Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Divi: Nee hoor, je hebt niks gemist. "Net gestopt..." begon als topic voor meiden die rond dezelfde tijd stopten met de pil. Inmiddels zijn er een aantal bevallen. Maar 't 's er zo gezellig dat sommige meiden gewoon blijven hangen. :D.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Plaatje? Frame? Straks ffies googlen. Ik heb gister op brug gegoogled, en ja ik vind het zonde voor mijn goeie kiezen. Het is niet de achterste, maar de een-voor-achterste in onderkaak. Er rustten twee kiezen bovenkaak op. Dus helft van beiden. Snap je? Dus ik gok dat "wandelen" meevalt. :rolleyes:. Oh andere collega zegt spoelen met waterstofperoxide omdat kies ontstoken was?

Ik ga me klaarmaken. Mams komt zo oppassen.

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

@Divi: ik had t wel meegekregen tot woensdag ofzo, maar die dag echt niet bijgelezen omdat er zoveel was gekletst. Ik dacht dat je toen nog een nieuwe ontwikkeling had geplaatst.

@Daisy: kan, hoeft niet hoor. Ontsteking zat onder de kies. Kies is weg, ontsteking gaat vanzelf weg omdat bron van 'ergernis' pleite is.

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

Dadelijk afsluitende vergaderimg op school met een afsluitende italiaanse lunch...jammie! en daarna al weer vakantie :D

Fijne dag!

ik heb sam net om 6.46 bv gegeven, zodat hij dadelijk om 9.45 nog ene keertje krijgt en ik op het werk dus niet hoef te kolven en er maar een keertje melk uit hoef te halen! ;)

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@Pooh: Fijne vakantie (alweer)! Wat heerlijk.

Mary Jane, ik weet niet welke voeding je geeft maar wij geven Nutrilon AR en dat is erg dikke melk. Toen wij de oorspronkelijk speen gebruikten ging het ook helemaal niet vlot. Wij hebben nu zo'n 1-2-3 speen voor de flesvoeding en op 1(kleinste stand) gaat het prima. Voor de bv flesjes gebruiken we een nog steeds de oorspronkelijke speen omdat de 1-2-3 te snel gaat en de helft er dan uitloopt ofwel verslikt Jana zich de hele tijd. Oh ja, wij gebruiken de Avent flessen (maar het ligt vast niet aan het type fles).
    Heeft Jadyn goed geslapen deze nacht?

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hai!
    Hier de Difrax S fles, en ik gebruik voor 3/4 van de veoding de S speen, daarna voor het laatste kwart de M speen, maar dat is omdat er bij Julen zijn voeding JBPM doorheen gaat en dan de voeding te dik wordt.

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ahhh das echt zielig.. Beterschap!

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Emma: nog gefeliciteerd met de vermaandag! Pff gaat snel he...

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goeiemorgen!

Ik heb gisteren voor t eerst een 'pap' fles gegeven aan Julen. Vond het helemaal niet op een papfles lijken.. Was gewoon dun, de melk met 2 volle scheppen Nutrix.
    Wat ik raar vind, is dat ze zeggen dat t de eerste stap is richting vaste voeding, maar hier blijft het nog zo dun....

Hij geeft nooit wat terug, en gisteren dus wel.. Wel heb ik in deze fles geen JBPM gedaan, wat door de 'normale' flessen wel gaat..
    Vanavond nog maar eens proberen.

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hier weer een redelijke nacht. Heb Jadyn gisteravond gevoed om kwart over 11 en daarna weer om tien voor 4. Het positieve verschil met andere nachten is dat ze daarvoor niet zelf een keer kwam zeuren. Dat was twee nachten hiervoor wel. Dan viel ze na even zeuren wel weer in slaap. Nu werd ze zelf om tien voor 4 wakker, maar huilde meteen hard, dus heb haar ook meteen gevoed. Daarna om tien voor 7 alweer. Ik wou haar toen nog wel even weer in bed leggen, maar ze had lekker op mijn arm liggen poepen, dus ik moest haar verschonen en dus werd ze klaar wakker. Ze ligt hier nu in de box te spelen, maar gaat zo weer naar bed. Hier slaapt ze 's ochtends trouwens beter en langer dan 's middags. Is dat bij jullie ook?

xxx MJ

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Jij ook een fijne laatste werkdag! En daarna lekker vakantie!

