Ok Dames, wou er net aan beginnen bij te lezen, maar dat is echt onmogelijk. Daarom vertel ik hier maar eens in het kort hoe het met ons gaat! De borstvoeding verliep van het eerste moment super goed! Nog steeds eigenlijk. Ik heb twee borstontstekingen achter de rug en ben daarom ook beginnen af te kolven. Ene keer per dag kolf ik af. Ik heb nu het ritme om dat 's avonds te doen, vlak voor Émilie haar laatste voeding krijgt, die krijgt ze ook uit de fles. Ik heb altijd een flesje vers in de koelkast staan, wat praktisch is als we eens onverwachts weg moeten of zo. Ik weet niet of ik voldoende geef uit de fles. Tot vorige week 150 ml, maar gisteren dronk ze 180 ml flink uit, ik probeer vanavond nog wat meer te geven. Émilie drinkt nog zes keer per dag. Dat is ongeveer om 5-6u 's ochtends, rond 9, 12, 16, 19 en 23u. Bij Kind en Gezin (wat voor jullie het CLB is denk ik) zeggen ze dat dit geen probleem is, dat ze zich wel automatisch aanpast. Ik moet hier wel aan toevoegen dat ze tot vorige maand 5 keer dronk, toen gaf ik haar laatste voeding rond 19 u en sliep ze tot 4. Ik dacht als ik haar een extra voeding gaf, dat ze langer zou slapen en zo ook weer een voeding zou weglaten. Maar zoveel langer slaapt ze niet met die extra voeding. Émilie was bij de laatste controle (6 juni) 58 cm groot en woog 5.080 kg. 8 juli gaan we terug, ze krijgt dan ook haar volgende prikjes. Ik begin ondertussen goed moe te worden. Mijn zwangerschapsverlof zit er officieel op, maar ik heb nog mijn betaald verlof opgenomen en begin dus 1 augustus terug te werken. Ik werk 2 part times (20 uur en 18 uur) en mits een toegeving van mijn ene baas (ik heb gevraagd of hij me 5 extra uren wou geven), zal ik overschakelen op 1 part time met 25 uren per week. Ik zou graag meer bij mijn schatje zijn. Mijn baas zou het bespreken met de voorzitter (ik werk voor een door de staat gesubsidieerde onderneming). Ik was 12 kg bijgekomen en toen ik terug was uit de kliniek zat ik nog 3 kg boven mijn oorspronkelijke gewicht. Ondertussen is dit nog anderhalve kg. Ik merk echter weinig verandering aan mijn buikje... Ik volg wel oefeningen van een therapeut om de buikspieren en bekkenbodemspieren te oefenen. Ik ben er zeker van dat ik nog veel te vertellen heb Wie vragen heeft; stel ze maar. Ik doe mijn best om bij te lezen en om wat flinker te zijn in het bezoeken!
goeiemorgen mooie foto's allemaal! enneuh...voeden doe ik al van in t begin met voedingskussen. Ik heb zwakke spieren die snel pijn doen en heb hem nooit gedragen, hij ligt altijd op t kussen en dan op mn arm fijn weekend allemaal! grts
Heb een nieuwe scanner! Nu kan ik hele mooie foto's laten zien van Justin Kijk maar: http://www.mijnalbum.nl/Album=4GESUUTV
Goede morgen! @ Nath: nog gefeliciteerd (beetje laat maar goed kan alsnog he ) @ Nona: ook gefeliciteerd... fijne dag meis...geniet er van! @ Nathalie1973: Mooie foto's hoor @ all: Mooie foto's gezien Iedereen een heel fijn weekend! Wij gaan boodschappen doen Doei doei
@ Nona ook gefeliciteerd! @ Daisy...jammer als je er niet bij bent! @ Lilya welkom terug! Fijn dat het zo goed gaat! @ Nathalie1973 wauw wat ene mooie foto's van justin. Wat een lekker mannetje is het toch @ Nathalie we zijn met de afdeling de kerk van beek ingegaan en we hebben die beklommen (niet dat we zo gelovig zijn ) en daarna BBQ bij mijn collega die woont ergens achteraf in een oude boerderij! Was echt super lekker in het zonnetje Ik zal nu maar eens wat gaan poetsen hier! Ik heb vanmorgen om 8 u de boodschappen al gedaan voordat mannetje moest gaan werken
