ik ga lekker ff op gemak in bad ff vachtje er weer af halen ! het is zaterdag he ! haha tot zo oh en anders zie ik er zooooooo uit !
@Boja, Alsjeblieft meid! @Emma, haha die MamaNona joh met die plaatjes haha ik lag helemaal in een deuk. Die foto van Tim echt heel leuk! Ik heb net ook ff babyboom zitten kijken, met tranen in me ogen! Ziet er lekker uit Emma, Eet smakelijk! @Pooh, Zonde zeg van je piercing. Maar als Sam er aan gaat trekken ben je verder van huis, dat doet zeeerr.... Ik had een neuspiercing maar deze heb ik tijdens me zwangerschap eruit gehaald. Begon een beetje zeer te doen.... au au au. Nou daarnet was het moment, Demi was wakker dus hebben we haar geprobeerd een fruithapje te geven. Hup Demi in de wipstoel, Mama met Olvarti Peer Fruithap en Papa met fototoestel. Nou ze vond het helemaal niet lekker! En vies kijken haha haha haha de tranen over me wangen van het lachen. Ze spuugde het zo uit! Nogmaals geprobeerd, vies kijken maar weer uitspugen. Ze vind het dus niet nog niet lekker haha haha.... Morgen nog maar eens proberen.
heee divi wat jammer maar zal idd wel ff wennen zijn voor haar ik zou zeggen kom op met die foto's ! ben ik straks voorbereid met tim haha
haha ja het is echt wennen voor d'r. Ik zal ze straks ff op hyves zetten (hier niet ivm met meekijkers) Jij hebt toch ook Demi in je list?
Ik ben donderdagavond met onze kat naar de dierenarts geweest want volgens mij had die een tik van een auto gehad want hij liep niet op zijn linkervoorpoot.Volgens de dierenarts was de poot niet gebroken maar als het maandag nog niet veel verbetering in zat kwam hij op de foto.Ik kreeg tablettjes mee en moeten we 2x daags geven.Maar nu is de hele poot harstikke dik.Zo zielig.Dat was eerst niet zo en vandaag begint het per uur op te zetten lijkt het wel.
he wat zielig zeg ! dat mensen dan ook niet ff stoppen grrrrrrr een kat is ook een levend wezen hoor ! dikke knuf voor je kat !
hihihi ze kijkt zo maar bang hoor hahaha ik heb gelijk ff 5 sterren voor deze reportage gegeven ! geweldig .... hopelijk is het morgen beter hihihi
zoooow kom ik ook ff langs ... we hebben gezinsuitbreiding macho is de grijze roro is de rode ..... die knipoogt Millie heeft de namen bed8
Hey hoi, Lief dat je t ff vraagt Nona T gaat niet echt top hier . Vanochtend is mn schoonmoeder weer geopereerd. Ze gaf steeds voeding terug via sonde, nu een soort lange lijn gehad. Komt er ook voeding rechtstreeks in dr bloed ofzo. We zijn vandaag nog wel 3 jaar getrouwd, dus vond het geen fijn nieuws. Maar ja we gaan door... sorry heb dus niet iedereen gelezen, maar wens iedereen een fijn weekend en succes! Kus, Mili
Mili heel veel sterkte! Wat een rotnieuws zeg! dikke knuf voor jou! ik ga maar eens ff douchen na het werken! En dan naar een dansuitvoering en dan snel mijn bed in want morgen is het om 6 uur weer dag! werken
hey meissie wat ontzettend vervelend zeg hoop dat dit helpt voor je schoonmoeder ! en ondanks alles toch gefeliciteerd met je 3 jarig jubileum ! succes en dikke knuffel
meid gefeliciteerd met de nieuwe familieleden haha en je meissie heeft smaak zijn leuke namen ! en roro is mijn favo haha volgensmij zoals ik het kan zien is hij een beetje gekkig !
ai ai wat een vroeg begin van de dag pfff en dat op zondag nog wel ! werk ze morgen en veel plezier bij de dansuitvoering