Zo, de kleine Julen moest ff eten.. dus z'n fles zit er alweer in.. Het grappige is dat ik met de broer van mijn zwager 'ga'.. Snappen jullie m nog? Mijn zus is getrouwd met B, en mijn mannetje is zijn broer.. Dus broer, boer met zus, zus.. Zij hebben 2 kids, en t leuke is dat Julen de 'donkerste' is (na de geboorte..) Mijn nichtje van bijna 5, kleurt al lekker snel, elk zonnestraaltje wordt omgezet in een lekker tintje.. Dus ben erg benieuwd wat Julen gaat doen... Oja, gisteren CB: prikjes = drama (krijsen..) gewicht = 7700gram lengte= 64,5 cm Al met al prima!
Idd, hoop dat Julen dat ook heeft (bij elk zonnestraaltje lekker kleuren..) Das ook een mooie mix! Hier idd een bos krullen, ben wel blij dat ie geen kroeshaar heeft. hihi scheelt weer...
Maranka klets mee bij Net gestopt met de pil. Met mij en Wic . Daar hebben we elkaar leren kennen, toen we stopten. Nu meer dan een jaar geleden... is gezellie daar. Ze heb het te druk om meerdere topics bij te houden zei ze ooit .
Maar bij sam niet veel van te zien hij heeft wss niet eens mijn bruine ogen alhoewel ik wel eens twijfel. Hij heeft blauwe ogen, maar binnen in zie ik steeds wat bruinig? Zou dit nu nog kunnen veranderen?
@ miekje: Mooi is dat om te zien he dat het zo verschillend kan zijn en het dus ook helemaal niet zo hoeft te zijn dat het kindje erg donker word. Mijn man is half surinaams. Onze kinderen zijn dus een kwart surinaams. Onze oudste is geliger dan blanke mensen, dus je ziet wel dat hij iets buitenlands heeft... ons kleinste kereltje is wel weer iets bruiner. Wel word de oudste snel bruin. Mijn schoonzus is trouwens ook veel donkerder dan mijn man.
@ pooh: Je vertelde dat je je foto's had laten afdrukken bij webprint.nl...maar is de kwaliteit een beetje te vergelijken met andere digitale afdrukken bv die van de kruitvat of hema? En binnen hoeveel dagen kreeg je ze opgestuurd?
Ja volgens mij kan dat nog wel.. Julen zijn oogkleur verandert ook nog.. is steeds bruiner aan t worden.. Hij had eerst meer mijn kleur (heb gemixt groen/grijs/bruin ongeveer ) Maar nee ook zijn oogkleur gaat richting de kleur van pappie..
@ pooh: ja dat kan nog veranderen tot 1 jaar heb ik begrepen... of het klopt weet ik niet hoor Maar mijn oudste had ook blauwe ogen eerst en krijgt nu zelfs nog steeds meer bruin erdoor. De jongste heeft bruine ogen, denk dat het bij hem wel zo zal blijven.
Hey! Hier is dat idd ook zo.. Mijn schoonzussen en zwager zijn allemaal verschillend gekleurd (mijn man dus ook) Zijn ouders zijn dan ook nog eens verschillend. Zijn vader is Surinaams/Javaans en zijn moeder is Surinaams/Creools met een beetje chinees.. Julen is dus lekker gemixt.. hihi.. Hij lijkt qua ogen en kleur van zijn huid Javaans. Maar zijn brede neus en de vorm van zijn lippen is meer Creools... hahahaha..
jaaa dat had je al eens eerde rverteld geloof ik en wat id die kleine goed gegroeid ! wat een gwicht e lengte al zeg!
ik ben op 4 jarige leeftijd heel ziek geweest en toen ik op een ochtend wakker werd aren mij ogen van helder blauw verkleurd naar donkerbruin!