Alysha heeft om 17oo weer eten gehad, 4 uur ertussen... denk dat ze een kleine honger aanval had rond 1300 ga de meiden nu badderen! tot later! ow nouja nog ff eentje van de katjes op de trap dan
ff tim in badje doen ! hij heeft een ontplofte poep gelaten kind heeft een vreemde tik hij poept alleen bij mij ! heeft dus gister niet gekakt en daar mag ik nu voor boeten haha
Goedeavond meiden, Stelletje kletstantes.... Moet ff 15 pagina;s doorlezen hoor..... En natuurlijk ff reageren. @Redone, Bryan met zijn hoofd aan het voeteneind? hahahahahah jij ook al met je plaatjes.... @Wenneke, Ben blij om te horen meis! @mamsie, Jeetje meis wat een verhaal! Gelukkig is alles goed met Ninthe. Ik kom ook eens ff kijken bij jou op de hyves. @Nathalie, Beterschap meis! @Bianca84, Ik ben blij dat alles goed gaat met jullie. Welkom terug meis! Ik heb jullie uitgenodigd op hyves! @MamaNona, Ben je overgestapt op andere voeding? Gefeliciteerd met Alysha dr drie maandjes! haha haha haha hahahahahah ik lig in een deuk met die plaatjes van jou. Ik wilde ze van de week ook plaatsen die van Harry en die wc maar dacht ik kan dat niet maken, en nu kom jij er weer mee haha haha hahahahahaha @Emma, Wat leuk van Tim dat hij kennis wil maken met Demi haha..... Nee heb nog niet opgezegd..... Ik heb gister weer 2 sollicitatiebrieven de deur uitgedaan, dus wie weet. Als ik daar niets van hoor ga ik binnen twee weken opzeggen. Vandaag alleen maar k*t klusjes gehad en niemand zal uit zichzelf een gesprek beginnen tegen mij, ben het zoooo zat. hahahahahahhahaha jij ook al met die plaatjes. Ik lig helemaal in een deuk! @Ds, Gefeliciteerd met Samantha! @MPje, Werk ze! @Mona, Welkom terug meis! @Lucifer, Welkom terug meis! En nog een hele prettige vakantie. @pooh, Jouw plaatje doet het niet hahahahhaa..... @Mj, Heel veel succes meis. Ik hoop dat het gaat werken voor jullie. Vandaag Demi Geen fruithapje gegeven maar een groentehapje worteltjes. Moet eerlijk zeggen dat die worteltjes er beter ingingen als die fruithap. Dus gaan we deze maar eens ff geven. Vandaag ook weer gewerkt, nou het was wel weer lekker boeiend daar, maar niet heus..... Zometeen lekker Demi in bad doen en dan lekker ff onder de zonnebank.
Doet m goed he, die verkering 8) Helleu meiden! Niet bijgelezen. Zag dit beriggie van Naat staan en toen dat er zo'n 15 pagina's bijwaren ofzo..pfff. Ik zal maar niet meer vragen om een samenvatting .... of wel? Hoe ist hier, alles goed?
Hoi meiden, Ik zie door de bomen het bos niet meer. Jeetje wat kunnen jullie kletsen. En ik maar werken hahaha. Ik ga niet meer terug lezen dat valt niet te doen. Zijn er nog dingen die ik moet weten? Hier wel 2 nieuwtjes. Yannick heeft vandaag voor eht eerst van buik naar rug gerold. Hij vond het ook nog leuk ook. Trotse mama was ik hihihi. En vandaag kwam ik ook tot de ontdekking dat Yannick 2 ondertandjes krijgt. Je ziet de puntjes al zitten. Geen wonder dat hij al 1 week aan het kwijlen is, op zijn handjes sabbelt, jengelig is en op mijn tepel bijt (auwie). Morgen weer werken. Nog tot vrijdag.
Samenvatting: er zijn heel wat mama's van ons oude toppic naar hier gekomen. Pooh had hun een uitnodiging gestuurd. Er zijn heel wat lachwekkende plaatjes voorbij komen snorren waarvan je in een deuk ligt. Nona is vandaag begonnen met voeding van kruidvat te geven aan Alysha maar die had grote honger vanmiddag, ze heeft dus nog wat bijgekregen even later. Maar toen waren er weer 4u tussen de voedingen. Emma vind Nona een lekker wijffie (slaat natuurlijk op een plaatje wat ze op had gezet hier. Mr Bean is ook even langsgeweest net zoals vurige windjes en pleegangers.(plaatjes) Tim had een ontplofte poep en is dus alweer proper gewassen in bad.(is toch een propere jongen hé ) Pooh had een plaatje geplaatst maar niemand kan hem zien. Divi is ook nog eens voorbij komen vliegen. En Justin heeft verkering maar dat wist je vast wel Sorry als ik iets vergeten ben maar het was ook zoveel hé .....en Jadyn is meer dan 500 gram gegroeid in 3 weken en is volgens de kinderarts verwend dat ze nog een nachtvoeding krijgt. En nu gaat MJ de nachtvoeding afbouwen en overdag proberen altijd om de 4 uur te voeden en geen minuut eerder......de eerstvolgende voeding was al een kwartier eerder maar daarvoor had Jadyn ook maar heel weinig gedronken....