jep hij heet de badkraanbumper ! te vinden onder veiligheid en dan in bad ! ik heb ze daar zien hangen in de winkel ..... weet ff niet wat het kost hoor maar lijkt me ideaal ... nog wel voor mezelf met mijn klunzige toeren soms hihi
oei ik heb een ander merk ... ik doe nu 6 schepjes voeding op 180 water maar dat is omdat het zo gegroeid is ... en is denk ik veel te veel voor jouw meissie van tim krijgt alleen FV !
Ha ha, de verpakking gaat ervan uit dat iemand met Jadyn's gewicht op 4 voedingen per dag zit! Was het maar zo!
ja zielig he ! tim keek me echt zo aan van "mama wat doe je met mijn edele delen die heb ik nog langer nodig en dit is niks hoor" haha toen ding maar in de kast gegooid en zelf vasthouden....
Op deze verpakking staat 5-6 kilo = 5 voedingen = 180 ml water + 6 schepjes meer dan 6 kilo = 4 voedingen = ook 180 ml water + 6 schepjes
hihi tja tim zit ook op 4 voedingen maar dat is met FV en dat spul "vult" schijnbaar veel meer zodat ze minder nodig hebben ! oh ik vind het moeilijk om een advies te geven... misschien toch gewoon zo maken en kijken wat ze lust ....
Ik doe dat gewoon, hoor. 180 ml en 6 schepjes. Dan zie ik wel hoeveel ze op drinkt. Maar ze is nu al wakker en heeft om 1 uur nog gedronken! Zo kom ik eerder op 8 dan op 4 voedingen!
Maar wakker wil toch niet zeggen honger? Dean slaapt soms een uurtje na zijn eten en is dan weer wakker.. dan wil hij niet eten hoor.
ja dat is ook het advies van Nutrilon wij zitten dus ook op 4x 180 en 6 scheppen maar dat krijgt jouw meissie denk ik niet weg misschien nu voor 1x gewoon 150 water en 5 schepjes = 165ml in totaal .. tja is ff proberen hoor ! of net wat minder 120 ml water en 4 schepjes = 135cc is misschien wel meer dan genoeg
en kan het gewoon door de S-speen van Difrax of moet ik een grotere speen gebruiken omdat het dikker is?
@Natasja: nee hoor, wakker betekent niet altijd honger, hoor. Bij Jadyn is dat wel vaak zo, maar niet altijd. Soms is ze gewoon uitgeslapen en dan gaan we spelen.
ik heb een 900 watt ding en dan doe ik het flesje er 35 sec in ! altijd ff op je pols voelen of het niet te warm is het water hoeft niet te warm te zijn enkel warm genoeg om de poeder op te laten lossen zeg maar !
ow is dat dat dikkere spul... ik heb nl echt de gewoonste melk die er is.... ik weet niet of dat kan ik heb de aventspenen ....
Goedemiddag meiden, @N4th4li3, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis! Wat een leuke foto's! @Wicjuh, Wat een leuke fotos! @MamaNona, Van harte gefeliciteerd met Jamilia en natuurlijk je mannetje. Is het gezellig? @Miekje1982, Hoe was het op de TT? Hoe heeft Julen het gehad bij je ouders? @Emma, Jouw mannetje is toch ook naar de TT? Hoe heeft ie het? Emma, hoe doe jij dat met 4 flesjes voor Tim? Geef jij er ook Nutrix door heen? @MaryJane, Mooie foto's! Hoe is het vanacht gegaan? Dat is zeker wel een erg leuke winkel meis, Duimeland haha........ Wij hebben hier alleen de Prenatal in de buurt en voor de rest niets eigenlijk, jammer eigenlijk haha... Meis heel veel succes met het geven van de flesvoeding. Ik ben benieuwd hoe Jadyn het vind..... Hoe heeft jouw mannetje het op de TT? @Tinusje, Mooie foto's meis! @Nathalie, Mooie fotos van Justin. Gister hadden we een bruiloft van me vriendin. 't Was zeer geslaagd! Ze zagen er erg mooi uit. Ze hadden erg mooi weer, ze hebben mooie foto's kunnen maken en het was allemaal zeer top geregeld. Demi hadden we bij mijn ouders gebracht en hebben haar gisteravond rond half 11 weer opgehaald. Het was overdag harstikke goed gegaan alleen 's avonds was ze hartstikke aan het huilen. Waar dat nou aan ligt, ik weet het niet. Als we ergens anders zijn dan vooral 's avonds gaat ze toch een partij huilen, terwijl ze dat thuis eigenlijk bijna nooit doet. Vanmorgen om half 6 heb ik mannetje uitgezwaaid want hij is naar de TT. Ik vind het altijd maar moeilijk. Het is hier vandaan 240 km heen en 240 km terug en harstikke druk op de weg. Ben altijd zoooo bang dat er wat gebeurt met hem. Dus met traantjes hem uitgezwaaid. Net nog even boodschappen wezen doen met Demi. Lekker met de wandelwagen, het is super weer! Balen zeg, ben ik net boodschappen wezen doen, vergeet ik nog de Kinderen mee te nemen waar FD in staat...... Ohhhh me hoofd is net een zeef! Dat badkussentje hebben wij ook voor Demi. Helemaal ideaal..... Ze is daar helemaal ontspannen in. Lekker liggen, dan ligt ze lekker op haar handjes te zuigen en te brabbelen haha..... Meiden ik heb even jullie hulp nodig. Ik denk dat Demi toe is aan 4 flessen per dag ipv 5 flessen per dag. Vanmorgen natuurlijk om half 6 mannetje uitgezwaaid en had me wekker ook gezet om half 8 kwart voor 8 8 uur kwart over 8 en half 9 om Demi de fles te geven. Nou Divi heeft totaal de wekkers niet gehoord Nu ik dit zo schrijf voel ik me een gigantische slechte moeder! Om 9.40u werd ik wakker, toen lag Demi te brabbelen in haar bedje. Ik keek op de wekker en schrok me dood. Ahhhh nee, ik ben me kindje vergeten. Nu ik dit schrijf krijg ik het er nog warm van en voel me echt slecht tegenover Demi. Nu moet ik dus vanaf 10.00u vanmorgen 5 flesjes geven tot aan vanavond 23.45u. Dus om de 3 of 3 en een half uur. Ook 's avonds met de laatste fles krijgen we haar moeilijk wakker en drinkt ze maar moeilijk een halve tot 3 kwart fles leeg. Net toen ik boodschappen heb gedaan heb ik Nutrix Rijstebloem meegenomen en Nutrix Vanillie..... Dit is toch bedoeld om te geven als je de kleine 4 flesjes geeft op een dag? Moet ik als ik Demi 4 flesjes geeft ook de dosering verhogen van de fles? Ik geef nu 180 cc water + 6 schepjes melk = totaal 200cc. Moet ik nu doen 210cc water + 7 schepjes melk = totaal ongeveer 230cc voor 4 flesjes? En in welke fles moet ik dan de Nutrix doen? De eerste als ze 's ochtends uit bed komt of als ze 's avonds gaat slapen? Sorry voor mijn vraag en lange verhaal maar ben er een leek in en erg onzeker erover of ik Demi wel genoeg voeding geef zo.........
Daar gaat 'ie dan! Ik ga nu Jadyn's eerste fles maken en daarna geven, want ze heeft wel degelijk honger! Ik laat jullie horen hoe het ging..... doei