@ Mamanona gefeliciteerd met 3 maandjes! @ Bianca84 wat een schatje die doutzen! Heb je deze hyves al gezien van ons? http://www.maartmamas2008.hyves.nl/
ik hen een dilemma! Alysha heeft dr fles kruidvat voer leeg,maar ze zeurt nog om ..... : meer eten ? gewwon door moeheid ? ik weet t nu niet.... ze is al wat rustiger nu,maar wel typisch....
Niet bijgelezen. Geen puff. Samantha heeft lekker geslapen. Heeft nieuwe kreungeluidjes ontdekt, beetje hoog gilletje . Vandaag niet naar de gym. Volgende week weer.
Geef anders nog 30cc water met 1 schepje poeder bij. Wil ze dat niet dan hoef je geen volledige fles weg te gooien.
thnx pooh..... eerder waren wij de eerste en laatste bevallen maartmama's maar nu bianca terug is zij de eerste en ik nog steeds de laatste
nou hier is het hele huis ook weer schoon ! alles ruikt lekker naar de poets hihi en de was ook weer klaar .... zo lekker zelf in bad als tim gaat slapen ! ff ontspannen hoor .... eten uit de vriezer gepakt dus niet te koken vanavond ! man is ook pas om 21.30 thuis ! lekker chili con carne ! scheetjes laten dus hahaha
hmmmmm volgensmij hoort er even veel voedingsstof in te zitten maar als ze nog honger heeft misschien toch wat bijgeven !
ze is al stil..... ze wou dit keer blijkbaar niet in de box,maar Little Miss Spider kijken met Jamilia hihihi
had ik idd aan zitten denken,zuurtje zei het ook ... ,maar ze is stil... kijken o ze t volhoud tot uurtje of 5!
kan ook dat ze het gewoon erg lekker vond. of juist niet... heb hier soms ook het idee dat ie zn fles ineens heel erg lekker vindt en dan daarna nog wil. kan nooit dat ie honger heeft na 200 cc haha, dus dan laat ik hem altijd. paar minuten later is hij het vergeten!
nou prima dan toch ! misschien wou ze gewoon idd ff tv kijken haha tim is ook altijd aan het zoeken naar dat ding pffff alsof ze het begrijpen he ! haha
het wait hier! en het begint nu te regenen vette storm lijk thet wel..... ben blij dat pmijn partytenten achter het hius met touwen zijn oversnoert,die waren me anders allang de lucht in gegaan,hoewel t nu ook niet veel scheelt! Alysha nog steeds jengelig weer eignlijk ik ga nog wat geven en dan kan ze naar bed!