Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou ik ga nog even weer aan t werk in de tuin en er komt dadelijk iemand onze auto kijken.... ben benieuwd!

tijden het werken ook maar even gnieten van de [​IMG]

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemiddag! Wij gebruiken hypo allergeen van Nutrilon, die kost 15,99! En nog zit ie onder het eczeem :(

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
  4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @mamaNona,
    Ik lig helemaal in een deuk haha haha haha haha
    Gek wijf haha haha haha

Blaas die zon eens hierheen.

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Kat van MamaNona

6. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
  7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hey dames

Wat een leuke plaatjes allemaal.
    Ik heb de huisartsenpost maar weer eens gebeld.Mijn kids hebben heel vaak wat in het weekend hahahhah.Maar Danielle en Sven hebben volgens mij weer krentebaard.Ik heb gebeld en hoefde gelukkig niet langs te komen maar ze zouden een recept naar de apotheek sturen en ik heb net de medicijnen gehaalden ook gelijk al ingesmeerd.

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
  9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Alles ff heel snel bijgelezen, was nog best veel sinds gisteravond eigenlijk!

VANDAAG IS NINO 4 MAANDEN, JIPPIE!

@ Emma, ik heb vandaag 2 verjaardagen. Eentje is barbequen vanmiddag, dus dan neem ik Nino gewoon mee, maar die andere is vanavond pas (disco bowlen...) en daarna wat drinken. Nino niet mee dus. Hij zou eigenlijk bij mn ouders gaan slapen voor het eerst dus, maar nu stelde mn moeder al voor om hier bij mij thuis op te passen zodat ie in zn eigen bedje kan slapen. Ik twijfel een beetje. Het liefst zou ik hem hier houden, aan de andere kant denk ik dath goed voor hem is om hem wat meer los te laten en eerlijk gezegd zou ik best heeeeeel graag een keertje uit willen slapen! Ik hoef nino namelijk nooit wakker te maken s ochtends,s die maakt mij altijd wakker eind van de nacht (tegen 5u). Pff lastig, volgens mij ziet mn moeder er een beetje tegenop. Nou ja, ik zie het straks wel wat we doen.

All met vragen over flesvoeding: er zit dus ook weldegelijk verschil in smaak er merk. Schijnt echt dat babies sommige merken minder lekker vinden dan andere merken en tsja welk merk verschilt natuurlijk per baby. In het ziekenhuis vlak na de geboorte gebruikte we Friso hypo allergeen, na thuiskomt pas Nutrilon hypo all. Hij lust blijkbaar allebei. Wellicht handig te weten: de nutrilon vlekt niet op je kleding!

fijn weekend allemaal. Iedereen die eens iets zonder kind gaat doen, geniet ervan! En de rest met kind natuurlijk ook ;) Denk dat ik er vandaag niet meer ben, dus waarschijnlijk tot morgen.

Enne, ik heb ook zin in de meeting!

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    wat is dat ook alweer?

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Redone,
    Jeetje meis dat heb jij weer...
    Hopen dat het snel weg gaat bij jouw kiddies met de medicijnen!

@Boja,
    Gefeliciteerd met Nino zijn vermaandag!

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Dank Divi!

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihihi

wat een lollo plaatjes !

divi en nona goed bezig hihihi

14. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Boja
    Krentenbaard is een bacteriologische besmetting. Het jeukt en breidt zich onder andere door krabben verder uit. Neem in geval van krentenbaard allereerst voldoende en in onze ogen wellicht overdreven hygiënische maatregelen (handdoeken gescheiden houden, niet twee keer gebruiken, kleding en beddengoed vaak verschonen, niet in de zandbak spelen, enz, enz.). Natuurlijk kun je een klein kind niet verbieden te krabben, probeer het te voorkomen door de handjes "in te pakken"
    Krentenbaard is érg besmettelijk. Het zegt als het ware "blijf uit mijn buurt of ik doe je wat". Fijne bijkomstigheid: (meestal niet zo handig voor de ouders) een kind met krentenbaard is absoluut niet welkom is op de crèche of de kleuterschool. En het kind krijgt daardoor juist meer aandacht van de ouders. Zij die het kind kunnen zien zoals het wérkelijk is. Dat wat afleid, dat wat buitenwereld is, is even teveel.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    aha boja jij ook zo in twijfel
    moeilijk he !
    ik heb ook zo iets van ik neem hem mee of ik kom op tijd terug maar ik wil hem ook op latere leeftijd eens kunnen laten logeren ... ik hoor dat je er niet vroeg genoeg mee kan beginnen ...
    tim slaapt gelukkig lekker lang maar het is eigenlijk geen doen om van andere mensen te vragen om tot heel laat in je huis te gaan zitten
    dan ga je zelf nog niet op je gemakje !
    en idd uitslapen klinkt goed maar volgensmij lukt dat toch niet hier .... haha
    Succes en sterkte en praat met je mama waar het knelpunt zit want na een goede oppasbeurt wil ze misschien niet meer anders hihihi ;)
    fijne vermaandag !

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nog ff spam !

tim na zijn slaappie ... ander pakkie aan haha past leuk bij de parasol he !
    inmiddels regent het hier al ... jammer hoor het was zo leuk in de tuin met Tim !

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Doja Fijne 4e vermaanddag voor Ninootje

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Bojaaa gewoon naar je mama doen :D :)

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Redone:

20. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje, daar ben je mooi klaar mee dan. Succes meid! Duurt het lang voor zoiets genezen is?

Deel Deze Pagina