Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    He meid,daar zat ik ook mee.Ben van 16 uur naar 12 uur gegaan en ik draai nu voornamelijk avonden van 5 tot 9 uur maar dan heb ik nog wel oppas nodig omdat mijn man nog aan het melken is.Hij is meestal rond half 7 binnen.Maar we hebben dinsdag een gesprek bij een kinderdagverblijf om te kijken of dat wat is en dan ga ik overdag ook werken.Dan zitten de andere kids op school en ben ik weer vrij als zij vrij zijn.Dan hoef ik maar 2 keer in de week naar mijn werk anders was het 4 keer en had ik 4 keer in de week oppas nodig.

En jbpm is johannesbroodpitmeel.Doe je door de fles als kinderen veel spugen

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb een balkonkast van minder dan 1x1....

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    BLUFFER ;)

hahah ja gebruik je werk maar als excuus :p

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    :)
    volgende keer beter!

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha die van mij is een oud kippenhok geweest :p

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Fijn dat het zo kan :)

JBPM = Johannes Brood Pit Meel tegen spugenbij bijv. reflux :D

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ben wel jaloers hoor, heb geen tuin. Maar ja, heb voor en achter een balkon en zit op de 4de etage, dus altijd zon.

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    toen ik eerder op mn flatje woonde,toen had ik ook balkonnen ( :p whahah of het je het ook zegt,balkons :(: WICKED! )

nouja ik vond het ook heerlijk :)

maar je mag rustig een x bij mij komenz itten hier hoor,ookal is het niet supermooimegabstraat ofzo.... heb ik simpelweg geen geld voor! zoals Nathalie :p :) :D hihihi

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Voordeel van balkons is natuurlijk weinig insecten (ik HAAT insecten), maar een tuin is toch meestal wel wat groter haha.

Geeft toch niet dat het niet supermooimegabestraat (moest ff drie keer lezen wat er stond haha) is, maar als we ons een keer vervelen, waag ik me wel aan die autorit om een bakkie te doen hoor! Enne, op mijn balkon ben je ook welkom hoor!

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahah deal!

mijn tuintje is maar bijna 100m² :oops: :)

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Zo klein? Dan kom ik niet ;). Haha, nee gezellig, gaan we doen (tenzij we elkaar na de 20ste nooit meer willen spreken hahah)

12. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

@Ds,
    Ow ik dacht al haha. Heb ik er misschien over heen gelezen haha....

@Wicjuh,
    Vind het erg lief van je meis dat je interesse toont!
    Maar er zijn jammer genoeg geen nieuwe vorderingen.
    Moest van de week op mijn "oude" plek weer aan de slag omdat me collega op vakantie was.
    Kreeg natuurlijk gelijk weer allemaal k*t klusjes op het bureau gegooid.
    We hebben de banen krant weer binnen gekregen en er stonden 3 dingen in wat mij wel aansproken, dus ik ga daar lekker een brief naar toe sturen.
    Ik moet waar ik nu werk gewoon weg want dit ga ik echt niet langer trekken.
    Mannetje zei van de week tegen me dat ik ontslag moet nemen en dat ik dan thuis bij Demi kan blijven als ik maar solliciteer.

@MJ,
    Als ik jouw verhalen zo lees is er echt verbetering he bij Jadyn? Echt goed zeg!
    Bij Demi is het zo dat ze 's morgens en 's middags goed slaapt, maar 's avonds dan is ze niet in slaap te krijgen terwijl ze dan wilt slapen maar niet kan zeg maar......

@Sabbe,
    Meis dat ziet er lekker uit!

@Boja,
    haha haha haha jij met de zin, goedemorgen Sloeries haha haha

Als jij vanuit Amsterdam mij op komt halen, als we alle 3 niets te doen hebben dan wil ik ook wel mee haha haha... FF een bakkie doen bij MamaNona.

@Nathalie,
    Ahh echt zielig voor Justin zeg! Hoop dat ie snel opknapt!

@mamaNona,
    Waar haal jij al die energie vandaan meis :confused: Drink jij heel de dag red-bull of zo, jeetje........ (over red-bull gesproken, ik lust er wel 1 haha)
    Heel de dag poetsen ;) wasjes opvouwen, nou weer de voortuin schoffelen.....
    Mijn complimenten hoor meis!

