Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nino kan ook niet wachten tot ie iets anders mag volgens mij, die wil echt alles eten wat wij eten, dus misschien is ze de melk wel zat haha. Nou ja, ook die saaie melk kan ie uit mn hand rukken alsof het het lekkerste is dat er bestaat!

2. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @ BOJA: Ben inderdaad aan het klussen, hebben de sleutel gekregen van ons nieuwe huisje en zijn druk bezig. Dat weekend van de meeting is een van de weinige vrije weekenden dus vandaar dat er dan natuurlijk geklust moet worden. Maar misschien krijg ik manlief tegen die tijd nog wel zover om toch naar de meeting te gaan, of dat ik zelf met Tygo kan komen natuurlijk :p. Ik hoop het.
    @ NONA: Bedankt voor de uitleg ;)
    @ MARANKA: Welkom terug meid en wat een leuke foto's van Jasper!

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik ga ervandoor.Ik ga mijn werkkleding aandoen en dan naar het werk voor het eerst weer.
    Misschien dat ik vanavond nog even kom gluren.

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Werk ze! Ik ben gelukkig bijna klaar, nog een uurtje!

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Fijn dat bij jullie ook alles goed is.

Meiden bedankt voor de leuke reacties op de foto's! Ik ben een trotse mama!

6. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @maranka,
    Wat een leuke foto!

@Boja,
    Als jullie zitten te eten, kijkt hij dan ook bij jullie alles uit je mond?

@Redone,
    Werk ze meis!

Net Demi haar flesje gegeven. Had weer een fles gemaakt van 200cc alles bij elkaar. Ze heeft maar 110cc op bij elkaar. Ze wilde echt niet meer. Duwde de fles weg steeds haar tong voor de speen.
    Ze huilde giga hard tot aan krijsen toe. Dus heb haar op bedje gelegd en binnen 10sec sliep ze.
    Ik weet echt niet wat haar met haar aan de hand is. Dit is echt niets voor haar.
    Zal straks voor de zekerheid eens ff de temp op meten bij haar.

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Sorry meiden vandaag beetje gewerkt en nu zomervakantie, maar niet alles terug gelezen!

@ Maranka zag dat je er weer was en heb je stukje gelezen! Super om weer wat van je te horen! En doe lekker rustig aan! ;)

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
  9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Maranka: welcome back! geweldige foto's! Dat spammen hebben wij helemaal geen hekel aan, hoor. Spam maar raak zou ik zeggen!

@Pooh: prettige vakantie!

@Divi: wat vervelend dat ze zo slecht drinkt joh! Hoeveel drinkt ze normaal dan? Jadyn heeft net 4 uur tussen de voedingen gelaten nadat ze maar 90 cc gedronken had!

Verder doet Jadyn het eigenlijk heel goed vandaag!

Vrijdag 4/7
    1. 04:00 8 min. Rechts, 5 min. Links
    2. 06:50 7 min. Links (8.10 in bed)
    3. 11.15 90 cc fles (ik gekolfd 105 rechts, 80 links) 13:00 uur in bed - 14.45 uit bed
    4. 15:15 75 cc fles 16.30 in bed

Ben benieuwd hoe lang ze met die laatste 75 cc kan...... :(
    Eerst maar eens in slaap vallen.....

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja echt, alles kijkt hij uit je mond. zelfs dingen als koffie enzo is ie jaloers op haha. voel me bijna schuldig als ik iet eet. wat raar dat ze echt niet wil drinken. misschien toch dat sprongetje wat nino ook lijkt te hebben. of misschien is gewoon niet lekker. zou inderdaad temp. in de gaten houden. Succes meis!

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @MJ,
    Normaal drinkt Demi de hele fles leeg, dus 180cc water + 6 schepjes voeding, een schepje JBPM = totaal 200cc.
    Ik weet echt niet wat er aan de hand is, maar dit doet ze vanaf woensdag.
    Gister de temp opgemeten maar niets aan de hand, zal het straks ook nog eens ff doen.
    Ik snap er niets van.

Oh ik zie nu dat je 2x een flesje hebt aangeboden?
    Slaapt ze nu?

@Boja,
    haha ja dat doet Demi ook. Ook inderdaad als je wat drinkt.
    Echt heel raar he dat ze niets drinkt. Vind het zo vreemd.
    Drinkt Nino ook niet veel nu? Geef jij fles of borstvoeding?
    Ik zal zometeen als ze wakker is nog eens de temp opmeten, vind het echt niets voor haar.

