hij heeft het nu al een week of drie volgens mij. Wel sinds ie ziek was. Reden tot paniek of juist niet? ik weet het ff niet.
Helleu! Eindelijk bijgelezen, eens zien wat me bijgebleven is: @ Ongi : ik ben 1x 2 daagjes ongesteld geweest, met een aantal dagen spotting erachteraan. Dat was..eens zien, eind mei. Ik geef volledig BV. @ Daisy : knuf meisje! Ook voor je meisje! Best heftig voor je zo he? Misschien toch eens in overleg met husbie over een kdv? Zo is het ook nix he? Hoe is het nu lieffie? Fles gaat hier natuurlijk (omdat ze bijna alle voedingen via fles krijgt) al een tijd goed. We zijn op leeftijd van 3½, 4 weken begonnen met oefenen 2x per week ofzo, en vanaf het begin ging het goed naast live voeden. Dus ook op het KDV en als ik er niet ben en manlief past op, gaat het prima. Ben trouwens blij dat manlief hier het echt goed oppakt, op sommige terreinen zelfs beter dan ik voor mn gevoel! Ik heb sneller 'paniek' bij iets dan hij, we vullen elkaar goed aan. @ Nijntje-band : Ik ben vanavond ook lekker met onze kleine meid in bad geweest, en we begonnen met haar in de nijntjeband. Ze oogt nogal klein erin, denk dat wij het leuker vonden dan zij @ Divi & zuurtje : gefeliciteerd! @ Nona : fijn dat de kuur lijkt aan te slaan... sjaggi gaat vanzelf weer weg, niet tegen verzetten
MEIDEN GRAAG INVULLEN VOOR 1 JULI dan wil ik graag gaan reserveren Meeting in Amerongen bij Utrecht! Locatie: http://www.hetberghuis.nl/ De Gekozen Datum is...... 20 juli: * Mamanona +man mee! * Divi + man mee! * Pooh69 + Man mee mits er genoeg zijn * N4th4li3 + Man mee mits er genoeg zijn * Miekje1982 + zonder man * FD * emma * Dalillah * Redone + * Beppie80 * Lucia * Wic + met manlief! * Daisy Sanches + * Boja + Zonder vent Nou had ik gedacht aan een lunchbuffet,die is alsvolgt : *Bouillonsoep *Huzarensalade *Vleeskroketten *Broodsoorten: - croissants witte en bruinebolletjes krentenbollen wit en bruinbrood roggebrood verschillende soorten harde broodjes ontbijtkoek *Kaasplateau met diverse soorten Franse kaasjes *Kaasplateau met diverse soorten Hollandse kaas *Diverse soorten vleeswaren, zoetwaren en boter Vers fruit Inclusief onbeperkt Dranken: - koffie - thee - melk - karnemelk Prijs per persoon: 14,00 Graag even een + of - achter je naam als je het er mee (on)eens bent!,ook even vermelden of je partner meekomt of niet ajb Wie had mijn + weggehaald?
Eerst even bijlezen. Hier geeft Samantha op dezelfde manier aan dat ze honger heeft. Erg lief . Verder pakt ze ook alles, bestudeert het even en stopt het dan in haar mondje.
