS ik doe ook vrijwel alles hier. Best lastig aangezien ik 36uur ga werken per week . Ik heb gewoon veel meer geduld met hem dan zn vader vind ik. Die vindt veel sneller dat ie zich aanstelt en ik begrijp veel beter wat die kleine wil. Heeft hier ook al voor de nodige ruzies gezorgd hoor. Vind het voor die kleine dan vervelend en voor zn vader ook. Maar ja, kdv zien we inderdaad allebei nog niet zitten, het is de bedoeling dat hij daar in september pas naar toe gaat. Tot die tijd gaat hij 2 dagen p.w. naar mn ouders, 1 dag gaat papa dus voorlopig minder werken, ik ben 1 dag in de week vrij en 1 dag ga ik thuis werken. Zal mij benieuwen allemaal...
voor wie interesse heeft: http://www.2dehands.be/winkel/sabbes_place/ maar ik ben volop bezig ze, d'er staat nog niet veel op
@ Tamio dat bruine wondvocht bij het vloeien is van de wond in de baarmoeder die de placenta heeft achtergelaten!Die heeft bijna iedereen @ MJ en Emma ik ben ook ooit eens naar de tt gegaan. Mijn toemalige vriendje had een ducati en was helemala motorgek...ik heb in die tijd 10 motorrijlessen gehad, maar ben gestopt, omdat ik nog geen wegeravring had doordat ik nog geen autorijbewijs had @ Mj even over dat korte drinken...ik had tijdens mijn ongi echt veeeeel minder melk en sam kwam ineens om de 2,5 uur en sliep snachts ook maar kort...heeft het daar misschien mee te maken? Is idd niet normaal hoe hard sam groeit...hij heeft een driedubbele onderkin... Wat een super lief jurkje en een prinsesje in het jurkje! @ Daisy een extra dikke knuffel voor jou! @ Mamanona super lieve foto! Wat een schatje! @ Mpje ik heb ook een rekening geopend voor sam. De pardoesrekening. Op die rekening komt straks zijn eiegen verjaardagsgeld enz. Al die bedragen noteer ik, want ik ga daar op die rekening ook sparen voor studie enz. Het vrouwtje van de bank gaf aan dat je beter alles op die rekening kunt doen aangezien je daar zoveel rente op krijgt @ Beccaatje dat nahangen vindt sam vaak ook fijn en ik laat hem ook maar.... Hier is de verzorging vooral door mij omdat ik natuurlijk altijd thuis ben tot september, maar als mijn mannetje thuis is wil hij alles doen, zodat hij optimaal van sam kan genieten...ik mag hem dan niet verschonene enz enz....wel fijn! Morgenmiddag moet ik weg naar een afdelingsuitje en ik weet dan dat hij in goede handen is! Mijn mannetje is volgend schooljaar ook 2 dagen doordeweeks thuis, omdat hij 1 dag ouderschapsverlof heeft en op zaterdag werkt....ik voel me daar wel gerust bij als ik die 2 dagen ga werken Nu snel spullen pakken en sam eten geven en dan mijn schoonmoder ophalen en naar ene verjaardag van mijn nichtje. Mannetje gaat niet mee, want die heeft koopavond Fijne dag allemaal!
Ik loop ook eventjes weer langs. @Daisy: dikke zoen voor jou, meid. Ik kan me helemaal voorstellen dat je je rot en machteloos voelt. Gelukkig is Sam nu iets rustiger. Woon en werk je in dezelfde stad? In other words, kan je gauw thuis zijn na 3 uur? Nog even volhouden, meid. Hier gaat Jadyn met ingang van 1 augustus 2 dagen naar het KDV. Dat is om te oefenen, want ik hoef 18 augustus pas weer te werken. Dan werk ik 3 dagen. 2 dagen KDV en 1 dag oma voor Jadyn. Mijn vriend blijft gewoon 5 dagen werken. Op dit moment doe ik overdag alles, maar zodra hij thuis is, is het 50/50. Soms doet hij nog meer dan ik. Om mij te ontlasten of omdat ik dan even de deur uit ga.