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Divi: ik denk dat ze slaapt. Op het moment dat ik dit typ, valt er net een stilte. Echt hard huilen doet ze gelukkig niet meer, maar ze moet nog best een poosje zeuren om in slaap te komen. Nu ligt ze ook lekker in t-shirtje en broekje, zonder SwaddleMe. Die gebruik ik eigenlijk alleen 's avonds, want dan is ze vaak wel erg verdrietig.

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Divi: JBPM tegen spugen?

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Divi: hoeveel voedingen heeft ze nog op een dag? Misschien wil ze zelf afbouwen van bijvoorbeeld 5 naar 4 voedingen?

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey, das cool!
    Wij krijgen m ook in het blauw, wel metallic lak.. en we hebben de aparte achterbankstoelen ipv de vaste achterbank..

Enne, we krijgen dus ook het nieuwe kenteken..
    Laat dat nu 15-GHB-7 zijn.. Hahaha we rijden dus in een drugsauto..En volgens mij betekent GHB ook zoiets als Gemeentelijk Haven Bedrijf.. of zoiets?

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Divi: kan het niet zijn dat dit bij het sprongetje hoort? Geen idee hoor, zal zo is kijken in het boek..

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @MJ,
    Wie weet zeg heeft die Ostheopaat toch zijn werk gedaan. Wanneer moet je weer?
    Ik ben zo blij voor je dat er verbetering in zit bij Jadyn.
    En het in slaap vallen bij Jadyn dat duurde toch normaal ook erg lang?

Ja Demi spuugde echt giga veel. Niet een mondje terug maar dan lag ze ff gek te doen in de box en dan kwam er weer een golf. Nu ik JBPM erin doet spuugt ze helemaal niet meer.
    Maar ik gebruik ook voor haar Friso Comfort, dat is ook voor krampjes, spugen en verstopping. Ondanks die Friso Comfort spuugde ze nog, nu ik die JBPM erin doet niet meer gelukkig!

Daar zat ik dus ook aan te denken. Dat ze misschien van 5 naar 4 voedingen wilt.
    Ik ga daar morgen eens mee beginnen. Eens ff kijken of het werkt.

@Miekje,
    De 19 weken sprong bedoel jij? A.s dinsdag is ze 19 weken hihi...... Dus het kan best.

Meiden die flesvoeding geven:
    Maar voor mij dan de vraag, moet ik dan die fles ook verhogen van 210cc water en 7 schepjes Friso. Nu doe ik 5x 180cc water en 6 schepjes = totaal 30 schepjes Friso. Als ik dan naar 7 schepjes gaat 4 flessen kom ik uit op 28 schepjes. Dan moet ik zeker in de laatste fles Nutrix toevoegen.
    Oh ik ben er echt een leek in zeg..... en onzeker.
    En om de hoeveel uur moet ik dan Demi de fles geven?

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @Divi ik geef ook flesvoeding. nog steeds 5x 200 (dus inderdaad 182+6 schepjes). Ik wilde eerst ook naar 4 voedingen, omdat ik hem ook wakker moest maken voor de laatste voeding en dat lukt soms niet eens. Maar sinds hij besloten heeft overdag niet meer te slapen en pas laat naar bed gaat (gister 22u) heeft ie die vijfde ook gewoon nodig. Ik weet ook niet hoe dat gaat als ie naar 4 gaat. moet je die vijfde dan compenseren door over de andere flessen meer te geven? geen idee eigenlijk....

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    @miekje
    ik heb oei ik groei ook maar besteld haha, leek me toch wel handig...

20. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Divi: ja die bedoel ik..

dit is ongeveer het schema van Julen (hij drinkt gemiddeld 4 flessen van 200cc op een dag, heel soms een fles meer)

06.30-7.30 fles 1
    10.30-11.30 fles 2
    14.30-15.30 fles 3
    18.30-19.30 fles 4 en tevens de laatste.. Sinds gisteren doe ik er Nutrix doorheen.
    Soms komt ie om de 3 uur (vooral in de ochtend), dan krijgt ie dus een 5e fles. Maar dan zit hij pas aan een liter of 30 schepjes pepti.
    Julen kan het dus ook af met een fles minder, zonder de andere flessen te verhogen..

Succes

Deel Deze Pagina