haha wij ook ! we gaan een week centerparcs en dat is het voor dit jaar dus hebben we toch maar een laptop gekocht en meid hij staat zoooooooooo mooi ! lekker van genieten .... je moet maar zo denken je hebt de nederlandse economie weer geholpen hahaha
meiden ik ga uitloggen ik ben er klaar voor hihi ben helemaal opgetut en alles voor Tim ligt klaar ik ga hem zo wegbrengen ik wens jullie allemaal een fijne avond ! en ik zou zeggen tot morgen ........... dikke knuf van ons 8)
Gaat alweer beter vandaag Stand tot nu toe: 4 Borstvoedingen 2 flesvoedingen(hypo allergeen)van 70 cc Die FV heb ik gegeven om nu zelf even op adem te komen
Dat gaat goed tot nu toe. Een hele dikke knuffel voor jullie. Je bent echt een topmama. =D> =D> =D> =D>
He meiden. Hier lekker gescheurt in onze nieuwe auto! Rijdt heerlijk.. Nona: wij hebben nu de nieuwe Twingo, hebben hiervoor in de Twingo van het allereerste uur (zeg maar uit '93, dus de allereerste versie) gereden.. Maar nu hebben we dus ABS, stuurbekrachtiging, en nog veeeeeel meer luxe! Nathalie1973: Julen krijgt ivm koemelkallergie Nutrilon Pepti. Is wel 21.50 (is het goedkoopst bij de C1000 of Deen supermarkt). Eerst kreeg hij Kruidvat extra care. Zeg ik heb vandaag ook gekeken voor diksap, maar ik zag wel dat er suiker in zat.. Misschien omdat het 'huismerk' was, of kijk ik gewoon niet goed ? Ik heb wel een klein flesje diksap van Olvarit thuis en hier zit idd geen suiker in.. MJ: fijn dat je een heerlijke avond hebt gehad gisteren! en dat Jadyn het zo goed doet!
Boja: gefeliciteerd met de vermaanddag! Emma: veel plezier vandaag! enne, Tim gaat t vast prima doen! Maar weet hoe je je voelt! MJ; mooie parasol.. Ooit hoop ik dat ik er ook 1tje mag kopen, we wonen nu nl in een appartement op 3 hoog.. maar ons huis staat in de verkoop, we willen een ruime eensgezinswoning met tuin...
Ik lees dat sommigen van jullie al aan de fruithapjes zijn begonnen. Ik heb geen tijd om alles door te lezen dus misschien heb ik het ergens gemist maar waarom zijn jullie daar al mee begonnen als ik vragen mag? De wijkverpleegkunige heeft mij geadviseerd om te wachten tot 6 maanden of minimaal tot 5. En dan eerst met groentehapjes te beginnen en daarna pas fruit. Het lijkt me trouwens wel erg leuk om die hapjes te gaan geven!
hoi allemaal, Eeen hoop bijgelezen en nee hopelijk niets vergeten ga is ff kijken of ik jullie allemaal kan beatwoorden. Mamanona je heb je eigen toch over laten halen voor twee kittens, jij denkt ik heb nog niet genoeg te doen in huis. Ze zien er superlief uit heel veel plezier ermee. Hoe is het trouwens verlopen met de auto ben je hem kwijt. Nog even een vraagje over de meeting ik heb me eigen niet opgegeven voor de meeting omdat ik die dag niet kon ik moet het nog steeds proberen hoor om te kijken of het lukt maar mag ik anders alsnog komen, dan neem ik wel gewoon een pannenkoek hoef je me niet op de lijst erbij te zetten. Mocht het dan niet lukken heb jij ook niet voor niets je best gedaan om mij erbij te zetten ik ga het horen van je. Succes morgen divi om de kleine over te zetten naar 4 voedingen, van het consultatiebureau mocht ik het ook proberen maar de kleine geeft nog steeds aan dat ze er 5 wilt, prima ze doet het er goed op dus wegaan gewoon zo lekker door. Ben wel benieuwd naar de eerste fruithap foto`s en ik kan me er wel een voorstelling bij maken als ze zo`n gezichtje erbij trekken dat ze het niet lekker vindt. Redone jou kindjes hadden toch ook de windpokken gehad of verwar ik je nu met iemand anders soory daarvoor anders maar wat een gedoe is dat allemaal zeg. Hoelang duurt het voordat ze daar weer vanaf zijn. Succes met je kat in ieder geval, voelt het pootje ook warm aan anders kan er ook nog een ontsteking inzitten. Nathalie net zoals vele hier al hebben gezegt een hoop bewondering van mij kant, ik wou dat ik je kon helpen maar ik geef flesvoeding de gewone nutrilon geen allergieen hier in de familie. Emma veel plezier vanavond hoop dat het droog blijft voor je. Weer leuke foto`s voorbij zienkomen van je mannetje en die gehaktballetjes ik zou die groote doen hoor om te snacken Boja gefeliciteerd met je vermaanddag