Donderdag 3/7 1. 04:40 8 min rechts. 2. 07:40 10 min. Links, 2 minuten rechts. 3. 11:20 7 min. Rechts 4. 13:50 6 min. Links Uiteraard heb ik ook de andere borst aangeboden. Een uur lang, paar keer.
@ Mama1984 actie geld nog tot eind novemmber dat je als nieuwe klant de eerste 100 gratis krijgt en alleen verzendkosten betaald. Die korting krijg je als 5 euro op je eindrekening en zie je pas als je er 100 toegevoegd hebt! Zie voor actie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 41&start=0 www.webprint.nl @ Mamanona goed dat je gereserveerd hebt! Ik heb er al super zin in! Leuk om eens alle mensen te zien achter de schuilnamen en foto's!
MJ: K*T voor je meis...... kom maar ff uithuilen,heb brede schouders hoor en net frisse deo onder mn okseltjes
Hallooooo Ik kreeg visite.En ben net gebeld door mijn werk nu ga ik morgen al werken.Moet mijn 12 uur in de week werken dus heb maar aangenomen. Volgende week dinsdag een gesprek bij de kinderopvang.Wil Bryan daar eventueel heen laten gaan zodat ik overdag ook kan werken.
redone: ja dat is wel leuk voor Brian als dat zou kunnen en voor jezelf ook! heb je verder weer meer tijd voor de familie
het is heir trouwens lekekr binnen het regent hier de hele dag al eenbeetje en heb ook de hele dag al de deur openstaan in de keuken.... zonnescherm naar beneden,kan jamilia toch nog buiten spelen! onder t zonnesscherm en de partytenten!
IK HEB GERESERVEERD VOOR DE MEETING ! ! ! ! ! ZONDAG 20 JULI VANAF EEN UUR OF 11 IS IEDEREEN WELKOM ! ! ! ! Meeting in Amerongen bij Utrecht! Locatie: http://www.hetberghuis.nl/ * Mamanona +man mee! * Divi + man mee! * Pooh69 + Man mee * Miekje1982 + zonder man * FD + man mee * emma + man en Tim * Dalillah * Redone + man mee * Lucia + met man onder voorbehoud werk * Wic + met manlief! * Daisy Sanches + zonder man * Boja + Zonder vent Nou had ik gedacht aan een lunchbuffet,die is alsvolgt : *Bouillonsoep *Huzarensalade *Vleeskroketten *Broodsoorten: - croissants witte en bruinebolletjes krentenbollen wit en bruinbrood roggebrood verschillende soorten harde broodjes ontbijtkoek *Kaasplateau met diverse soorten Franse kaasjes *Kaasplateau met diverse soorten Hollandse kaas *Diverse soorten vleeswaren, zoetwaren en boter Vers fruit Inclusief onbeperkt Dranken: - koffie - thee - melk - karnemelk Prijs per persoon: 14,00
Thanks! Jij ook succes met die baas en baan van je. Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen joh! Zet hem op!
