hoi meiden pfff wat een drukke dag tim wegbrengen werken niet normaal druk !... ff kado's kopen tim ophalen omkleden optutten naar verjaardag tim geen zin in ! huilen .,. naar huis .. samen op de bank gelegen tim verzorgen op bed hier bijlezen en zo dat was het Zag veel lieve en mooie foto's ! geweldig hoor ! Maranka welkom terug ehhhhhhhhh zijn we sloerie's geworden ? tja kan er wel mee leven hoor hahaha wij hebben nog een vijver in de tuin dus volgend jaar komt daar een grasmat(je) van 2 bij 2 ofzo haha en de tuin is 5 bij 12 ofzo tim heeft vanavond weer slapend 230 opgezopen ! en ligt zalig te slapen man komt ook zo thuis en morgen lekker dagje thuis met Tim savonds moet hij logeren en echt ik vind er nix aan en zie er tegen op om dan zondagochtend uit bed te komen en dan staat daar een leeg bed ............ zo en nu ga ik lekker ff wat drinken en wat tv kijken !
@ Nathalie : meis toch, zo begrijpelijk dat je erdoorheen zit! Dikke knuffel!! Hoelang hou je dit nou al vol met Justin?
ah lief! ik heb het idee dat joeri zijn ontlasting een vastere massa wordt sinds de nutrix en fruit!? meiden ik ga douchen en dan slapen morgen weer werken
Pooh, SCHRIK! nee hoor leuke foto! Nona, de meeting moet ik helaas missen dan. 20 juli valt net in het eerste weekend dat ik weer moet werken. Maar als ik nog kan ruilen, wie weet schuif ik dan toch nog bij jullie aan. Lijkt me zo leuk om eens wat dames van het forum te ontmoeten. En leuke foto hoor van jullie meisje!
Ik heb mijn eerste werkavond ook gehad.Het was net of ik niet weggeweest was.Allemaal leuke reacties(had natuurlijk foto's meegenomen) @Divi Hier is het schema van Bryan 6.30 uur 210 en 7 schepjes 10.30 uur 210 en 7 schepjes 15.00 uur 210 en 7 schepjes 19.00 uur en 7 schepjes en 3 lepels nutrix Ik geef Bryan 210 en 7 schepjes omdat hij steeds na de fles huilde en om de 3 uur kwam en nu gaat het heel goed sinds ik hem 210 geef. @Mamanona Wat leuk dat Alysha al groente krijgt.Durf het met Bryan nog niet aan.Hij heeft eergisteren paar hapjes fruit gehad en de dag erna waterdunne luiers.(weet niet of het daarvan komt) Wat jammer dat je moeder niet in een luchtballon kon van de week. @Nathalie Dikke knuff meid @MJ Hoe was je etentje?
Al bijna 4 mnd. Ik val ook ontzettend af,60 kilo weeg ik en maatje 38 zakt al van mijn kont af. Ik denk dat als hij flesvoeding goed zou accepteren dat ik er wel mee was gestopt hoor. Heel vreemd,flesje BV ,hij proeft en drinkt gulzig leeg. Flesje FV,schreeuwen,papa loopt met flesje en Justin door de kamer,vervolgens een paar slokken,papa houdt zijn armen vast,drinkt toch een paar cc-tjes,daarna al snikkend toch aan de borst en hij kijkt me aan,geeft me een brede glimlach,rolt nog een dikke traan over zijn wangetje en valt vervolgens in slaap............ En dat maakt het allemaal zo v*rd*mde moeilijk
Nathalie, leuk dat je de armband nog steeds draagt. Ik die van mij niet, ik had een leren bandje gekoch met klitteband, maar die gaat steeds los. Heel vervelend. Zat er al over te denken om er een stuk bruin elastiek tussen te zetten zodat ik het klitteband niet hoef te gebruiken. En even een dikke knuff voor je meid, geen wonder dat je er door zit na 13 voedingen. Pfff....
Pff je hebt het vast even moeilijk nu Nathalie. Heb je al verschillende soorten flesvoeding geprobeerd? Ikzelf vond dat er best veel smaakverschillen tussen zitten. Kruitvat smaakte echt andes dan nutrilon. Gewoon over heen lezen hoor als je niet op geodbedoelde adviezen zit te wachten. Dat mag hoor!
redone: ja vond ze zelf ook heel jammer,maargoed ze mag een andere x! was alysha dr eerste officiele potje worteltjes hoor, de rest krijgt ze gwoon overal een hapje van me ofzo vanavond heeft e ook op een patatje van megesabbeld...... werd sjachie toen ik m aan de hond gaf .... (totaal af&uitgesabbelt )