Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja best wel veel last van gehad!

Hier ook een vreselijke eerste kraamweek gehad door verdenking downsyndroom...we moesten een week op de uitslag wachten en daarna hebben we eindelijk genoten! ;)

2. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Hoi Meiden ,

Ook ik kreeg net een berichtje van Pooh ..en heb het een beetje verwaarloosd hier ...maar hier gaat het een stuk beter nu we weten dat Shania verborgen reflux en koemelkallergie heeft .En met de andere voeding gaat het echt helemaal zoals het hoort het is een vrolijk meisje .

Voor de rest moeten we wachten met fruithapjes en dat soort dingen vanwege die koemelkallergie dus dat doen we ook braaf . :^o

Ze is echt goed gegroeit ze weegt inmiddels 6,5 kilo en is 62,5 cm groot .

http://shaniaghewy.rozemuisjes.nl

Is haar site en daar staan weer een hoop foto's van ons meissie op ..

Liefs Rian

3. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    heee Rian, jij ook welcome back

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Apie wat fijn dat jullie er nu achter zijn en super weer van je te horen!

Ik ga Sam even voeden ;)

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Meiden welkom terug.

Mijn meisje heeft me met de bevalling 2 weken uitgedaagd met voorweeën. De uiteindelijke bevalling heeft maar 36 minuten geduurd. ;)

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    oh ja Ynse is 2 dagen voor de uitgerekende datum geboren. ;)

7. Shantie

Shantie Lid

16 apr 2007
    32
    0
    0
    nijmegen
    Hallo Allemaal

Pooh dankjewel voor je berichtje het gaat hier goed hoop met jullie ook allemaal, Giovanni heeft sinds kort een pompje gekregen voor astma en pepti 1 voor de koemelk allergie.Het is een mooie tijd maar wel zwaar met 2 kids alleen soms kom ik wel tijd en handen te kort.

Vandaar dat ik ook niet vaak meer achter de pc zit.

groetjes veel liefs,

shantie

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ff snel ik ben zoooooooooo moe
    logeren is toppie gegaan ! tim heeft van 20.30 tot 8 geslapen en mijn ouders vonden het geweldig !
    wij hebben ook een leuke avond gehad en na een fles wijn en thuiskomst van 2.30 had ik vanochtend toch wel wat hoofdpijn hihi
    om 12 uur zijn we naar mijn ouders gegaan en lekker 2 uurjtes geknuffeld met Tim ! daarna naar dancepark geweest hier op het dorp ! wouw was super gaaf lekker gedanst en nog een pilsje in de zon !
    om 8 uur thuis en ff knuffen met tim en wou hem de fles geven maar Mr T was beetje te moe volgensmij haha uiteindelijk gelukt en snel hier bijgelezen en ik ga nu echt op de bank liggen
    man is nog op dancepark ! tja de beste DJ's kwamen nog maar ik vond het zo wel genoeg ! hihi vorig jaar stond ik er nog maar net zwanger en niemand die het wist !

schatjes voor alllllllll een dikke knuf ook de meiden die weer terug zijn !

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Welkom terug meiden

10. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Heb effe snel zitten neuzen zo maar wat een mooie kiddies hebben we toch zo met zijn allen zucht zwijmel ...Ik moet wel lachen om ons meissie hoor ..als die die camera ziet begint ze vaak te lachen net alsof ze al weet owhhhhhhhhh komt ze weer ..effe poseren dan maar ....hihihihi

Liefs Rian

11. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    haaaai meiden

kreeg net als de andere "verloren mama's" een mailtje van Pooh!

ik ben er nog wel hoor! en het gaat SUPER!
    Dion doet het echt heel goed en we genieten volop van hem!
    hij weegt nu zo'n 6 en een halve kilo en is ongeveer 63 cm.

hij slaapt heel goed door snachts (vanaf hij 6 weken was) en is erg tevreden. hij kan lekker in de box spelen. hij lacht altijd en begint nu zijn stemmetje te ontdekken. heel leuk om te horen hihihi

ik geef nog steeds volop borstvoeding , dat ging vanzelf vanaf dag 1.

