ik weet niet hoever je ervoor moet rijden,maar je kan altijd ff aanwippen,eet je gewoon wat mee,of anders drink je alleen wat
Zodat hij niet meer 13 keer achter elkaar komt om bij jou te drinken? maar dat helpt dus niet? MamaNona, hier raadde de wijkverpleegkundige het zelf aan. En ook de kraamzorg en het CB vonden het geen probleem. Het is heel goed getest en voldoet aan alle eisen waar de Friso en de Nutrilon e.d. ook aan moeten voldoen.
DIVI: hondje heb ik niet gedaan hoor...... en poesje weet ik ook niet cker,aar word er zo schijt van dat dat kind de hele dag @ buren rent! als ze t belletje hoort roept ze al HENKIE ! HENKIE! pfffff we hadden eerder 2 honden,4 katten.schilpadden,konijnen en cavia;s en vissen en een vogel,maar t uitgdund en weet niet of ik ern og opnieuw aan wil beginnen......
Maranka: misschien dat ik morgen maar s een pak ga halen,ff kijken hoe ze t vind smaakt anders las ik net ergens .... toch
toch nog ff spieken! zo dat scheelt veel op een pak! wat geeft de rest voor fv? naat ik snap dat je er door heen zit! een hele dikke knuffel!
Moet zeggen dat ik zelf ook niet weg ben van de geur en smaak van kruitvat. Die van nutrilon is veel zoeter en ruikt id lekkerder. Maar Jasper had er totaal geen problemen mee toen ik van de ene op de andere dag ben overgegaan. maar het lijkt mij wel de moeite van het proberen waard. Ik woon in Assen. Zag net dat het twee uur rijden is, als ik dan nog een late dienst moet draaien wordt het veel te vermoeiend. Denk niet dat ik de 20 ste nog vrij kan krijgen. Dus als er weer een meeting komt zal ik zeker proberen erbij te zijn. Deze sla ik dan maar over.