Oh Pooh, ik lees net je reactie. Jadyn heeft om 12 uur gelukkig weer 7 minuten gedronken. Het lijkt steeds beter te gaan met haar! Durf het bijna niet te zeggen. Een paar dagen geleden zat er krapaan 2 uur tussen de voedingen, terwijl dat gisteren wel 3 of 4 uur was. Vanmorgen was het ook weer 4 uur. Woensdag 25/6 1. 00:00 150 cc BV + Nutrix 2. 05:45 10 min. Heel goed rechts 3. 08:45 8 min. Goed gedr. Links 4. 13:12 maar 6 min. Rechts 5. 16:50 maar 3 minuten gedronken. Je wou echt niet meer. Vaak geprobeerd. 6. 19:30 70 cc bv (mama naar diploma-uitreiking) (21:30 20 cc) Donderdag 26/6 1. 01:00 155 cc BV + Nutrix 2. 05:15 7 minuten rechts 3. 08:00 4 minuten links (9.00 in bad, 9.30 in bed) 4. 12:00 7 min. Links Ik zie nu dat ik twee keer links heb gegeven. Laat ik rechts maar even gaan kolven. Die is goed vol en ik heb vandaag nog niets gekolfd.
ow waren we net aan het wandelen,gingen Jamilia en haar vriendje op t bankje knuffelen,ze waren verliefd zeiden ze hihihihi
ow dat is lief nog even speciaal voor jou de link van m'n winkel. Maar ben volop bezig want ik heb massa's liggen http://www.2dehands.be/winkel/sabbes_place/
Ik heb gelukkig wel twee keer kunnen kolven. Voor het slechte nieuws 170 cc en na het slechte nieuws 130 cc. Kolven kostte ook wat meer moeite... te gespannen natuurlijk .
de verzorging hebben we voor mijn gevoel wel goed verdeeld. Over het algemeen zorg ik voor de kleine, en mijn man voor de oudste (ochtend en avondritueel). Mijn man is ook 1 dag per week thuis. Ik nu 2, maar straks weer 1. De overige dagne hebben we een gastouder. Bevalt prima.
Verzorging: hier meer mama dan papa.. maar dat is omdat papa fulltime werkt en daarnaast ook veel op oefening moet (volgende week weer..) daarnast gaat de kleine flexibel naar het KDV, aangezien ik nu 24uur per week werk (onregelmatig), in oktober is dit 28uur.. Maar als manlief thuis is probeert hij veel te doen.. al hoewel ik soms gewoon van mening ben dat ik ook op die momenten meer doe, maar mag niet klagen.. Als ik dat gevoel heb dan praten we erover en dan zet hij weer een stapje extra.. Soms neemt hij een vrije dag op, zodat ik dan aan mijn scriptie kan werken, alleen lukt me dat toch niet altijd.. Als ik de kleine hoor, dan ben ik gewoon sneller dan manlief..
