Heeey zie ik me toch allerlei verloren mama's voorbij schieten GEWELDIG Iedereen een fijne zondag gehad :
ik heb wel bijgelezen,maar wetet niet meer... sorry! ik ga ff wat doen heiro en dan kom ik zo ff spammen..... B Prepaird
swirl is heel erg lekker ijsje. Mag je kiezen uit 2 smaken ijs (framboos/aardbei of vanille/nog iets ofzo?), en daar gaan dan naar keuze scheppen fruit en toppings doorheen, en dan maken ze daar een bende van (anders gezegd: dan schudden ze erdoorheen, net als een flurry bij mcdonalds). Lekkel! En catan .. Kolonisten van Catan, ken je dat niet?
Erg leuk. Leuk hotel. Zaterdag naar de binnenstad van Arnhem.... en naar de Lief! winkel... . En vandaag naar Burgers Zoo. Vrijdag en zaterdag heeft Samantha heerlijk geslapen. Gisteravond echter had ze last van haar darmen. Ze had donderdag voor het laatst gepoept. Ze werd erg vaak wakker. Vanmorgen kwam het gelukkig los, en was ze lekker ontspannen in de dierentuin.
MaryJane: wat een ontzettend lief postje. Hartverwarmend gewoon! @Zuurtje: Geen idee, het ene kindje is het andere niet. Zou me echt niet druk maken. En daniël is gewoon een worstje. Overal waar een kwabje kan zitten, zit er ook wel eentje... Een swirl is trouwens een cup ijs waardoor door jezelf uitgekozen ingrediënten zijn gemixt (aardbeitjes, kiwi, chocola, M&M's, nootjes etc.) En wat catanne is? Geen idee. Ik ben wél blond...
Fjn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Jammer van Samantha;s darmdipje,maar gelukkig is t weer okay Voor je mannie :
Wicjuh: Ja goed he hahaha Voor iedereen die niet weet waar het over gaat. Justin heeft verkering gevraagd aan Faylinn via Hyve's En ze heeft JA gezegd! Voedingen?hmmmm heb ze niet geteld eigenlijk Denk minstens 8 keer,maar heb wat uitgevonden waardoor hij langer verzadigd blijft. Afgekolfde BV met 3 schepjes flesvoeding erdoor(puur zonder water) Heb alleen geen idee of dat eigenlijk wel mag In principe is het dus gewoon steeds slagroom op de vla doen bij wijze van spreken. Maar het werkt wel....