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben op het werk. Niet te veel kletsen. Op vrijdag kan ik nooit zo veel meespieken. Weet niet of ik nog kom kijken voor we @Arnhem gaan.

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ MaryJane: Hier wisselt het.. Soms slaapt Julen erg goed s morgens, en soms ook niet, meestal gaat t dan smiddags beter.. En soms heeft ie gewoon een offday wat slapen betreft... Maar gemiddeld slaapt hij zo'n anderhalf tot 2 uur na een voeding..

Oja, :D :D Morgen krijgen we onze nieuwe auto! Joehoe! Echt super cool! :D :D

Ennn... :D :D Vandaag komt mijn mannetje eindelijk weer thuis na (alweer..) een week op oefening te zijn geweest :D :D

Vanmiddag komt er een vriendin langs op visite, gaan we lekker de stad in..

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Dat is wel lekker dat hij na elke voeding zoveel slaapt. 's Middags ligt Jadyn tegenwoordig maar een uurtje op bed waarvan ze ongeveer 45 minuten slaapt. Dat is nu een paar dagen zo, maar kan ook wel weer veranderen natuurlijk.

Wat leuk dat jullie een nieuwe auto krijgen! Een splinternieuwe? Wat voor een? Ik wil ook graag een andere auto. We hebben nu een 3-deurs en ik wil graag een 5-deurs. Het liefst een stationwagon waar de kinderwagen makkelijk achterin kan. Nu kan het maar net.

Fijn dat je mannetje vandaag thuis komt. Ik moest er niet aan denken, een hele week zonder hem!

Shop ze vanmiddag en een fijn weekend! Veel autorijden waarschijnlijk! hihi. :D

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
  16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Daisy werkse en veel plezier in Arnhem!

@ MJ hier slaapt sam ook sochtends nog beter als smiddags. Ik heb hem om 6.45 gevoed en hij lag er om 7.15 in, dan ligt hij op mijn arm te slapen en meestal wordt hij dan pas 3 uur later wakker en voed ik hem om 10.45. Sochtends zit er ook 4 uur tussen de voedingen en smiddags 3 tot 3,5. Maar ik denk dat dat komt omdat de borsten sochtends na de nacht zo vol zitten...

@ EEkje en wicjuh goeiemorgen! :D

@ Miekje leuk een nieuwe auto! Lekker genieten! :D

Ik ga nu echt douchen :)

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik heb Jadyn ook rond die tijd gevoed. Ze is 1,5 uur wakker geweest en toen ze begon te zeuren heb ik haar weer in bed gelegd. Daar ligt ze nu een kwartier en ze is net stil. Ik wil ook douchen, maar eerst ook nog wel een uurtje slapen eigenlijk. Ben nog moe!

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    goeiemorgen allemaal!

Mj fijn dat je een goede nacht hebt gehad,over het algemeen slaap Alysha hie rook meer smorgen dan smiddags,.maar dat wisselt ook nog weleens....

Miekje hier ook alleen met de PAP een M speen ( laatste voeding en stoer een nieuwe auto!

Pooh veel plezier dadelijk!

DS **HEEEL FIJN WEEKEND**

ik ff snel nog 2 dingen de was opvouwen,dan is dat weer klaar :D en dan denk ik dat alysha zo wakker word....

doeggg

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

20. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Nona: wat ben jij weer lekker fanatiek met je was opvouwen!

Ik wou slapen en douchen, maar zit nog steeds hier. Wil eigenlijk nog steeds wel slapen en douchen.

Vanmiddag komt Jadyn's nichtje (5) hier spelen en vanavond gaan vriendje en ik uit eten! How romantic...

Deel Deze Pagina