Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Mama's ik ga slapen. Ben doodmoe (de laatste tijd wel vaker)

SLAAP LEKKER IEDEREEN
    ;)

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dag lieve meiden,

he, he, eindelijk ben ik bijgelezen. Er waren heel wat bladzijden bijgekomen sinds vanmiddag. Maar ik heb alles gelezen, hoor! Ben wel bijna alles weer vergeten.

Volgens mij waren het Eva en Daisy die reageerden op mijn voedingsschema. Bedankt! Lief dat jullie meedenken. Soms denk ik dat ik ook iets te panisch omga met het bijhouden van Jadyn's voedingen. Ik weet zelf niet of het daar minder of beter van wordt. Jadyn heeft qua drinken geen enkele regelmaat en als ik de voedingen niet noteer, weet ik echt niet hoe vaak ze gedronken heeft. Ik zou alleen de tijden van de voedingen op kunnen schrijven, zonder erbij hoeveel of hoelang ze gedronken heeft. Maar ik wil graag dat Jadyn minder voedingen nodig heeft. Als ik jullie verhalen lees over van 5 naar 4 voedingen gaan ben ik best jaloers. Jadyn heeft meestal nog 7 voedingen en 1 daarvan is een flesvoeding. Ik weet niet hoe ik haar op minder voedingen moet krijgen. Ze laat sinds kort wel meer tijd tussen de voedingen, dus volgens mij gaat dat wel de goeie kant op. Ik geef haar voor het slapen gaan geen gekolfde BV met Nutrix meer, want daar slaapt ze toch niet langer op. Dan liever gewoon live bv uit de borst. We laten haar nu wel huilen als ze aan het begin van de nacht wakker wordt. Dat hebben we tenminste 2x gedaan nu en dan valt ze na 10 minuutjes zeuren wel weer in slaap. Heeft iemand nog goeie ideeen. De ene flesvoeding die ze krijgt, drinkt ze ook maar 95 cc maximaal. Dat was vandaag, met 4,5 uur tussen de voedingen!

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Zuurtje,
    Slaap lekker meis

@MaryJane,
    Ik vind het niet hoor dat je er panisch mee om gaat dat je de voedingen van Jadyn opschrijft.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de voedingstijden en de hoeveelheden van Demi ook allemaal opschrijft. Anders zit ik zo te gokken met de tijden, heeft ze nou 12 uur gehad of was het nou 1 uur, weet je wel?
    Als het voor jou een goed gevoel geeft moet je er gewoon mee door blijven gaan hoor meis!

Hoe gaat het voor de rest met Jadyn? Merk je verbetering bij haar sinds dat ze bij de osteopaat is geweest?

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @ MJ, ik kan je helaas ook niet adviseren omdat bv en flesvoeding natuurlijk zo verschillend zijn en ik geef flesvoeding. ik kan je wel zeggen dat het hier ook heel lang geduurd heeft voor we enigszins wat regelmaat hadden. nino heeft ook heel lang wel 8-9 voedingen gehad omdat hij steeds weinig dronk en daardoor weer eerder honger had. op een gegeven moment had ik echt het gevoel dat ik alleen nog maar daarmee bezig was. ik noteerde ook alles, hoeveel en wanneer omdat je door de onregelmatigheid het gewoon niet kan onthouden (schrijf het nog steeds op, is een gewoonte geworden denk ik) gelukkig is eigenlijk vanaf het moment dat ik besloot er meer regelmaat in te brengen, het ineens ook heel goed gegaan (afgelopen dagen daargelaten dan...). als hij niet meer moet en er zit nog veel in de fles, dan wacht ik gewoon even, ga ik hem verschonen en warm ik het weer een beetje op (ook al zeggen ze dat dat eigenlijk ook niet mag met flesvoeding) en dan drinkt ie de rest alsnog. het is dan ook meteen duidelijker dat ze niet altijd huilt omdat ze honger heeft, maar dat heb je zelf ook al gemerkt natuurijk. helaas is dat bij borstvoeding natuurlijk amper te controleren hoeveel ze drinken. ik hoop voor je dat het bij jou ook van de een op de andere dag beter gaat, zou zomaar kunnen hoor, kijk maar naar mij!

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: divi: ik ebn een nachtdiertje :p t was nu afgekoeld...... ben ik klaar voor morgenvroeg
    :D :D

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Ik schrijf helemaal nix op van Alysha..... :) :oops:

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    zou ik ook niet doen voor alysha, die doet het hartstikke goed al!

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nou pfff die had vandaag ook 5 voedingen hoor :confused:

kwam door t rare weer denk ik.....

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Gezellig weer hier... Is iedereen naar bed ofzo?

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ah, fijn, daar was je weer :)

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    JA :p

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

whaha ja ik was ff druk op mn msn :p

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben weer klaarwakker, het is na 22u 's avonds, dan bloei ik weer op haha. 's ochtends niet te genieten...

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja erg he........ daarom heb ik net ook maar ff mn poetsje,uigje en dweiltje gedaan!

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik kan het niet opbrengen, vind ik heel erg, want het is een zwijnenstal hier. vroeger kon je hier van de vloer eten, maar tegenwoordig ben ik net ma flodder :(

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nou BOEJUH! zolang die kleine van je nog niet over de grond rolt en kruipt moetje t zelf weten !

ik heb tegels in de gang en keuken,witte,maar daar zie je alles op,helemaal als jamilia heen en weer loopt van buitennaar binnen,badje.wembad Pffff

ow kijk eens op http://www.buienradar.nl/ whaaaa dat word nog wta vannacht !

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik kan zelf niet tegen die bende, maar iets houdt me tegen om enige actie te ondernemen. weet niet wat ik heb de laatste tijd, maar goed. ik ga ff kijken op die buienradar.

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou dat heb ik ( DE POETSMIEP) ook al 2 dagen

vandaar dat ik het net maar even heb gedaan! :)

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    wil je mij niet even komen helpen dan ;)

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ow jawel hoor.... doen we lekekr bakkie erbij he :p

Deel Deze Pagina