MJ Ik wil dat artikel ook wel lezen. Ik zal je mijn mailadres ff sturen. Hier op het cb zeiden ze ook dat 165cc véél te veel was terwijl kinderen die fv krijgen vaak al 200cc drinken. Ik moet hier ook blij zijn al Jens meer dan 100c drinkt, gisteren was het maar 30cc. Jens teert heel lang op mijn borstvoeding. Die is waarschijnlijk erg voedzaam want hij krijgt niet zo heel veel binnen maar groeit er erg goed op (Hij weegt nu 8100 gram!). Ik denk dat hij daarom ook zo lang tussen de voedingen kan hebben. Mag ik vragen of jadyn een speentje heeft? Jens had ook heel veel behoefte aan langer zuigen waardoor hij de eerste weken overvol zat. Achteraf gezien bleek hij daar heel veel last van te hebben, en ik maar denken dat het zo goed ging omdat hij zoveel dronk! Toen ik hem een speen gaf, scheelde dat al heel veel. Hij trapt daar nu overigens niet meer in. Ik ben niet nieuwsgierig hoor maar mag ik vragen waarvoor je naar de osteopaat gaat? Dit had ik al eerder eens gevraagd maar misschien heb je dat niet gelezen. Ik ben er met Jens ook heel lang geweest... Meid, ik hoop voor je dat het steeds beter gaat, niet opgeven hoor! Eva
Sam drinkt maximaal 140-150 cc en is een maandje ouder als de meeste hier. Meer wil hij dan echt niet...
Hallo dames, Kreeg een berichtje van pooh; heel lief. Kan me voorstellen dat jullie even willen weten hoe het met me gaat. Ik ben een hele tijd niet geweest, omdaty het me te veel tijd kosstte (ik wil dan altijd alles lezen en overal op reageren). Toevallig dacht ik gister nog dat ik het forum wel een beetje mistte. Doutzen is inmiddels 5 maanden en ik ben bezig met het afbouwen van de borstvoeding. Tot vorige week wilde ze de fles niet, maar het gaat nu goed (1e en laatste - 5e- voeding is bv). Doutzen is dus 5 weken te vroeg geboiren op 30 januari en 2 weken terug was ze 6035gram en was ze 66,5 cm lang. Ze drink nu per fles tussen de 50 en de 160 ml en krijgt nog 2x per dag de borst (ik vind het trouwens heerlijk dat iemand anders nu ook eens kan voeden - ga na de zomervakantie weer aan het werk). Pap en fruithapjes ginger er direct met 10 hap[pen per keer in zonder ook maar iets uit te spugen. Ik denk dat ik hier weer eens wat vaker kom, want ik merk dat ik toch best vaak vragen heb en dat ik het prettig vind om te horen hoe anderen bepaalde dingen doen en/of ervaren. Bedankt pooh, voor het zetje! Liefs, Bianca
Dan ga ik me maar niet meer zo druk over maken, over die hoeveelheden. Ze slaapt nu wel erg weinig trouwens. Vanmorgen een uurtje van half 9 tot half 10 en nu maar een uurtje van half 12 tot half 1. Is dat bij anderen ook zo? De osteopaat waar wij heen gaan: www.uwosteopaat.nl Zit in Wezep. Volgende week maandag gaan we voor de tweede keer. Leuke jonge meid is het. Heb je je e-mail adres gestuurd? Dan zal ik je het bestandje sturen. liefs MJ
Goedemiddag nog trouwens. Heb al een beetje gereageerd maar het is best veel om op iedereen te reageren.Sorry Nona er zijn weer leuke fotootjes voorbij gekomen. Leuk hé die kleine poesjes. Ga weer proberen om wat meer te reageren vanaf nu.
Voor mensen die het leuk vinden om een beetje bij te lezen: de hyves van mezelf en mijn dochter Doutzen heb ik heel goed bijgehouden dmv blogs en er staan honderden foto's op. Je moet wel vriend worden om het te kunnen zien, want de hyve van mijn dochter is openbaar totdat ze ongeveer 2 maanden was (tegen nieuwsguierige leerlingen die eerst wel wat foto's mocvhten zien, maar waarvan ik niet wil dat ze de blogs kunnen lezen) en die van mij is helemaal niet zichtbaar voor anderen http://feenstra1bianca.hyves.nl/ http://doutzennauta.hyves.nl/ Ik heb hier ook 2 recente foto's van Doutzen in m'n album geplaatst
ja maar die is ook jonger, nino is 'al' vier maand! ik heb zelf een baby weegschaal, dan kan ik het in de gaten houden. morgen KA, kijken wat ie daar weegt. Succes morgen, tweede prikjes?