ik vind het ontzettend leuk om mama te zijn, heel bijzonder!
    (snap nu dat mensen 3/4 kinderen krijgen hahahaha)

ben nog niet weer begonnen met werken, moet wel over anderhalve week :( , ga nog niet zoveel werken , ga nog een beetje rustig aan doen de komende tijd :oops:

mijn bevalling is prima verlopen, ondanks dat het een keizersnee is geworden. gelukkig geen pijn gehad nadien.

ik voel mezelf ook heel goed, heb van de week voor het eerst weer op mijn paard gezeten. qua mijn eigen lichaam mag ik ook niet klagen....ben lichter als voor de zwangerschap, dat was al in de 1e week na de bevalling.......ging erg hard na de operatie en met de borstvoeding..... :oops:

al met al gaat het hier dus erg goed, ben me er wel van bewust dat we erg geluk hebben gehad en dat het bij anderen niet zo makkelijk is gegaan en misschien nog niet gaat.........

lief van Lievebeestje

zet nieuwe meerdere fotos in album!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Aan alle verloren mama's

Welcome back
    ;)

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lievebeestje en shantie welkom terug! Leuk van jullie te horen! ;)

@ Emma wat fijn dat het zo goed is gegaan! ;)

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :) Die van ons ook... mettalic lak en losse achterbanken. Goeie keus hoor :thumup:

15. Marieketjes

Marieketjes Actief lid

11 dec 2007
    128
    1
    0
    Hé hallo,

Wat leuk en attent om een berichtje te sturen pooh! Ik ben ook een 'verloren mama'! Mijn zoon Simon is geboren op 12 maart (uitgerekende datum was 30 maart). I.v.m pre-eclampsie is hij eerder gehaald met een keizersnede. Hij was een dysmatuurtje met een geboortegewicht van 2025 gram en 44 cm. Hij heeft 16 dagen in het ziekenhuis moeten blijven, maar inmiddels gaat het supergoed met ons allebei. Door zijn moeilijke start loopt hij een beetje achter op zijn leeftijdsgenootjes, maar hij groeit super goed en is hard bezig met een inhaalslag.
    Ik vind het leuk dat jullie contact hebben gezocht. Ik heb nog wel eens een kijkje genomen, maar was bang dat ik er niet echt meer tussen zou komen, omdat ik zo lang niets meer geschreven had. Ik ga nu zeker weer meelezen en schrijven.

Groeten Marieke

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    We zijn terug van ons weekendje Arnhem. Manlief is jarig \:D/

17. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Welkom terug meiden! Leuk!

Faylinn is van 14 maart :). Ze moet de 15de weer naar het CB, dus wat ze nu weegt weet ik niet pcies.
    Ze wil het liefst gewoon rechtop zitten nu, doet dr hoofdje naar voren en als ze scheef naar achter zit (redelijk hoog) gaat ze zelf rechtop zitten.
    Op buikligging houdt ze hoofdje mooi rechtop nu, draaien doet ze niet uit zichzelf. Niet buik naar rug en ook niet rug naar buik; ik oefen af en toe wel even met dr haha.
    Sinds een aantal dagen zien we dat ze echt bewust dr vingertjes om iets heen klemt, en meestal gaat het allemaal richting dr mond. Ze heeft ook een knuffel nu die ze elke keer vastpakt, knuffelt, of helemaal aflebbert (alle kanten een keer in dr mond).
    Helemaal geweldig! :)

T weekend hier eigenlijk niet echt geweest, af en toe ff gelezen. We hadden vanaf vrijdagmiddag bezoek (nou ja... schoonzus en zwagert, is niet echt bezoek, haha).
    Leuk weekend gehad dus, ben wel moe!
    Ga zo lekker naar bed, morgen weer vroeg op. :(

@ Nathalie : late reactie, maarre.. TOPPIEEEE van mn meisje dr verkering! ;) :)
    Hoeveel voedingen zit ie vandaag op?

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    GEFELICIFLAPSTAART ;)

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Gefeliciteerd!

Hoe was weekendje?

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik lees hier allemaal kindjes die meer wegen dan mijn meisje. Is ze de lichtste hier? Ze woog woensdag 5,040 kg en 58 cm ;)

Deel Deze Pagina