daarom adviezen kan je geven,maar iedereen moet gewoon zn eigen gevoel volgen ! ** uitzonderingen daargelaten **
Jah, kmoest effe Alyna uit bed plukken om te eten. Wat een schattige foto van Jamilia! Ze lijkt wel er lang, klopt dat?
Hahaha dat herken ik wel! Hier wordt dat ook door iedereen gezegd.. ' Goh, hij lijkt wel op zijn vader he.. alleen het kleurtje heeft ie van jou..'
Hier moet ook nog 't één en ander gebeuren, ga ik vanavond doen als Alyna in bed ligt en m'n ventje moet werken,loopt er niemand in de weg Deze namiddag ga ik SHOPPEN! *promoties RULE!*
hier heeft echt nog noooooooooooooooit iemand gezegd dat tim op mij lijkt of iets van mij heeft Hij lijkt echt te sprekend op zijn vader ! maar wacht maar tot hij kan praten haha dan komt mijn kant naar boven ........
Wat grappig, dat hoor ik nou ook altijd! 'Ze lijkt heel erg op haar papa, ze is alleen niet zo bleek!'
Divi, meid wat een kl#tezooi op je werk.. En idd net zoals de andere meiden zeggen.. Kies voor jezelf en je meisje.. Want om nu elke werkdag met lood in je schoenen naar je werk te gaan.. das niet de bedoeling... Sterkte iig!
Hehe, nou ik heb er al ééntje, ze hebben er nog wel leuke hoor, maar zou dat niet overdreven zijn? Misschien een HK-zonnehoedje! Weet iemand of ze die hebben bij H&M?
hier is t altijd Jamilia lijkt op de papa! Alysha op dr mama ..... nou sorry hoor,t zijn toch echt 2 kinderen en die lijken gewoon op zichzelf! soms kijken mensen t kind aan dan hoor je..... "op wie lijkt t nou" en dan krijgen ze van mij als antwoord: OP ZICHZELF whahahaha ja soms..... **GRRR**