hee meid! Jij ook nog aan het bijlezen? Hier gaat het prima, hoor. Zie vorige bericht. Ik voel me alweer een stuk beter dan aan het begin van de week. Vannacht sliep Jadyn van 1 uur tot 5.15. Het begint er dus op te lijken! Probeer er steeds ook iets meer in te krijgen die laatste voeding. Maar vanavond wacht ik niet weer tot 1 uur. Dat hoeft waarschijnlijk ook niet, want ze heeft om tien over 6 haar laatste voeding gehad.
Nora drinkt meestal 6 min aan de borst, soms wil ze nog de andere ff toetje, want die ene is dan nog niet leeg..en soms is dat al voldoende 6 min..en valt ze in slaap en doet ze het er 3 tot 4 uur mee voor ze weer wil. Ik dacht in het begin ook..oh jee er is vast iets mis met mn BV ze drinkt maar zo kort en kijkt om zich heen etc. maar ze kunnen gewoon sneller drinken en zijn slechter in concentratie soms hhaha
he bah meid! Wat naar! Hopelijk komen jullie snel in een beter ritme en lukt het wat beter Knuf, Mili
\ Vanmiddag heeft ze een record gevestigd van 2 minuten. Daarna heb ik een uurtje bij mijn neefje op verjaardag gezeten met Jadyn en ze was poeslief. Zat gezellig bij mij en oma op schoot om zich heen te kijken. Vond alles interressant en gaf geen kick! Voorbeeldig kind! Toen ik vertelde dat ze zo slecht dronk, konden ze dat ook bijna niet geloven. Ze zag er zo tevreden uit. Die twee minuten heeft ze ook keihard gedronken, hoor!
@ all, kweenie wie de vraag stelde: Verzorging: beiden ongeveer even veel, als mn man nachtdiensten of late diensten heeft ikke meer Twee dagen in de week naar opas & omas, en 1 dag in de week "papadag"
Nee vlekjes zitten er nog, maar op internet gevonden dat het vermoedelijk muggebeetjes zijn, dat worden geen bultjes bij zuigelingen maar kleine vlekjes. Ze is ook goed actief en lacht en kraait veel dus zal niets ernstigs zijn
Ja man man man wat een mega aantal pagina's hahah . Blij te horen dat het weer wat beter gaat en dat er een beetje meer ritme in komt, wat doorslapen betreft! gewoon langzaamaan zn gang laten gaan, komt vanzelf, bij Nora ook nu pas wat meer regelmaat..en dan ineens een dag weer niet...hoort erbij kun je toch niet forceren Knuf!
Hahah heeft Nora ook wel eens..dan denk ik een soort van toetje hihi ff tussendoor. Lijkt alsof ze dan nooit veel kunnen drinken en toch houdt ze t dr dan een aardig tijdje op doen
Paniek nee.... gewoon rustig blijven! zou morgen wel even de huisarts raadplege en de situatie voorleggen....
hier ff een knuf ! weer gewerkt vanavond dat was avond nr 3 achter elkaar ! en morgen overdag weer werken ik duik mijn nestje zo in meiden met maandagen van harte meiden met weer superfoto's laat ze blijven komen meiden waar het ff tegen zit een dikke knuf meiden waar het goed gaat houden zo ! oh en hier is de verzorging bij ons beide ! man is ook 2 dagen door de week thuis en hij heeft SUPER zin in de TT maar heeft geen motor .. hij gaat sinds 9 jaar met mijn pa mee en mijn pa gaat al mijn hele leven ! die heeft ook geen motor en hij zit elk jaar ergens anders .. wel bij de bochten ! dus mannen en meiden die gaan veel plezier ! hihi Tim heeft vanmiddag gehuild .. zijn we niet zo gewend he ! maar ik was werken en man heeft het toppie opgevangen ! morgen gaat hij naar opa en oma en dat komt dus ook wel goed morgenavond blijf ik in iedergeval lekker thuis en hier hihihi fijne dag morgen ! en all slaap lekker !
all: bedankt voor de complimenten over de foto's en de vragen naar hoe t met me gaat enzo ga me snel weer meer met jullie bemoeien hoor! maar ff dingen aan t rgeelen voor Jamilia dr verjaardag enzo!