Ha meiden, @Pooh, Meid wat een engerd heb je nu neergezet. Echt vies zeg haha..... Gaaf he dat die kleintjes steeds meer gaan ontdekken. Ook met het optrekken gaat bij Demi goed haar hoofdje mee, deze laat ze zeg maar niet naar achter hangen. Ook op haar buik liggen gaat steeds beter. Hoe gaat dat bij Sam? Ik heb Dallilah in me hyves staan..... Ze staat ook bij de maart-mama's! @nathalie, Beterschap voor Justin meis! @MamaNona, Lukt het vandaag met Alysha met 4 flessen? Wat een leuke foto zeg van Jamilia. En wat liep ze goed zeg, jeetje! Wat leuk gedaan jullie voortuin! Ook nog een idee zeg...... Wij hebben een balonnenman in de buurt wonen, ff in me achterhoofdje houden... Ahhh wat een leuk zonnehoedje! Bij de H&M zei jij toch? Ook op internet? Vanaf een uur of 11, dat komt helemaal perfect uit meis! Gaan we kwart over 9 rijden, zijn we er half 11 haha..... (kunnen we nog ff peukie roken haha haha ) Wie moet er eigenlijk als eerste zijn bij de meeting? Met een boord in haar hand MAART - MAMA's ZWP ? @Miekje, Dank je wel meis! Gave foto;s! wat een scheetje! @maryJane, Deze zin vind ik wel leuk haha haha Hoe gaat het met je? het gaat goed he met Jadyn sinds ze dat ze bij de Osteopaat is geweest. Tenminste het gaat de goede kant op aan je verhaaltjes te lezen. Ben echt blij voor je meis! BTW de meeting, Ik dacht dat er veel meer meiden meegingen. Hebben eer paar meiden afgezegd?Heb ik daar over heen gelezen? Gisteravond is Demi tot 01.30u bezig geweest met kletsen, brabbelen, keten, gillen, lachen, trappelen, aan speentje sabbelen, speentje omdraaien etc etc. haha haha mannetje hebben, ondanks dat we moesten werken vandaag, helemaal in een deuk gelegen hoe moe we ook waren. Ze was zoo verschrikkelijk gezellig! Echt gaaf! Zooooo eindelijk weekend. Jeetje deze week duurde echt verschrikkelijk lang! Wat een hel zeg! Daarnet hebben we het krantje met de banen binnen gekregen dus ff spitten.... Ik wil jullie niet steeds met mijn "Spannende" werkverhalen opzadelen. Meiden heeft er 1 van jullie een videocamera? Zo ja, eentje met een Harddisk? Ik probeer alle filmpjes te branden op dvd, maar ik kan ze nergens afspelen alleen op de pc. Dat is niet de bedoeling er van eigenlijk........ Kan iemand mij helpen?
Divi schreef: @MamaNona, Lukt het vandaag met Alysha met 4 flessen? jaaaa Wat een leuke foto zeg van Jamilia. En wat liep ze goed zeg, jeetje! Wat leuk gedaan jullie voortuin! Ook nog een idee zeg...... Wij hebben een balonnenman in de buurt wonen, ff in me achterhoofdje houden... dat was mn oude voortuin,ja je kan het altijd vragen en tegen die tijd kan jeme anders ff vragen voor ene foto,kan ie m namaken Ahhh wat een leuk zonnehoedje! Bij de H&M zei jij toch? Ook op internet? online ook ,heb ik foto vandaan Vanaf een uur of 11, dat komt helemaal perfect uit meis! Gaan we kwart over 9 rijden, zijn we er half 11 haha..... (kunnen we nog ff peukie roken haha haha ) hahah ga er ff eerder zijn als ik ofzo ik wou er ook tegen half 11 zijn,ff kiekn of alles goed is Wie moet er eigenlijk als eerste zijn bij de meeting? Met een boord in haar hand MAART - MAMA's ZWP ? ja ikke de regelmiep denk ik hoop dat ze een krijtbord hebben met de naam erop ofso....hahah dadelijk zetten ze er JANSEN neer ga ik da snel veranderen kwam nog een groep van 40 personen ofso begreep ik word gezelly! BTW de meeting, Ik dacht dat er veel meer meiden meegingen. Hebben eer paar meiden afgezegd?Heb ik daar over heen gelezen? ja zijn er helaas een aantal afgehaakt.... maar dat mag de pret niet drukken volgende x beter ! Gisteravond is Demi tot 01.30u bezig geweest met kletsen, brabbelen, keten, gillen, lachen, trappelen, aan speentje sabbelen, speentje omdraaien etc etc. haha haha mannetje hebben, ondanks dat we moesten werken vandaag, helemaal in een deuk gelegen hoe moe we ook waren. Ze was zoo verschrikkelijk gezellig! Echt gaaf! LEUK ! ! ! Zooooo eindelijk weekend. Jeetje deze week duurde echt verschrikkelijk lang! Wat een hel zeg! Daarnet hebben we het krantje met de banen binnen gekregen dus ff spitten.... Ik wil jullie niet steeds met mijn "Spannende" werkverhalen opzadelen. wel doen! Meiden heeft er 1 van jullie een videocamera? Zo ja, eentje met een Harddisk? Ik probeer alle filmpjes te branden op dvd, maar ik kan ze nergens afspelen alleen op de pc. Dat is niet de bedoeling er van eigenlijk........ Kan iemand mij helpen? nee sorry!