......en Jadyn is meer dan 500 gram gegroeid in 3 weken en is volgens de kinderarts verwend dat ze nog een nachtvoeding krijgt. En nu gaat MJ de nachtvoeding afbouwen en overdag proberen altijd om de 4 uur te voeden en geen minuut eerder......de eerstvolgende voeding was al een kwartier eerder maar daarvoor had Jadyn ook maar heel weinig gedronken....
@Divi Bryan had geen deken om maar alleen een slaapzak omdat het warm op zijn kamer was en hij is helemaal omgedraaid.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die is vrolijk! Super foto met twee prinsesjes! Wat fijn dat ze zo goed gegroeid is! Ik hoop dat jullie me nu wel in aktie kunnen zien
heey Zuurtje...... jij bent daar goed in,kan je dat iedere avond niet doen? vind ik echt iets voor jouw!
meiden heir komt een 18+ plaatje.... ik zocht wat anders ,maar kreeg dit.... hier stond een ranzig plaatje ik haalt plaatje zo ook weer weg hoor!
goed gegroeid! En heavy meid ... volgende voeding nieuwe poging de 4 uur vol te houden @ zuurtje : tnx voor de samenvatting! Enne.. ja, Justin heeft verkering ja, dat was al bekend hahaha