Goedemiddag meiden, Hier was Divi ook nog weer eens ff. Ff reageren op jullie hoor... @MaryJane, Ik ben blij voor je meis dat het wel wat beter gaat. Jij doet nu Nutrix door de fles toch? Beter hoor dat je over het CB tevreden bent! Bij ons zitten er alleen maar sacherijnen (schrijf ik dit goed?) Ik mocht van hun ook niet van Nutrilon naar Friso flesvoeding gaan. Omdat ze daar niet over te spreken zijn. Nutrilon is vééél beter volgens hun. Demi had 1 flesje van Friso op en ze was harstikke tevreden, iedere dag ontlasting, geen krampjes meer. Echt netjes van de wijkverpleegkundige zo meeleeft dat ze je ff heeft gebeld! Hé jouw mannetje ook naar de TT? Gaaaaff! Waar zit jouw mannetje aan het circuit? Mijn mannetje heeft nu voor de tweede keer kaarten voor de hoofdtribune en zit dus bij de start. Hij gaat zaterdagochtend rond 5.30u weg met nog 2 anderen. Zit jouw mannetje daar op de camping? Wat een mooie foto van Jadyn! En die foto met Nijntje in het bad is ook leuk! Ze vind het helemaal super zeker? Wij hadden ook de band gekocht en van de week ook uitgeprobeerd in het bad, ze vond het helemaal geweldig haha haha... Gaaf die motor van jullie meis! Ik zag de foto verleden keer op hyves. Helemaal gaaf. Ik wilde, als ik me motorrijbewijs ging halen ook zo een kopen die jullie hebben, maar heb niet eens me motorrijbewijs. Wil het wel heel graag. Ik wachtg nog wel ff een paar jaar. Mijn mannetje reed een Aprilia RSV Mille 1000cc, maar toen ik zwanger was heeft hij hem verkocht. Hij reed er ook nooit op! Vaak gingen we samen een stuk rijden, ik achterop, maar toen ik zwanger was hebben we dat maar niet meer gedaan. A.s. zaterdag als ie naar de TT gaat, neemt ie de motor van een vriend van hem. Ook een Aprilia RSV Mille 1000cc alleen dan het nieuwe model. Gaat jouw mannetje met de motor erheen? @Madeliefs, Hoe was het op het CB? @Pooh69, Wat een gave foto's van jullie spetter! @N4th4li3, Balen zeg dat je op je vrije dag alsnog naar je werk moet... Ehh mijn mannetje gaat ook mee met de meeting. Leuk joh haha haha.... @Emma, Hey jouw mannetje ook naar de TT? Waar zit jouw mannetje aan het circuit? gaat hij dan ook met de motor erheen of met de auto? Zoals ik ook schreef bij MaryJane. Mijn mannetje zit voor de tweede keer op de hoofdtribune bij de start. Vind ie helemaal geweldig haha haha.... @Miekje1982, Nog eentje die naar de TT gaat! Gaaffff! Waar zitten jullie op het circuit? @DS, een dikke knuffel voor jou meis. Het is zowat 15.00u, kan je lekker naar huis naar je meisje! @mamaNona, wat een stoere foto van Alysha haha.... Gaaf die zonnehoed! Ohh jee Jamilia nu al een vriendje haha haha.... Daarnet lekker met Demi naar buiten geweest, lekker wezen wandelen. Ze wilt nu alleen niet meer slapen in de kinderwagenbak. Toen we thuis aan kwamen heb ik haar in de box gelegd, speentje in haar mond en weg was ze haha.... Jeetje, heb ik weer. Zit ik gister ff me autopapieren na te kijken. Blijkt dat me auto in APRIL al gekeurd moest zijn! We hebben helemaal geen brief binnengehad of zo, helemaal niets. Ik rijd dus al zowat 3 maanden in een auto die NIET APK gekeurd is. Ben ik blij dat ik niet ben aangehouden door de politie. Heb vanmorgen gelijk ff gebeld naar de garage en mag gelukkig me auto morgen laten keuren. haha hij moest wel lachen. Nou ik gisteravond niet...... Morgen zal ik er ook niet veel zijn want me vriendin gaat morgen trouwen. We mogen heel de dag komen. Demi gaat naar mijn moeder tot morgenavond en dan halen we haar weer lekker op. Wat zal ik haar missen. De laatste dagen heeft Demi het brabbelen echt door. Zitten we haar het flesje te geven zit ze te brabbelen met die speen in haar mond haha haha..... Als ze een boertje moet laten heeft ze hele verhalen, als ze in de box ligt heeft ze hele verhalen, in bed heeft ze hele verhalen. Oh het is zoooo geweldig haha..... De verzorging is hier mama meer als papa. Papa werkt full-time 5 dagen in de week. Als papa 's avonds thuis is dan geeft hij om 19.00u het flesje en om 23.15u het flesje. Twee dagen in de week past mijn moeder op en 1 dag in de week pas me mannetjes moeder op. (volgens mij heb ik nu wel weer een pagina bijna vol getikt haha) liefs Divi