MEIDEN GRAAG INVULLEN VOOR 1 JULI dan wil ik graag gaan reserveren Meeting in Amerongen bij Utrecht! Locatie: http://www.hetberghuis.nl/ De Gekozen Datum is...... 20 juli: * Mamanona +man mee! * Divi + man mee! * Pooh69 + Man mee mits er genoeg zijn * N4th4li3 + Man mee mits er genoeg zijn * Miekje1982 + zonder man * FD * emma * Dalillah * Redone + * Beppie80 * Lucia * Wic + met manlief! * Daisy Sanches +als ik kom, zonder manlief * Boja + Zonder vent Nou had ik gedacht aan een lunchbuffet,die is alsvolgt : *Bouillonsoep *Huzarensalade *Vleeskroketten *Broodsoorten: - croissants witte en bruinebolletjes krentenbollen wit en bruinbrood roggebrood verschillende soorten harde broodjes ontbijtkoek *Kaasplateau met diverse soorten Franse kaasjes *Kaasplateau met diverse soorten Hollandse kaas *Diverse soorten vleeswaren, zoetwaren en boter Vers fruit Inclusief onbeperkt Dranken: - koffie - thee - melk - karnemelk Prijs per persoon: 14,00 Graag even een + of - achter je naam als je het er mee (on)eens bent!,ook even vermelden of je partner meekomt of niet ajb
had hem weggelegd, maar hij is weer wakker. ga hem maar laatste flesje geven en dan weer naar bed. moet morgen werken . hoe was het met samantha toen je thuis kwam?
@all: ik ben terug van mijn personeelsuitje, maar zoals jullie waarschijnlijk al duidelijk was ben ik aan het bijlezen. Tot zo!
@Meelanie: ik moet me schamen wat tuincentrum betreft. Heb voor 100 euro plantjes gekocht en ze staan nog steeds boven de grond. Kom er gewoon niet aan toe! En vriendjelief is ook al zo druk deze week!
hahah vermoedelijk zijn het gewoon muggebeetjes. Bij een baby worden dat niet echt bultjes stond op internet, maar vlekjes.. ze was vandaag ook weer goed te pas, geen verhoging dus zal wel niets zijn
ikke nog niet, wel ongi pijn en wittige afscheiding, met vandaag beetje roze stipje, maar verder niets Succes er mee met die mirena, klinkt niet heel tof. gaat het verder weer een beetje? Knuf, Mili
@Miekje: wat lief dat je vraagt hoe het vandaag verder ging met Jadyn. Het ging goed vandaag! Jadyn is vandaag heel rustig. Slaapt veel en goed en huilt weinig. Behalve dat ze af en toe slecht drinkt, doet ze het vandaag voorbeeldig! Donderdag 26/6 1. 01:00 155 cc BV + Nutrix 2. 05:15 7 minuten rechts 3. 08:00 4 minuten links (9.00 in bad, 9.30 in bed) 4. 12:00 7 min. Links 5. 15:00 2 min. Rechts (die paar minuten wel heel hard gedronken) 6. 18:10 140 cc van papa uit de fles
Zo, daar was ik weer. Om 15:00 ben ik zo een beetje de deur hier uitgevlogen. Toen ik thuis kwam was het een vredig en gezellig tafereel. Mijn moeder zat met haar op de bank tv te kijken. En manlief zat in de computerkamer te werken. Ik werd door iedereen hartelijk begroet. Het duurde alleen even voor dat mijn meissie door had dat ik nu toch echt thuis was. Ze hield me nauwlettend in de gaten, en als ik maar even uit haar blikveld verdween begon ze te jammeren. Bij mijn moeder heeft ze 100 cc gedronken. Gelukkig, toch iets binnen. Verder was het goed gegaan. Samantha had zich in haar eentje en met mijn moeder vermaakt. En manlief heeft lekker kunnen werken. We hebben nu constructie bedacht dat mijn moeder op donderdagmiddag ook komt. Zo kan manlief dan lekker woensdagochtend en donderdagochtend met haar tutten. We weten nog niet of dit een voorlopig of blijvend oplossing zal worden. Maar manlief vond het een goed idee... en mijn moeder ook. Vandaag minimonkey ontvangen.. leuk ding . Ze heeft er al heerlijk in geslapen. Morgen of zaterdag mijn nieuwe draagdoek uittesten. Ben helemaal draagdoek fanaat . Ik, degene die altijd riep dat ze een draagdoek te eng vond . Saampies onder de douche geweest, en na de zoveelste gulzige "vreet"bui is Samantha lekker tegen me aan in slaap gevallen. Dus ik ga maar ff wat flesjes afwassen. Morgen weer van alles klaar zetten .