van de kleine wat gaat die tijd toch snel he. Maryjane mooie parasol hoor past goed bij je tuin ik hoop dat hij je een hoop schaduwrijke momenten mag geven deze zomer. Wanneer had je nu de volgende afspraak met de osteopaat heb wel het idee als ik je verhalen leest dat het slapen beter gaat, jekomt in ieder geval een stuk rustiger over en gisteravond was toch na je etentje dat ze lang geslapen heeft goed hoor He miekje1982 veel veilige kilometers in je nieuwe auto Nou meiden ik hoop dat ik iedereen gehad heb anders sorry sorry sorry. Me dagjes werken zitten er weer op we gaan een donderdag weer beginnen, ik wens jullie allemaal een fijn weekend en wat meer zon Dikke knuffel voor jullie allemaal
Hoi meiden, Wij zijn vandaag lekker een dagje naar een recreatieplas geweest. Jasper lag lekker in zijn eigen privétentje. Ideaal ding met het aankleedkussen erin. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=98030 Nathalie, fijn dat het vandaag een beetje beter gaat en je wat rust kunt creeren door ook af en toe een flesje te geven. Nona toch, weer helemaal op dreef met de plaatjes. En ik zag dat er een aantal dames driftig mee doen. Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. Pooh, ik zag bij de lijst ook wat beroepen staan. Ikzelf ben persoonlijk begeleidster op een instelling voor verstandelijk- en meervoudig gehandicapten met een visuele beperking. En ik vind het ook weer erg leuk om mee te lezen hoor! heel erg handig al die tips over aantal voedingen en fruithapjes e.d. Ik denk dat wij binnenkort ook maar eens overstappen op 4 voedingen en wat nutrix door de laatste fles. Kan iemand mij vertellen hoeveel schepjes nutrix ik dan door een fles van 180cc water en 6 schepjes voeding moet doen? Milli, vervelend verhaal zo van je schoonmoeder. heel veel sterkte! En ook een felicitatie voor jullie 3-jarig huwelijk! Heb verder een hele mooie parasol voorbij zien komen in een prachtige achtertuin. lekker strak hoor. Grappig hoor dat Joerie en Jasper wel wat gelijke trekjes hebben. Verder zag ik een leuke foto van Tim in de tuin tegenkomen. Mooi ventje!
heey meel! ja Jamilia heeft gewonnen,maarja ikw erd er gek van dat ze de hele dag bij de buren zat! en we deden 1 poesje(katertje) in het mandje en die ander liep er zo bij (ook katertje) nouja dan maar 2...... ze liggen nu samen onder de bank te slapen.... die ouwe hond van mij ligt ervoor te w88 tot ze wakker worden om te spelen ...stom ding! Nee de auto is er nog,waren rare mensen..... ongeschoren man met vieze lange haren en een vrouw in een soepjurk en 2 vreemde zoon erbij.... beetje WICKED! Meeting heb i gereserveerd en gemeld dat het er iets meer of minder kondern worden,dus geen probleem,lunchbuffet was ter plekke te verkijrgen KOMT GOED DUS LEUK ALS HET WE KAN
@Emma, Dank je wel meis! Lief dat je aan ons denkt. Ben zo benieuwd. Ze heeft vandaag 3 flesjes leeggedronken en 1 voor 3 kwart. Nu krijgt ze er straks om half 12 kwart voor 12 nog een.... Dus ben benieuwd. Leuk dat je een reactie heb neergezet op Demi haar site! Heel veel plezier vanavond! Geniet ervan! @mamaNona, Jij ging toch stappen vanavond? Jij ook heel veel plezier vanavond! Geniet ervan! En ehhhh niet te veel en ook niet te weinig haha haha... Echt leuk die katjes! @Meelanie, Dank je wel! Ik heb foto's van Demi haar eerste fruithapje bij de maart-mama hyves gezet haha.... @maranka, Ik heb je een uitnodiging gestuurd voor hyves Wat een leuk tentje zeg! Hoe heet zo iets?
omdat ik d8 dat ze eraan toe was..... ze vind het heerlijk en heeft nergens geenlast van! zal het dinsdag wel horen op het cb als ik vertel hoe en wat... ze krijgt dan 2 e x prikjes Klaar met eten foto :
nee divi ik d8 vanmiddag laat ik een een halve hard houten schutting lekker onbenullig op mn voet laten stuiteren...op mn wreef nu dikkig en zeeer pijnlijk
hey divi.. ik heb ook zo'n tentje...laatst nog een foto van gedaan heiro en toen vond je m helemala niet leuk.... hahhaah nix van gehoord..... of overheen gelezen
haha geen id.... heb m ooit is gekregen voor Jamilia van een oude buurvrouw hahahha haar kleinkind was er tegroot voor.... en wie wat bewaard die heeft nog wat!