MEIDEN GRAAG INVULLEN VOOR 1 JULI dan wil ik graag gaan reserveren Meeting in Amerongen bij Utrecht! Locatie: http://www.hetberghuis.nl/ De Gekozen Datum is...... 20 juli: * Mamanona +man mee! * Divi + man mee! * Pooh69 + Man mee mits er genoeg zijn * N4th4li3 + Man mee mits er genoeg zijn * Miekje1982 + zonder man * FD + man mee * emma + man en Tim * Dalillah * Redone + * Beppie80 * Lucia + met man * Wic + met manlief! * Daisy Sanches + zonder man * Boja + Zonder vent Nou had ik gedacht aan een lunchbuffet,die is alsvolgt : *Bouillonsoep *Huzarensalade *Vleeskroketten *Broodsoorten: - croissants witte en bruinebolletjes krentenbollen wit en bruinbrood roggebrood verschillende soorten harde broodjes ontbijtkoek *Kaasplateau met diverse soorten Franse kaasjes *Kaasplateau met diverse soorten Hollandse kaas *Diverse soorten vleeswaren, zoetwaren en boter Vers fruit Inclusief onbeperkt Dranken: - koffie - thee - melk - karnemelk Prijs per persoon: 14,00 Graag even een + of - achter je naam als je het er mee (on)eens bent!,ook even vermelden of je partner meekomt of niet ajb Volgens mi was dit de recenste lijst...vergeef me als ik weer niet de laatste heb
zowwwwwwwwww huis is schoon ! nu ik zelf nog .... tim slaapt heeeerlijk dus ik ga ff onder de douch !
dag meiden, Ik ben weer thuis van de osteopaat. Ten eerste heeft Jadyn zich perfect gedragen. Tijdens het vrij uitgebreide intake-gesprek was ze heerlijk vrolijk aan het spelen in de maxi cosi en telkens als ik opzij keek, kreeg ik een grote glimlach. Wat is het ook een schatje. Tijdens een groot gedeelte van de behandeling was ze ook heel lief, rustig en vrolijk. Gelukkig zijn we niet voor niets heen geweest, want de osteopaat kan iets voor ons doen. Het was trouwens een leuke, hippe, jonge meid. Net als ikzelf ha ha. Maar ze voelde veel spanning in het linker gedeelte van Jadyn's schedeltje. Ook in haar hals. En ook achter haar neusje. Daar zit een orgaantje dat ook verantwoordelijk is voor de verwerking van prikkels en het klopt wel dat ze daar gevoelig voor is. Het meesta van dit alles heeft te maken met het klem zitten tijdens de bevalling en daardoor het gebruik van de vacuum pomp. Over 2 weken moeten we weer komen. Jadyn heeft vanaf 11 uur nauwelijks geslapen. De heenweg ongeveer 5 minuutjes in de auto en de terugweg ongeveer 10 minuutjes. Ze ligt nu vrolijk in de box te lachen en te vertellen. Ongelovelijk dat ze niet moe is! Ze heeft net ook weer een flesvoeding gehad trouwens. 75 cc maar. Meer kreeg ik er echt niet in. Als andere kinderen 200 cc per voeding drinken (met 4 of 5 voedingen) is het niet zo vreemd dat Jadyn op 7 voedingen zit. Ze drinkt ook veel te weinig! De volgende keer moet ik misschien proberen te rekken zodat ze heel veel honger heeft en meer drinkt. De laatste voeding drinkt ze meestal wel 150 cc. Snap er ook niks meer van, hoor. Maandag 30/6 1. 03:43 12 min rechts 2. 05:32 7 min. Links 3. 08:45 7 min. Links 4. 11:45 6 min. Rechts 5. 14:45 75 cc flesvoeding Hier nog leuke nieuwtjes? Of zit iedereen in de tuin? Ik pak ff een Senseootje en als Jadyn straks slaapt ga ik de was vouwen en het eten voorbereiden en dan misschien nog even in de zon! liefs MJ
Ja, vind ik ook. Voor hetzelfde geld zei ze 'sorry mevrouw, ik kan niets voor u doen'. Dan was het echt balen geweest. We hebben al het andere eigenlijk ook al geprobeerd...
MJ kijk dat is nog een hoopvol nieuws ! maar heeft ze vandaag ook al iets gedaan dan ? en meer laten drinken is zo makkelijk niet he ! ik ben idd gaan rekken zodat hij steeds meer honger had en nu gaan de flessen er prima in !
Ja, ik heb ook weer hoop! Ze heeft Jadyn ook al meteen behandeld ja. Nam er uitgebreid de tijd voor. Ben er bijna een uur geweest! Dat rekken gaan we hier ook maar eens proberen! 's avonds slaapt ze bijna 4 uur en daarna gaat er wel 150 cc in. Nog niet veel, maar in ieder geval al het dubbele van die 75 cc. We zullen zien. Als ze echt keihard gaat huilen laat ik haar niet liggen, maar even zeuren kan ik wel aanhoren...
he mj ik wens je al het succes van de wereld dat het mag gaan helpen bij jadyn. Ze zijn er in ieder geval achter gekomen wat het misschien zou kunnen zijn. Helaas tinusje ik was het niet met het weekendje weg ik zou het wel graag willen hoor Ds in centerparcs weet ik het wel van de bedjes maar in hotels geen flauw idee, nog maar goed dat je nog ff heb gebeld je zou raar opkijken als je maar 1 bedje zou hebben, maargoed overal is wel weer een oplossing voor. Maarhe het is wel een beetje te doen op de wii fit of moet je er echt ontzettend fit en lening voor zijn. Ik weet het je heb hem net dus je bent hem aan het uitproberen maar ben wel nieuwsgierig. Gefeliciteerd mamanona vandaag. Emma wat een lieverd is het toch van jou zeg en dat tshirt helemaal geweldig, das nou echt een leuk cadeau om te krijgen. Wat een weer is het vandaag he, valt het bij jullie ook zo op dat ze nu meer rode vlekjes krijgen van die warmtevlekjes. Ze ligt er zo luchtig mogelijk bij maar in de plootjes en de nekje zie ik er toch weer een paar komen, kan je er eventueel iets tegen doen?/ Nou ga aan het eten beginnen ga zo met de hond naar training, zal wel heel veel zwemmen voor hem worden. Fijne avond allemaal en eet ze voor strakjes
hee meissie ! thanks voor compliment en ik vond het idd een super kado ! ik kleed tim nu ook erg luchtig ! en het valt nog mee met de vlekjes ik heb helaas ook geen idee wat je er tegen kan doen ik lees met je mee ... en veel plezier vanavond met jullie hond ! hihi lekker voor hem met dit weertje zwemmen !
heee mamanona volgensmij heb ik je al 3 dagen achter elkaar gefeliciteerd met je dochter maar vandaag is de echte dag en loop ik volgensmij nog achter hahaha VAN HARTE GEFELICITEERD ! hopelijk had je nog taart over en kan je vandaag weer snoeppen !
he emma, ik merk wel dat ze er overdag meer last heeft dan `s avonds, na het badje smeer ik de plekjes ook in met betpahen zalf hoop dat ik het goed type en heb dan wel in de gaten dat het `s morgens dan wat minder is.