Gelukkig maar las gisteren een topic over dat iemand in een achtbaan heeft gezeten terwijl ze zwanger was(beginstadium)en zij kreeg de nodige kritiek.
ow alysha had gisteren 5 voedingen dat kleine monster,maar om 2300 sliep ze uiteindelijk tot 9 uur vanmorgen heb adgesproken dat we vandaag gewoon weer 4 voedingen doen
Heb jij meerdere van het forum op msn? Als iemand mij ook op msn wil dan vind ik dat ook erg leuk.Voeg me maar toe.Stuur me maar een pb dan krijg je mijn adres.
Zo heerlijk hè! Manon heeft sinds een week ongeveer ook iets nieuws. Als ze op mijn arm zit en iemand gaat tegen haar praten dan lacht ze heel breed terug om dan vervolgens snel verlegen achter mijn schouder weg te duiken. En dan voorzichtig langs m'n schouder naar die gene gaan gluren. Dat ziet er toch zo schattig uit
nou nix aan de hand toch mensen hebben vaak veel vooroordelen over iemand..... heb ik hier ook al eens te voortduren gehad,maar vind het onterecht.... laat een ieder in zn waarde!
Zo zijn er altijd moeder die denken het beter te doen. Je weet zelf wel wat het beste is voor jou kindje.
zo stelletje beppers ! heb ik pagina 1000 gewoon gemist hier haha tja was erg bezig ! moet zo weer werken tot 8 uur vanavond en lekker met tim bezig geweest en bed verschoont en de was en wat afwas en zelf in bad mijn haar gedaan en hier bijgelezen nou dan ben je bezig geweest he ! haha bah zo werken ik heb nog steeds mega buikpijn en voel me niet top maar goed werk is niet zooo lang vandaag ! ik wens jullie all een fijne dag en een dikke knuf van ons
Werkse Emma! Goed gepoetst al weer! (ik heb inmiddels alleen maar de huiskamer aan kant gedaan en een was aangezet) Ik moet wat doen (ben officieel thuis aan het werk)