Dag Lilya! Wat leuk dat je er weer bent. Qua borstvoeding gaat het hier net zo, hoor. Jadyn heeft meestal nog 7 voedingen per dag. Ik heb ook betaald ouderschapsverlof op het moment en moet 17 augustus weer beginnen. Ik ga op het werk niet kolven en ga nu beginnen met het afbouwen van de bv. Ik bouw 1 voeding per week af. Flesvoeding ipv borstvoeding dus. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. In tegenstelling tot bij jou, hebben wij helemaal geen ritme. Jadyn kwam 's nachts nog twee keer. Toen zijn we de laatste voeding ook met de fles gaan geven (wel bv) met een paar lepels Nutrix erdoor. Ze sliep 3x iets langer, maar vannacht was het weer kwart voor 4 en 6 uur. Pffff vermoeiend hoor. Ik hoop dat we door de flesvoeding ook iets meer ritme krijgen. xx MJ
Ik heb 100 jaar geleden ook een bestelling geplaatst bij H&M. Kan je die ook track en tracen? Nona jij stuurt hem naar Belgie he? Lief van je dat je dat voor Sabbe doet. dikke kus voor jou
Hey hoi dames, Heb niet alles bij kunnen lezen. Nora had laatste voeding om 9 uu s avonds en sliep tot 2 uur..daarna heeft ze tot half 9 geslapen. Jammer van s nachts wakker worden maar hoort bij de aanloop naar sprongetje begrijp ik uit oei ik groei.. Nora is echt steeds boos, rolt op dr buik en kan dan nie terug hhihi. Gister en vanochtend lag ze met dr beentjes ineens tussen de spijlen van haar ledikantje door. Een jaja hier is ONGI..de eerste keer na de bevalling, ben benieuwd of het hefiger zal worden en of het een beetje regelmatig is. Knuf, Mili
goedemorgen! naat van harte als nog! nona gefeliciteerd met jamilia! ik ben hier weinig dit weekend moet straks werken, snik snik
Goedemorgen meiden! Nathalie, alsnog gefeliciteerd! Nona, gefeli met je meisje (vandaag eigenlijk nog niet jarig toch of wel?) Fijne dag, maar dat lukt vast wel! DS, je mag meerijden hoor. Waar woon jij dan? @ iedereen, weer erg leuke foto's voorbij zien komen. Fijn weekend allemaal!
hey meiden alles goed lees ik mamanona GEFELICITEERD MET Jamilia ! fijne dag ! en all natuurlijk een hele fijne dag ik ben al flink weesten shoppen hihi wat leuk speeldgoed voor Tim ... arm kind had ook echt nog niks he ! haha moest een kado halen voor een vriendin en die ben ik straal vergeten hihi ben lekker samen met mijn ma geweest want pa en man zijn naar de TT en volgens de laatste berichten is het super ! ik ga zo ff lekker rusten ben erg moe weer de laatste tijd ... heb ook nog 2 wassen in de droger zitten thanks nog voor jullie tips voor het voedingskussen werkt prima ! en trouwens bij prenatal een soort kussentje gekocht waar je de kleine in kan leggen in het grote bad ! Tip van een vriendin van me want Tim wordt te wild en te groot voor het badje op standaard ! morgen test ik het uit !
Een soort kussentje voor in het grote bad? Dat klinkt voor mij ook interressant! Wij gebruiken het kleine badje al een tijdje niet meer en in het grote bad wil Jadyn graag ook heel hard zwemmen. Haar badderen is alleen bijna niet te doen. Ik op de knieen ernaast. Gelukkig wil het wel met 1 arm. Alleen een hand onder haar hoofdje. Maar wat een druktemakertje! Ik ga even op de prenatal site kijken of ik zo'n kussentje kan zien...
Zo'n aquasit heb ik ook wel eens aan gedacht, maar daar springt Jadyn inmiddels ook uit, ben ik bang.