ja dat is hem idd ! die vriendin van mij vindt het ideaal en lijkt me ook lekker voor de beebs ! kost idd 16 euro en morgen ga ik hem ff testen ! heb je ook lekker je handen vrij in bad ! is wel tot 8 kilo dat ding maarja dan kan tim nog wel ff die is nu 6 kilo ofzo !
Dat lijkt mij ook wel wat zo'n ding! Die Nijntje-zwemband is ook een beetje groot! En met de handen vrij is het wel zo fijn. Kan je lekker rustig en uitgebreid wassen enzo. Dat is nu een beetje lastig met een hand. Jadyn gaat om de dag in bad, dus vies is ze niet, maar ze vindt het heerlijk om gewassen en gemasseerd enzo te worden.
ik heb zo'n ding en 1x gebruik ... .misschien omdat tim een jongen is en ik het nogal zielig vond voor zijn balletjes dat harde ding ( kan me met een mutsje ook niet echt lekker lijken ) het is ook erg onpersoonlijk en ze zitten er ook niet lekker in .. nogal ongemakkelijk zeg maar ... als ze zelf kunnen zitten heb je een soort zitstoel voor in bad .. vandaag ook gezien maar daar zijn onze pukkie's echt nog te klein voor nu !
ja tim gaat ook om de dag in bad op aanraden van het ziekenhuis nog ! schijnt beter voor de huid te zijn en als het erg warm is doe ik het wel hoor ! en tim wordt helemaal gek in badje haha zoooo leuk hij vind het zoooo lekker vooral als je met je handen over zijn lijfje gaat ! maar het gespetter is niet meer te doen nu ! ik moest ook lachen om die foto met haar in die zwemband haha zooooo scheetig maar niet handig !
ik heb hem zelf nog niet geprobeerd maar die vriendin van mij was er echt super blij mee ! ik zie het dus hoopvol in en het sjouwen met dat badje vol met water is eigenlijk ook te zwaar ... het werd dus tijd voor een oplossing !
heeeeee dat is fijn ! niet meer in paniek ! en ik ga ook ff spieken op de site (kom net uit de winkel )
De site doet bij mij raar. Als ik iets in mijn winkelmandje wil leggen krijg ik een error. Mijn vriendje zal toch niet iets geblokkeerd hebben? Ha ha, geintje. Kan hij niet eens. Emma, je moet je schaaaamen!
hihi heb al weer bedacht dat als hij in bad gaat je bij prenatal ook voor de veiligheid een opblaaszak voor om je badkraan kan halen ! die moet ik ook nog eens scoren !
Jadyn mag om ongeveer 4 uur weer drinken. Dan krijgt ze haar allereerste flesvoeding! Zal de verpakking zo eens gaan bestuderen. Fles water in de magnetron, poeder erbij, schudden en klaar? Ik voel mijn borsten al trekken. Daar ben ik normaal heel blij mee, maar nu moet ik een voeding overslaan! Als de druk echt groot is, moet ik er wat uit kolven i.v.m. kans op borstontsteking. En 1 x per dag de borsten helemaal leeg. Ik ben van plan om dat 's avonds aan het eind van de avond te doen, dan kan ik die gekolfde melk gebruiken voor een flesje BV met Nutrix. Ook wel fijn om met lege borsten naar bed te gaan. Kan ik fijner op mijn buik liggen. Hi hi. Daisy nog wat gevonden in de webshop? xx
en ehhhhhhhhhhh die mannen maar naar de TT en ons thuis laten tja dan kunnen ze zelf toch wel raden wat er gebeurd hahaha
Oh handig, die moet ik dan ook hebben, want onze kraan wordt heeeeeel heet. Maar daar kan ze nu nog lang niet bij. Ik doe het bad ook niet zo vol.
Ik ben net ook al met Jadyn naar duimeland geweest hoor. Een leuke cd met kinderliedjes (+meezingboekje) gekocht. Ook leuk voor mams, want ik ken die teksten niet meer. Straks even kopieren voor in de auto. En nog een roze hoeslaken voor op Jadyn's bedje en nog een mooi romper. Heb me aardig ingehouden. Komt ook omdat Jadyn naar huis wou, hoor.
goed hoor meid FV geef jezelf maar eens wat rust ! Tim groeit er goed op ! ik zou idd water ff opwarmen in magnetron .. hoeveel water ga je warm maken ? en welk merk eten heb je ? en dan poeder erdoor roeren want van schudden krijg je veel luchtbellen en gaat ze misschien veel boeren ! met het kolven kan ik je helaas niet helpen !
Nutrilon 1 Hypo Allergeen ik moet nog uitrekenen hoeveel ik moet geven. Hoe moest dat ook alweer? Jadyn zit (nog) op 7 voedingen per dag.