Heb een beetje een slechte dag vandaag. Nergens zin in, voel me niet goed in mijn vel en ben heel erg moe hoewel ik voldoende slaap. Gaat wel weer over en als niet laat ik bloed prikken. Kan zijn dat mijn ijzergehalte dan weer te laag is. Met de kindjes gaat alles goed. Hebben gisteren en donderdag foto's van ze laten maken. 14 juli mogen we ze afhalen.
heee meissie jij bent een dipdag ..... dat is niet zo mooi ! zo die is voor jou en idd ff kijken of het je ijzer niet is ! foto's willen wij ook zien hoor als ze klaar zijn !
hahaha MJ ik zat al te kijken ik dacht al ! die mooie parasol heb ik eerder gezien ! hihi nou prachtig hoor staat toppie bij je prachtige tuin !
@MamaNona, Hoe kom je nou weer aan die katjes haha? @Mpje, Vond Joeri ook die peer vies in het begin? @Mili, Heel veel sterkte met je schoonmoeder meis! @MaryJane, Mooie tuin meis! Maar die parasol? HEb je hem nu wel gekocht>? @Zuurtje, Dikke knuf! Net nog even boodschappen wezen doen met z'n 3tjes. Heb voor Demi een heel lief leuk schattig zwembroekje gekocht van Nijntje en een leuke zonnehoed. Daar ben ik nu weer helemaal weg van haha... Moet wel die zon gaan schijnen anders heeft ze er weinig aan. Oh en heb nog effe een paar fruitpotjes meegenomen en groentehapjes haha.... Ben benieuwd. Morgen ga ik nog ff die peer proberen. En ga (denk) over op 4 flessen. Vandaag heeft ze ook weinig gedronken, geen verhoging of koorts. Helemaal neits, dus denk toch dat ze teveel krijgt. Morgen ga ik dus om 8.30u - 12.30u - 16.30u - 20.30u proberen. De laatste fles met Nutrix erdoor. Heb ff nieuwe spenen gekocht de M van difrax. Hopen dat ze het wel binnenhoudt nu. Gaan jullie alvast duimen voor me haha haha..... Over moe zijn gesproken, ik ga denk ook eens ff naar de dokter toe om mijn ijzer te prikken. Demi slaapt al zowat 1 maand door, we maken met z'n 3tjes vaak nachten van 7 a 8 uur, maar nog blijf ik moe, niet normaal! Nu ook vanacht lekker geslapen van 1 tot half 9 en nog ben ik harstikke moe.
hey divi dat zijn ook ongeveer tim zijn tijden ! en die doet het nu beter op 4 dan dat hij deed op 5 ! succes hoor morgen ! zal aan je denken ....
ja, we hebben hem toch maar gekocht. Wel bij die dure winkel. Ze waren overal ongeveer even duur. Bij deze winkel was vandaag 15% korting en we hadden er een paar kadobonnen van. Nou ja, we gaan ook niet op vakantie.......dit excuus hebben we al bij meerdere dure aankopen gebruikt, haha....