Bij Sam komen volgens mij binnenkort onder zijn tandjes door. Ik geef hem voor de zekerheid als chamodent van VSM. Wat kun je ze nog meer geven als het echt zo is? Hij heeft al drie avonden savonds verhoging van 38. Hij kwijlt wat meer en is huilerig en hangerig en bijt op zijn tongetje en een gekoelde bijtring. Ook als ik aan zijn onder tandvlees kom begint hij te huilen...pfff hoop dat zer snel door zijn!
Boja en Tamio, Misschien hebben jullie hier wat aan? http://www.borstvoeding.com/voedselintr ... edsel.html http://www.borstvoeding.com/problemen/v ... ingen.html
Volgens mij maakt dat niet uit. Ik moet wel zeggen dat ik het niet eens ben met alles wat er staat hoor! ga Jens uit bed halen. Heeft eindelijk weer eens lang geslapen...
@Boja, Hou jij er niet van van Sensation? Hoe vond je de foto's van Demi haha @E Koster, Nou als jij zegt dat je beter als kiddies spugen met groenten kan beginnen zal ik dat morgen eens proberen. @Pooh, Die Sam haha..... Succes met zijn tandjes. Hoop dat hij er niet veel last van heeft! @All, Wat is het hier rustig!
Hier gaat alles goed, voel me veel beter dan gisteren. Ynse heeft gisteren en vandaag fruithap gekregen en ze vind het heerlijk. Heb haar banaan met appel gegeven. Ze nam mijn hand vast waarmee ik de lepel vasthielt en trok die naar zich toe. Echt schattig om te zien. Ben nu een aantal dagen bvthee aan het drinken en het doet heel goed zijn werk en het is nog lekker ook.
Hey meiden, Zuurtje: fijn dat de thee zijn werk doet! En het is idd meegenomen dat t dan nog te drinken is.. Wat leuk dat de fruithap bij Ynse zo'n succes is! Pooh: Tandjes... mmm.. Ik ken idd alleen chamodent van VSM. Tenminste ik ken dat van mijn nichtje en neefje.. Dus geen idee of er nog meer middeltjes (op een koude bijtring na) op de markt zijn hiervoor.. Succes en ik hoop dat ze snel door zijn! Bijvoeden: Hier wordt het idd afgeraden, zeker ivm allergien en exceem. Aangezien Julen koemelkallergie heeft begin ik nu dus nog niet aan de bijvoeding.. Nou ja.. niet aan de potjes met fruit en groente dan. Hij heeft vandaag wel fruitsap op van Olvarit. En dat ging er in als koek, al keek hij bij het eerste slokje wel raar op (zo van.. he ma, wat geef je me nu dan..) hihihi..