Hier ook veel wind. Heeft al geregend ook, nu nog af en toe. Ach ja, blijf lekker binnen de hele dag, kan mij het schelen.
hier hetzelfde ! en ik blijf idd ook lekker thuis vandaag beetje hier hangen enzo ik las trouwens dat het logeren bij jou ook toppie is gegaan ! beter he !
Ja goed he, bij jou ook he. Hij was wel onwijs blij toen ie me zag. Echt te schattig gewoon! Mn ouders amper geslapen en hij eigenlijk nog beter dan thuis haha. Om 5u wakker voor eerste fles en daarna weer zo in slaap. Hier wordt ie s nachts nog wel eens wakker van zichzelf (hij is nogal wild en ligt dan te krabben enzo). Helemaal top dus!
nou... als het zo moet gaan met dat eten van KV...... ze heeft er nog 60+2 bij opgedronken dus net ff heh.... ze ligt nu in bed en slaapt sta nu in dubio of ik het zal blijven gebruiken! ik kijk de volgende voeding nog even aan an anders dan do ik het zo weer de deur uit..... het verschilvan E4,50 ( + 100 gram) is leuk,maar als ik dan meer moet gaan geven heeft t niet veel zin hè !?
nee dat maakt dat ook geen kont uit ! en nu heeft ze 260 op! pfff straks zit dat buikje te vol en gaat ze nog terug geven zit je daar weer mee !
erg he ! wij ons zorgen maken en kids vermaken zich prima haha en mijn ouders hadden ook de hele tijd liggen luisteren of tim iets zou brabbelen haha nou die van mij niet snel hoor ! en hij begon te stralen toen hij me zag ! ik vond het zelf ook wel voor eens lekker hihi had toch wel wat gedronken en kon tot mijn verbazing nog lekker slapen ook ! volgende keer maak ik me geen zorgen meer hihi maar dat lege bedje in de ochtend was nix hoor !
ja idd....... ze heeft welflink geboerd,dus hoop dat t terggeven uitblijft! doe er vanavond bij de 3e voeding ook al 2 scheojes nutrix in.ze komt namelijk na 2á max 3 uur na de 3e voeding voor de 4e al! end an slaapt ze gewoon tot de volgede ochternd 9 uur
Meiden even kort hallo van deze kant en helaas ook weer dag! Heel het weekend gewerkt en nu ook zo beginnen tot 23 en de rest van de week ook! Zal hier dus vrijwel niet zijn. dikke kus voor allemaal
@nona dat is wel erg veel ja voor zo'n kleintje! dat past eigenlijk niet eens in dat maagje haha. nou ja, misschien was het eenmalig. ben benieuwd hoe ze het de volgende voeding doet!
Idd goede keus! Hahah, rijden we in dezelfde soort auto! Heb jij ook t nieuwe kenteken? Wij hebben 15-GHB-7...
Voor iedereen met een vermaanddag: fijne vermaanddag .. Over hoeveelheid voeding.. Julen krijgt 200cc voeding, en dat 4 keer op een dag.. Dus das niet goed volgens het artikel, maar goed.. Wij voelen er ons goed bij en Julen doet t prima.. Is idd een flink mannetje, maar niet te dik etc. Krijgt voor de rest geen bijvoeding (ben gestopt met nutrix).. Maar goed, over alles valt wat te zeggen he...
nou lekker toch dat ze zo goed slaapt ! tim ook ! die gaat om 8.30 uur naar bed en die moet ik ook om 9 de volgende ochtend wakker maken ! en die krijgt nog pure melk niks erdoor ! hij krijgt savonds wel iets meer nl 230 cc wij hebben gewoon slaapkinderen ! tim slaapt overdag ook nog veel ! lekkere luiwammes hoor ! hebbie van mijn hahaha
nou ze kunnen zeggen wat ze willen maar tim is super happy op 4 voedingen en eet nu zelfs meer dan met 5 ! bij het CB vonden ze het nu prima gaan ! en tim is ook geen dikkerd lekker gemiddeld kind met gewicht maar wel erg lang ! en idd ieder moet het op zijn eigen manier doen want jij kent je manneke het beste he !
de kids hier doen altijd een spelletje met gevolg dat paps en ik in de auto et zo hard meedoen Gele auto is BINGO roepen Twingo is TWINGO roepen en een gele twingo is uiteraard BINGO TWINGO en er rijden nogal wat van die autootjes..... hahaha s leuk hor... aals iemand vandaag gaat autorijden moet je maar eens opletten en het spelletje doen.... zelfs in mn eentje in de auto betrapte ik me erop dat ik t dacht
daarom het is net wat je zegt "we voelen ons er goed bij!" waarom ben je gestopt met de nutrix ? hier andere voeding,nu van t kruidvat,ben benieuwd hoe t verde rgaat!