Hallo meiden, Ik kom ook weer eens even om de hoek kijken. Ik lees zo af en toe wel met jullie mee maar lang niet alles. Ik kan jullie gewoon niet bij houden. Ik lees wel dat het bij mary jane de goede kant op lijkt te gaan. alleen vandaag gaat het weer even wat minder. Zet 'm op hoor. Ik vind het knap van je dat je het zo lang volhoudt ik zou het niet kunnen. Super knap. En natuurlijk mamanona ook heel knap van jouw zo veel pagina's vol kletsen over niks hahaha. En redone morgen weer aan het werk. Veel plezier. Verder idereen die vergeten ben een hele dikke knuffel. Hier gaat verder alles goed. Gisteren heeft fabian de tweede spuitjes gehad. Maar verder geen klachten van gehad. Alleen heeeel veeel slapen. Volgens mij beginnen hier de tandjes door te komen (bij fabian dan he!) Op de boven kaak zie ik twee witte puntjes. We zullen af wachten wat er komt. Groetjes
nou pfff ik denk dat ik binnenkort maar nix meer typ hier...... typ ik alleen maar nutteloze info..... d8 dat er ook vaak wel wat nuttigs/goed bedoelds of iets interessants bij zat jammer dat ik zo "leeg" overkom.... :-k
@ Divi sam kan nu ook goed op zijn buikje. Hij heeft dat lange tijd niet leuk gevonden. Maar nu vindt hij het leuk en lacht op zijn buikje, maar is het na 5 minuutjes wel weer beu en wordt dan moe! Ik heb ook een video met 30 gb harddisk in december gekocht van sony. Ik brand de dvd's ook en kan ze daarna wel afspelen op dvdspeler...ik weet ook niet hoe dat dat komt dat ze het niet doen bij jou? Het enige waar het ana kan liggen is dat jij ze brand met nero ofzo ipv het programmaatje wat meegeleverd is met de videocamera
Samantha lag vandaag voor de tweede keer op haar buikje in bed. Hopelijk heeft ze terugrollen ook gauw door.
Die is wel leuk.Als je nou een maakt van alle mama's die mee gaan en we printen ze uit, even plastificeren en speldje eraan en hopla op je trui spelden die dag.
@ Divi: Wij hebben ook zo'n camera...hebben ze de filmpjes alleen nog niet gebrand...Mijn vader heeft het al wel een keer gedaan met zijn camera.. zal het hem een keer vragen voor je... maar wat ik gehoord heb is dat er verschillende types van branden zijn.
Nieuws Nieuws Yannick heeft vandaag voor het eerst een schaterlachje laten horen. Zo lief. Einde nieuwsflits hihihihi.
meiden ben ff bezig met de camera.. heb de software geinstalleerd, ff schijfje wissen en dan ff kijken of het werkt jullie horen van mij hihi
Wat goed dat ze dat kan! Wel schrikken lijkt me. Ligt ze dan te slapen of te spelen? Mooie banner trouwens! Kan het niet zo heel goed zien, maar volgens mij is Sam een prachtig meisje!
Ohhh geweldig mamavanyannick! Ik weet niet of Jadyn ook zo schaterlacht als jullie bedoelen. Ze lagt nu wel hardop en soms ook iets langer achter elkaar, maar of je het echt een schaterlach kunt noemen.....volgens mij kan het nog wel iets harder....
@Divi: wil het een beetje lukken met je camera? Was jij degene die naar Jadyn vroeg? Het gaat inderdaad wel een stuk beter sinds de osteopaat. Maar de voedingen gaan nog niet super. Ze krijgt nog 1 flesvoeding per dag. Vanaf zaterdag moeten dat er 2 worden. Maar die flesvoeding wil voor geen meter. Haar record is 95 cc. En dat doen we al vanaf zaterdag! Het gevolg is dat ze daarna heel snel weer honger heeft. Wel shit, hoor.