Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ pooh: mooie fotos van Sam! Super mooi jochie!

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hee meid! Jij ook nog aan het bijlezen? Hier gaat het prima, hoor. Zie vorige bericht. Ik voel me alweer een stuk beter dan aan het begin van de week. Vannacht sliep Jadyn van 1 uur tot 5.15. Het begint er dus op te lijken! Probeer er steeds ook iets meer in te krijgen die laatste voeding. Maar vanavond wacht ik niet weer tot 1 uur. Dat hoeft waarschijnlijk ook niet, want ze heeft om tien over 6 haar laatste voeding gehad.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dit ervaart mijn man dus andersom. Hij vind me een SUPERmama. :oops:.

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nora drinkt meestal 6 min aan de borst, soms wil ze nog de andere ff toetje, want die ene is dan nog niet leeg..en soms is dat al voldoende 6 min..en valt ze in slaap en doet ze het er 3 tot 4 uur mee voor ze weer wil.
    Ik dacht in het begin ook..oh jee er is vast iets mis met mn BV ze drinkt maar zo kort en kijkt om zich heen etc. maar ze kunnen gewoon sneller drinken en zijn slechter in concentratie soms hhaha :D

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ MJ: Mooie fotos

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    he bah meid! Wat naar! Hopelijk komen jullie snel in een beter ritme en lukt het wat beter :D
    Knuf,
    Mili

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ mamanona: leuke foto van buiten!

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    \

Vanmiddag heeft ze een record gevestigd van 2 minuten. Daarna heb ik een uurtje bij mijn neefje op verjaardag gezeten met Jadyn en ze was poeslief. Zat gezellig bij mij en oma op schoot om zich heen te kijken. Vond alles interressant en gaf geen kick! Voorbeeldig kind! Toen ik vertelde dat ze zo slecht dronk, konden ze dat ook bijna niet geloven. Ze zag er zo tevreden uit. Die twee minuten heeft ze ook keihard gedronken, hoor!

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ all, kweenie wie de vraag stelde:

Verzorging: beiden ongeveer even veel, als mn man nachtdiensten of late diensten heeft ikke meer ;)

Twee dagen in de week naar opas & omas, en 1 dag in de week "papadag"

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    mijn man vindt mij geen slechte mama hoor... :( ... ik vind zelf dat ik wat te overbezorgd ben soms ...

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nee vlekjes zitten er nog, maar op internet gevonden dat het vermoedelijk muggebeetjes zijn, dat worden geen bultjes bij zuigelingen maar kleine vlekjes. Ze is ook goed actief en lacht en kraait veel dus zal niets ernstigs zijn ;)

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja man man man wat een mega aantal pagina's hahah :) .
    Blij te horen dat het weer wat beter gaat en dat er een beetje meer ritme in komt, wat doorslapen betreft!
    gewoon langzaamaan zn gang laten gaan, komt vanzelf, bij Nora ook nu pas wat meer regelmaat..en dan ineens een dag weer niet...hoort erbij kun je toch niet forceren :D
    Knuf!

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah heeft Nora ook wel eens..dan denk ik een soort van toetje hihi ff tussendoor. Lijkt alsof ze dan nooit veel kunnen drinken en toch houdt ze t dr dan een aardig tijdje op doen :D

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Paniek nee.... gewoon rustig blijven! zou morgen wel even de huisarts raadplege en de situatie voorleggen....

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ff een knuf !
    weer gewerkt vanavond dat was avond nr 3 achter elkaar !
    en morgen overdag weer werken
    ik duik mijn nestje zo in

meiden met maandagen van harte
    meiden met weer superfoto's laat ze blijven komen
    meiden waar het ff tegen zit een dikke knuf
    meiden waar het goed gaat houden zo !

oh en hier is de verzorging bij ons beide ! man is ook 2 dagen door de week thuis
    en hij heeft SUPER zin in de TT maar heeft geen motor .. hij gaat sinds 9 jaar met mijn pa mee en mijn pa gaat al mijn hele leven ! die heeft ook geen motor en hij zit elk jaar ergens anders .. wel bij de bochten !
    dus mannen en meiden die gaan veel plezier ! hihi

Tim heeft vanmiddag gehuild .. zijn we niet zo gewend he ! maar ik was werken en man heeft het toppie opgevangen !
    morgen gaat hij naar opa en oma en dat komt dus ook wel goed
    morgenavond blijf ik in iedergeval lekker thuis en hier hihihi

fijne dag morgen !
    en all slaap lekker !

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    slaap lekker Emma!
    en niet te hard werken, hoor!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    slaap lekker

Tot morgen iedreen. ;)

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nona is op dreef! :)

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: all: bedankt voor de complimenten over de foto's en de vragen naar hoe t met me gaat enzo

ga me snel weer meer met jullie bemoeien hoor! maar ff dingen aan t rgeelen voor Jamilia dr verjaardag enzo!

Deel Deze Pagina