Ben weer terug. Schoonmoeder is even op bezoek geweest, ze was toevallig in de buurt en gaat dan ook niet naar huis voor ze haar kleinzoon en vooral haar kleindochter heeft gezien. Flientje mooi knulletje heb je. Sporten : Wat is dat : Ik ga voor het shoppen in de stad met een duo kinderwagen. Sabbe hier regent het ook, zullen we de zon terughalen bij Natasja MamaNona laat haar nou toch even dat berichtje typen Knuf
Pfff hier regent en hagelt het ook volop en ik woon in NL. Gelukkig was ik net op tijd binnen met de kinderwagen!
nou ze riepen met zn 2en gelijk MAAKUHROWNIEJJJJ <-- die is echt erg lekker en makkelijk perfect voor new born mama's nou ff gehakt uit de vriezer halen dan maar en ff op de ontdooistand in de microwave zetten
Die wil ik ook, maar ze moeten wel heeeel veel corrigeren @ Flientje wat een schatje zeg! Soory dames de rest ben ik echt even vergeten, heb niet met twee schermpjes gewerkt! Sam was vanmorgen echt een bikkel! Alleen twee hele kleine schreeuwtjes toen de spuiten in zijn beenspiertjes gespoten werden, daarna niks meer. Ligt nu lekker te slapen. Wel wat verhoging, maar hij lijkt dara geen last van te hebben! Hij is op 14 dagen tijd weer bijna 500 gr gegroeid! Hij weegt nu 4925 en is 57 cm. Weer een groeispurt gemaakt!
www.4x4offroadexperience.nl Die zit in Hilvarenbeek. Ik heb de 4x4 basis-challenge geboekt en als extraatje een quadsafari ! En nu komt ie........ Ik doe lekker zelf ook mee Balen joh, van de gemeente ! XFD
hahaha heb ik gelukkig geen last van ,van schoonmoeders hier ook ff wat regen net,nu droog,maar geen zon :x nou ga ff aan t werk...... hahaha ff voedsel bij elkaar zoeken en bereiden
@pooh : arme sam.....vind t zooooo zielig....Moet volgende week ook, brrrrrrrr en eh sportuh...? Ik kan het niet een spellen...haHAHAHA : s p o r t u h toch ? Hier ook gewoon veel hollen en vliegen...helpt ook hoor ! Oja, ben net gebeld. Volgende week interview met het blad "Kinderen" en binnenkort ook de fotosessie...........spannend Ik eet alleen nog wortels voorlopig..... XFD
Heb ook geen last van mijn schoonmoeder, het is een hele lieve. De verhaaltjes van de boze schoonmoeders klopt hier dus niet. Knuf
WHUHAHAHAHAHAHA ik zocht een plaatje van heel iets anders kom ik dit tegen...... zal dr URL erbij zetten,niet echt geschikt om hier te plaatsen check deze vredespijp http://www.tinocomics.com/cartoons/vredespijp.gif
neej hier ook niet,maar helaas is dat als een "donderslag aan heldere hemel" veranderd mijn moeder is ook een hele lieve schoonmoeder .althans dat is wat mijn vriendjes mij altijd hebben verteld
zo hier een echte stralende lach ! haha die gekke lieve vent vind me toch wel erg grappig haha zooooo leuk ! nu ligt hij te brabbelen lijkt het wel er komt geluid uit ! zooo leuk ! sinds een dag of 2 dat hij echt bewust geluidjes maakt... en neee ik bedoel geen janken hihihi nou hier is de keuze makkelijk het word een corrigerend badpak ! te veel striemen over mijn hele buik en we gaan over 6 weken lang weekeind weg dus dan is de buik nog niet zo strak he ! trouwens nooit echt super strak geweest ook mijn LOVE-HANDELS (op zijn engels) zitten om mijn middel .... kan er niks mee zitten ... ben nu moeder en trouwens ik doe mijn best om er nog top uit te zien net als altijd ! kost wat maar dan heb je ook wat whahahaha en ik ga vanavond maar iets uit de vriezer rukken ... man is werken en ik heb net aan Tim gevraagd wat hij wil maar die wil pas om een uur of 7 een melkje ... heb ik toch net geen zin in vandaag ! zal wel iets van aardappeltjes worden met een hamburger ofzo Sporten wil ik ook niet te lang mee wachten en buik in houden lukt dus echt niet die spieren doen niks hebben meer meiden met een KS dat ? best raar je doet iets en er gebeurd niks ... komt wel goed .. heb ff tijd nodig owwwwwwwwwh ik hoor geklaag in babytaal ik ga ff kijken
@ Emma leuk he die geluidjes! @ Fruitdruifje wat super leuk om in kinderen te komen met foto's en al! Mag ik vragen waarom je er in komt! Ben benieuwd! Ik ben ook geabonneerd op kinderen dus ik zal het zeker zien.