Zal ik anders nu Boja aan het werk is, een bakkie bij je komen doen? Ik ben vrij vandaag haha...;)

@Mpje,
    Wat lekker dat je nu niet van iemand afhankelijk bent zeg!
    Dus je gaat nu 11 per week werken. Lekker hoor meis
    We hadden je al gemist op het forum.

Eigenlijk weinig nieuws hier!

Demi heeft vandaag al 2 flessen niet op gedronken. Ik weet niet wat ze aan de hand heeft maar sinds woensdag doet drinkt ze haar flesjes niet meer leeg. Ze is zo onrustig, huilt meer. Ben ik helemaal niet gewend van haar!

Ik vind het nog steeds niet leuk van me camera en dvd spul.....
    IK heb nu wel gebrand op een dvd maar nu blijven die beelden weer stil staan owwwww.............
    We blijven gewoon proberen haha..

Als Demi straks flesje heeft gedronken gaan we nog ff een rondje wandelen want het is hier prachtig weer.
    Bij jullie meiden?

13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Oh ja meiden,
    Heb nog een advertentie neer gezet bij Te koop aangeboden.
    Zit er niets bij voor jullie? ;)

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Divi!

ja goed plan! gaan we doen!

Misschien heeft demi last van hetzelfde als nino. die is ook echt zichzelf niet deze week. veel meer huilen, maar tussendoor gelukkig ook heel erg vrolijk. hij kan ook ineens best veel, volgens mij kunnen ze dat allemaal niet verwerken en gaan ze 'raar' doen.
    X

15. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Hee gurls!

Hier ben ik nog even, tussen het klussen door! We gaan de goede kant op! Hoop echt dat we over een week of 4 over kunnen!
    Ik BAAL!.... dat ik niet mee kan naar de meeting! Misschien kan ik mannetje op de dag zelf nog over halen om toch nog effe langs te wippen... (1.15 uur rijden maar toch..) Ik wil jullie allemaal ontmoeten! Lief en leed hier al gedeeld en het is zo gezellig. Ga het toch nog maar eens tegen dat weekend aan voorleggen. En NONA: ALS we dan nog komen, zorg ik wel voor m'n eigen eten.... Wil er zo graag bij zijn.
    Nou meiden, ik moet ook weer gaan werken, m'n vrije dagen zitten erop. Van het weekend weer klussen, bruiloft, babyborrel, verjaardagsBBQ... Pffff, druk maar weer!
    Alvast een heel fijn weekend en tot gauw!
    Dikke knuffel Nath

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey! Waarom kom je eigenlijk niet naar de meeting? (of had je dat gezegd en heb ik het gemist...)

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hee meiden

Ik ben natuurlijk met mijn nichtje aan het spelen, maar even snel tussendoor.

@Divi: het gaat idd al een stuk beter met Jadyn! We zitten nu op 1 nachtvoeding. Om 11.15 heeft Jadyn een flesvoeding gehad (90 cc) en ze ligt vanaf 13 uur in bed en slaapt nog! Wat een scheetje is het toch. Hopelijk is ze vanavond ook zo lief als opa en oma oppassen en wij uit eten gaan.

Hier een tuintje van 10 x 12 meter.....

liefs MJ

18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    meiden niet op mij letten ze ik ben melig want ik ben met de ouwe doos bezig.

kijk deze is jarne op jesse z'n leeftijd nu

owja, jesse is ook eenkennig ze, en idd ook zelfs bij z'n paps en mensen die ie langer als n week niet ziet.

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

doe ff de link,anders moet ik zoeken :p hahaha ik ben nu de tuin aan omspitten samen met vriendinnetje.kids zijn in de speeltuin.wij harken,spitten nen vegen hahahaha

redbull :rolleyes: lekkol :D ik nu cup a soup special met bolletje erbij :D

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Thanks. Ben nu ff aan het kolven. Met een hand, ken ik ff lezen :p. Gister en vanmorgen dubbelzijdig gekolfd. Een handmatig en een electrisch... :) :rolleyes:.

Deel Deze Pagina