Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :(: vind jij het super dat ik een kl*tenacht heb gehad? :(:

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Dat is inderdaad een handige link Pooh! Heb hem meteen toegevoegd aan m'n favorieten.

Waar is FD de laatste tijd trouwens?

De pampers zijn dus 156 stuks voor 25 euro bij Trekpleister en 168 stuks voor 26,50 bij Kruidvat. Ik ga voor Kruidvat omdat die hier in het dorp zit...verder maakt het weinig uit...

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :oops: ik was KUT vergeten :( SORRY :) :)

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen

Hier gaat alles prima.
    Gisteren zijn we met het hele gezin en mijn zusje en een goede vriend naar slagharen geweest.
    Heel erg mooi weer gehad en er erg van genoten.
    Ons mannetje heeft zich er prima vermaakt..auto rijden.. met papa op een paard..en nog veel meer.. hij keek zijn ogen uit... Daar kun je dan zo van genieten als je merkt dat je kind ook geniet.
    En ons kleine kereltje was heel tevreden.
    Ik heb hem daar gewoon op de terasjes gevoed en niemand die er iets van kon zien. (ik kan goed onopvallend voeden ;) )
    Hij heeft nog lekker een tijdje geslapen tussendoor en verder was hij de hele tijd aan het lachen.. lekker ding :D
    Een geslaagde dag dus :D
    Wat we vandaag gaan doen weet ik nog niet... het is koopzondag.. misschien gaan we nog wel naar een stad.
    Fijne dag allemaal!

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ MJ balen idd van je nacht! Maar kruidvat is dus goedkoper! 12 meer voor 1,50 extra. Maar zijn het bij de kruidvat ook alle soorten en niet alleen babydry?

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Bedankt voor je antwoord! Ik zal morgen eens een pak nutrix kopen en dan dat mooie schema die Divi gaat proberen er eens naast leggen.
    Jasper kan volgens mij best wel naar 4 voedingen. Ik moet hem voor de laatste voeding n.l altijd wakker maken. Hij slaapt nu ook altijd al door van 23.30 tot 7.30. En soms slaat hij 's avonds tussen 16.00 en 23.30 ook wel de voeding van 19.30 over en dan zit hij ook al op 4 voedingen.

Nee ik werk op "De Brink" in Vries. Ik heb ook 3 jaar in het speciaal basisonderwijs gewerkt, maar dat vond ik te zwaar worden. heb dus ook de nodige ervaring met gedragsproblematiek/stoornissen.

@ Nathalie, doorgeslapen! Joepie! dat zal je goed doen. En wat een leuke foto's.

@ Nona, leuke foto van je dochter met Macho. En beterschap met je voet! AUW!

@ Divi, bedankt voor de hyves-uitnodiging! Het tentje is een babystrandtentje volgens de verpakking. Ik heb zelf ook al gezocht op internet maar daar staan alleen de hele dure versies op. Tenminste die ik zag. Deze van de Etos was €9,99, maar die zijn niet meer verkrijgbaar.

7. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik reken de luiers altijd gewoon even per stuk uit. Normaal heb ik altijd luiers van de Aldi, daar zijn de midi 14 cent per stuk.
    Bij de kruidvat zijn ze met deze aanbieding dus 26,5/168\0.1577 bijna 16 per stuk. Misschien een goede aanbieding van Pampers omdat die normaal duur zijn, maar nog wel duur in vergelijking met andere, laatst was er een aanbieding bij de Lidl, daar waren ze toen 10 cent per stuk.
    Maar het ligt er dus aan of je het vergelijkt met het merk pampers wanneer ze niet in de aanbieding zijn of een goedkope luier in het algemeen ;)

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hihihi heb ik ook wel s gedaan per stuk gerekend!

ik had laat vampers van de action meegenomen :) ik had maat 3 dat waren er 108 voor 13,59 ( meen ik) dat is dan nog geen 8 cent per stuk!

:D
    ze bevallen me eigenlijk best goed

http://www.watkostenluiers.nl/berekeningen.html

9. Tamio

Tamio Niet meer actief

Dat is wel heel goedkoop! Ik heb ook eens luiers van de action meegenomen maar toen waren ze 14 cent per stuk.
    Ik ben voor Manon nu net overgegaan op maat 4.

:confused: Ik gebruik er meestal maar 1, soms 2 en bij een echt heftige poepluier wel eens 3. Maar misschien dat het er meer worden wanneer ze vast voedsel gaat eten?

10. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    laats waren de huggies bij de bas in de aanbieding 2 verpakkingen voor 15 euro daar zitten er 110 in dus dan kom jeuit op 7,3 cent.

Het kan altijd goedkoper :D

11. Tamio

Tamio Niet meer actief

Jee! Ik dacht dat ik de luiers goedkoop kocht, maar ik moet beter opletten merk ik! Komt ook omdat we hier geen reclamefolders in de bus krijgen denk ik.

12. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    ik werk naast die winkel dus als de aanbiedingen uit zijn ben ik al binnen

13. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord :) Is dat een supermarkt?

14. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    bas van der heijden noemen wij hier in in de omgeving de bas

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahaha die van mij poept zoveel dat ik er laatst ,welgeteld, 9 nodig was om alles schoon te krijgen! hahahaha

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

zelfde idee toch als "dirk van de broek" ?

17. Het is al een tijdje terug dat ik hier op het forum geweest ben....
    Ik kreeg een PB-tje met hoe het met mij gaat.

Het gaat hartstikke goed! Ben 4 maart bevallen van een dochter Zoë.
    Alles gaat super goed met haar!
    Ze was met de bevalling 50cm en 3200 gram.
    Nu 4 maanden later is ze 63,5cm en 6570gram
    Dat gaat dus allemaal hartstikke goed!

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Alsnog van harte gefeliciteerd Sjalotjuh87!

Leuk dat je even langs kwam ! Moet je vaker doen :p

19. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    ja klopt is geloof hetzelfde als dirk van de broek

20. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik sta er nog niet tussen. Ik was 1 maart uitgerekend, en Manon is 5 maart geboren. Ze is mijn eerste kindje. We wonen in Brabant.

Deel Deze Pagina